Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,578
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. תמלא ותעקוב אחרי מפלס המים. אם מתרוקן תבדוק אם מיכל העודפים סדוק, אם הצינור בין מיכל העודפים לרדיאטור סתום, אם הצטברה בוצה בתחתית מכיל העודפים, תנסה גם להחליף פקק רדיאטור שיכול וכבר עשה את שלו וכמובן נזילה באחד מצינורות מי הקירור או הרדיאטור.
  2. המחיר של הרכב זה הסכום שאנשים מוכנים לשלם עליו. יש רכבים שנמכרים מעל המחירון ויש שמתחת מה גם שבמקרה שלך מדובר בממוצע מחירונים. אם לאחר שבדקת בלוחות זה המחיר המבוקש הממוצע לרכב במצב הזה אז אתה לא יוצא פראייר. נשמע שהרכב במצב מצויין ושאתה מאוד מעוניין לרכוש אותו לדעתי לך עם הלב ותקנה אותו
  3. האירודיום לרכבך הם גם של חברת NGK. האירודיום מוחלפים בתדירות נמוכה משמעותית מהפלטינה ולכן לאורך זמן זולים יותר מבחינת עלות הפלאגים, עלות העבודה על ההחלפה ולמיטב ידיעתי הם גם יעילים יותר מבחינת תפקוד המנוע וגורמים לחיסכון מסויים בצריכת דלק.
  4. לדעתי תמחור החלפת הגומיה ונוזל קירור יכל להיות נמוך יותר, בסהײכ המחיר סביר. לפעם הבאה כדאי לברר מראש איזה שמן, איזה נוזל קירור ואילו פלאגים מתקינים לך.
  5. תבדוק אם המק"ט הוא אכן של הפילטר המקורי או לא. פילטר שמן נחשב רכיב שכדאי להתקין מקורי, לכן אפילו ברוב ײמוסכי המדרכהײ שלרוב לא מקפידים על תקני שמן מנוע, דווקא מקפידים על התקנת מסנן שמן מקורי.
  6. שתיהן אמינות. מאזדה 2 תיתן לך בונוס בנהיגה יותר כיפית ותא נוסעים איכותי יותר.
  7. Moshe c

    השתדרגות רכב

    תנסי למתוח קצת את התקציב ולרכוש cx5 בכ—100k בצורה החדשה. תקבלי רכב איכותי משמעותית מהסוזוקי. בתקציב הזה תצטרכי להתפשר על רכב בעל נסועה גבוהה אבל זה לא כ"כ משמעותי עבורו.
  8. בלא מעט מקרים יש פערים בין המחירים המוצעים במוסכים מורשי יבואן. תוכל לפנות בטלפון למספר מוסכים ולבקש הצעת מחיר, לדעתי יש סיכוי טוב שתוכל לקבל הצעה נמוכה יותר.
  9. זה לא כזה קריטי, זה משמעותי יותר אצל אלו שעושים ימי מסלול. פשוט בטיפול הבא תוודא מראש שמנקזים מכל ארבעת הגלגלים. בוצעה החלפה חלקית, יעברו 3 שנים להחלפה מלאה, לדעתי לא נורא.
  10. סוזוקי בלנו חסכוני, אמין, נוח לעיר פחות נוח לנסיעות ארוכות
  11. סופר 7 לא נדבק טוב לאבן ושקית של 1 ק"ג מלט לבן זולה יותר
  12. מבחינת אטימה מלט לבן יספיק אבל יהיה הבדל בגוון.
  13. בשביל 7000 ק"מ בשנה צריכת דלק לא אמורה להוות שיקול. נשארנו עם הנוחות. לדעתי מאזדה 6 בשנתון שנכנס לך בתקציב שתחליט. אם הרכב גדול מידי 3 ואם עדיין גדול - 2.
  14. תשקול מאזדה 6, פותר את רוב מה שמפריע לך ב 3
  15. תבדוק אם הרעש מגיע מכיוון האלטרנטור ואם הרעש זהה בהפעלה / כיבוי מזגן.
  16. Moshe c

    בדיקת בלם יד

    למיטב ידיעתי אם הכבל הפנימי לא נתפס בתוך הכיסוי החיצוני, הבלם אמור להיות תקין. לעיתים ניתן לחזק באמצעות הברגה שנמצאת לרוב מתחת למשענת היד. תרשום דגם רכב ואני מניח שיוכלו לעזור כאן יותר ממני.
  17. Moshe c

    בדיקת בלם יד

    ברכב עם גיר אוטומטי תניע עם בלם יד מורם, תשלב ל D, ותוריד את הרגל מהבלם. אם הרכב לא נוסע זה תקין.
  18. תנסה גם באפליקציית קאר פארט ותמיד ניתן בדרך הקשה יותר שכוללת פניה טלפונית למגרשי פירוק רכבים.
  19. בקבוק של כמה? בכל מקרה תיגש למוסך, אני מניח שאתה מגיע לשם מספר פעמים בשנה ולרוב במקרים האלו לא אמורים לבקש תשלום על בדיקה והצעה במיוחד לא על בעיה חוזרת ששילמת עליה.
  20. אני לא מכיר את הרכב שלך ספציפית. יש רכבים שזה אומר שחסר קצת פחות מליטר. אצלך אולי זה יותר או פחות. תנסה לברר במוסך כמה הוסיפו לך או שתרכוש שמן ותשלים לבד. לפני תוודא איך למדוד שמן גיר. בחלק מהרכבים מדובר על בדיקה במנוע חם ולאחר שביצעת העברה בין כל ההילוכים. בכל מקרה תצטרך לעבור במוסך לפני הרישוי כי אם הנזילה נראית כנראה שתוכשל.
  21. אף אחד כאן לא יוכל לומר לך מהיכן הנזילה בטח ללא תמונות. כתבת שבמוסך אמרו לך שיש נזילה קטנה ולאחר 3 חודשים שוב חסר שמן. כמה חסר? חצי ליטר / ליטר / 2 ליטר? אולי שווה לתקן, אולי שווה למלא שמן פעם בשבוע / חודש. לפני שאתה מתרגש מעלויות פירוק גיר או רכישת חלפים שלא ברור אם אתה בכלל צריך אותם, תיגש שוב למוסך שיראו לך מהיכן הנזילה ויציעו לך פיתרון.
  22. דיי ענית לעצמך. תעשה חשבון בערך מה אמור להיות ההפרש בין השניים, לרבות ביטוח, ירידת ערך ותצרוכת דלק ותראה אם שווה לך להוסיף X ש"ח בחודש/שנה עבור הV40.
  23. נדון רבות בפורום, גם לגבי מאזדה שעײפ היצרן אין צורך להחליף. תבדוק שרשורים קודמים, תמצא המלצות לכאן ולכאן בטח בנסועה הקיימת.
  24. ניקוי בית מצערת תוכל לעשות לבד. תראה כמה סרטונים ביוטיוב להכוונה. במוסכים לרוב הניקוי נעשה בצורה לא טובה אז חבל על הכסף. במוסך רגיל יפתחו את הצינור, ירססו ספריי ניקוי קרבורטורים וינגבו עם מטלית מלוכלכת על זה לא אמורים לקחת כסף, זה עניין של 2 דקות ושווי של 5 ש"ח ספריי.
  25. הדבר היחיד שעולה לי לראש זה מצערת אבל תמתין לתגובות נוספות
×
×
  • תוכן חדש...