Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,577
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. פורד פוקוס active tourer משנת 2020 ומעלה. זו גירסת הסטיישן של הפוקוס. מושב אחורי לדעתי דיי מרווח אבל צריך לבדוק פיזית עם הכיסאות. צריכת דלק בתוך העיר דיי גבוהה, בינעירוני סביר מאוד. ביטוח זול, מחיר קניה שפוי מאוד לשנתון, אבזור בטיחותי דיי טוב, לדעתי אמין, מנוע נהדר, טיפולים במחיר סביר.
  2. תוסיף לרשימה סוזוקי ספלאש.
  3. מדובר בסהײכ בשני ברגים וכמו שכתבו לך החברים, יצאו יחסית מעט מאוד מים וזה הרבה פחות מלכלך והרבה פחות בלאגן, אז לדעתי שווה לך לנסות להחליף בעצמך רק את גוף החימום עצמו לא את כל החמם עם הפלאנג'. רק אל תשכח לנתק את החשמל לפני הפירוק ולוודא שאין נזילה לפני שאתה מחבר שוב את החשמל. זה לוקח דקות ספורות ויעלה לך כ - 30 ש"ח במקום כ - 600 ש"ח.
  4. למיטב ידיעתי זו לא התנהלות רגילה של מקום עבודה מסודר וזה מעלה שאלה אם בכלל מועברים כספים. מציע שהעובד יפנה ישירות לחברה בה אמורים להיות הכספים או לגורם אצל המעסיק שמטפל בשכר לבירור העניין. כדאי במקביל ללמוד קצת את הנושא, זה לא מאוד מסובך כי גם אם העובד היום צעיר, מתישהו הוא יפרוש והכספים האלו יהיו חשובים ולכן כדאי לנהל אותם בצורה מיטבית.
  5. המעסיק לא פותח עם נייד וסיסמה. המעסיק מתקשר עם סוכן מורשה שממלא טפסים הרלוונטים לקופה, מחתים את העובד על הטפסים, העובד כנראה במקרה הזה לא עבר על הטפסים ולא בדק את תקינותם, הסוכן מעביר את הטפסים לקופה ואם הכל תקין מבחינתם הם פותחים קופה ומוסרים למעסיק מספר מסלקה להעביר לשם את הכספים לטובת אותו עובד. זה יותר פשוט ממה שזה נשמע. העובד יכול לפנות לחברה בה מתנהל הקופה או לסוכן ולהסדיר אמצעי כניסה למערכת. במקביל, שווה לעשות שיעורי בית ולבדוק אם יש רצון לעבור לקופה אחרת. אם כן, פונים לסוכן של המעסיק והוא יבצע את המעבר.
  6. פונים לחברה והיא תדאג להסדיר את זה. יכול להיות שמספר הטלפון לא מעודכן או שיש צורך בהרשמה מקדימה. בכל מקרה מדובר בעניין טכני שפניה לשירות הלקוחות אמורה לפתור אותו.
  7. תוכל להיכנס לאזור האישי באתר החברה ולראות את ההפקדות הפועל ולוודא התאמה לתלוש ולמה שצריך להיות. אין בעיה לעבור חברה יחד עם הכסף שכבר נצבר וגם להעביר מקופה/ות קודמות אם יש.
  8. מציע שתבדוק באתר של ורטה איזה מצבר אתה צריך. באייס יש נציג שניתן לפנות אליו טלפונית שיש לו קצת יותר מידע מהמידע שיש בדף המוצר באתר של אייס. תמסור לו את פרטי הרכב ותשווה את המצבר שהוא מציע למצבר שמופיע לך באתר של ורטה. אם אין התאמה, תפנה לטלרון יבואנית ורטה ותבקש הפניה למתקין שמבין קצת יותר. https://www.varta-automotive.com/battery-finder
  9. איכות הנסיעה במאזדה 2 לדעתי טובה יותר מהטויוטה. תנסה לבצע נסיעת מבחן כדי לוודא איך היא עבורך. הייתי מנסה לאתר כזו מיד שניה ומוסיף לרשימה סוזוקי סוויפט. אם אתה לא מרגיש שאתה חייב לרכוש רכב חדש, חבל על ירידת הערך של השנים הראשונות במיוחד שמחירי הרכבים החדשים מאוד יקרים.
  10. להתקשר לפני לברר מלאי ותאריך יצור. תנסה גם לקבל הנחה קטנה מהסיבה שאתה רוכש 4. תנסה לאתר צמיגים בתאריך יצור עד חצי שנה ושיהיה זהה עבור ארבעת הצמיגים. התאריך מסומן על גבי הצמיג. לאחר ההתקנה תיכנס לתחנת הדלק הקרובה כדי למלא אוויר לפי הנדרש. אין טעם לסמוך על המתקין שיעשה זאת.
  11. בנסועה הזו לדעתי המישלין פרמסי 4 עדיפים וגם יהיו קצת זולים יותר. יש לך גם את הפלקן שמהווים VFM מצויין. בגלל שההפרש לא משמעותי למידה הזו, לדעתי המישלין יהיו עדיפים. תריץ חיפוש גם באתרים נוספים לדוגמא זאפ ותתקשר לקבל הצעות מחיר. לא תמיד מה שרשום נמצא במלאי.
  12. מציע שתיגש למוסך שאתה סומך עליו כדי שיבדוק את חלקי הפרונט לרבות מסרק הגה, משולשים, תפוחים מוטות מייצבים וגם את הבולמים. בשנתון הזה כנראה שהגיע זמנם של חלק מהחלקים להיות מוחלפים. לאחר מכן תוכל לחזור ולקבל הצעות כיצד לבצע בצורה הטובה והזולה ביותר. בהזדמנות זו תבדוק גם את מצב הצמיגים ואם נדרש כיון פרונט או איזון גלגלים. לגבי ההיכבות, מציע שתבצע ניקוי מצערת ותבדוק את הפלגים והקויילים. עם בדיקת הפלגים כדי לבדוק אם אין נזילה של שמן מאטם מכסה השסתומים.
  13. אם השיקול העיקרי הוא ירידת ערך, מציע שתשקול שוב כי ספגת כבר את מירב הירידה וכלל לא בטוח שהחלפה תשרת את השיקול. תוסיף לקסוס is300 היברידי לרשימה, או בעלות גבוהה יותר ב. מ. ו סדרה 3. אבל שוב, אם השיקול העיקרי הוא כספי, הייתי נשאר עם הטוב והמוכר.
  14. לדעתי מחסן החלפים של מורשה היבואן או קוריאה פלקון יסכימו לספק לך מקט., במיוחד אם אין להם במלאי. אם כן, תברר אם ישנם גם מקטים חלופיים.
  15. מציע שתבדוק על מאזדה 6. אם היא יכולה להתאים, כדאי שתברר עלויות ביטוח טרם רכישה כי הביטוח יקר.
  16. I just found this on AliExpress: US $10.81 | for Genuine 92166F1000 Front Turn Signal Socket For KIA SORENTO 2013 2014 2015 https://a.aliexpress.com/_omRmCT9 חיפוש לפי תמונה בדוד עלי. תראה אם מתאים, אם לא, תצלם שוב ותבדוק אם בנמצא. יש שם גם הצעות זולות יותר.
  17. מנסיון אישי הילוך שישי ביפו בסדר גמור. מחירים מהזולים ברשת ולא מנסים לדחוף דברים מיותרים. מומלץ, כמו בכל מקום, לעשות שעורי בית. כלומר, לבדוק מה נדרש לבצע בטיפול ולבקש הצעת מחיר בהתאם לפני תיאום הגעה. לא התנסיתי שם בביצוע עבודות/תיקון תקלות מעבר לטיפולים שוטפים, אז אני לא מכיר את ההתנהלות שלהם מעבר לטיפולים השוטפים.
  18. משיטוט בפורום עולה כי אם לא הוחלף לאחר נסועה שכזו עדיף לא לגעת במיוחד כשהגיר עובד תקין. בכל מקרה, בהחלפה לא יוצא כל שמן הגיר אלא רק חלק, בדומה למי קירור, ולכן אין החלפה מלאה או שמחליפים פעמיים / שלוש את שמן הגיר ואז אחוז השמן החדש גדל.
  19. אם מדובר בנזילה משמעותית מילוי לא יעזור אלא אם המוסך מאוד מאוד קרוב והמנוע לא יספיק להתחמם. מציע שתניע, המנוע יתחמם, הנזילה תתחיל ותנסה להבין מהיכן ועד כמה היא משמעותית. לאחר מכן תחליט אם למלא או לגרור למוסך או בכלל אם יש לך שתי ידיים טובות, זמן, רצון ומדובר בבעיה קטנה, אולי תפתור אותה לבד. לגבי נוזל קירור, תוכל לפנות לדוגמא לאבי חלקי חילוף, אוטוסטור, משה חלפים וכו' ולבקש נוזל קירור של פרסטון או זרקס שמתאים לרכב שלך, הם ידעו מה לתת.
  20. אם ישנה נזילה, קודם צריך לאתר אותה, לתקן ואז למלא נול קירור. אין טעם להשלים חוסרים כשהבעיה עדיין קיימת.
  21. כל רשויות המדינה מקבלות בתוך זמן קצר, עניין של יום או ימים, הודעה על הפטירה. למיטב ידיעתי זה לא חוקי להעביר בעלות ללא צו ירושה. אם זה לא מטריד אותך, תוכל לנסות להעביר בעלות בדואר אבל זה אומר זיוף חתימת הנפטר על יפוי כוח להעברת בעלות ואי נעימות ואולי יותר מזה כמו דיווח למשטרה על הניסיון, כאשר תיתקל אולי בפקיד דואר שנחסמה לו האפשרות במערכת להעביר בעלות עקב פטירה. שוב מציע שתברר עם הביטוח האם הוא בתוקף כי הסיכוי לחסוך הוא לדעתי קטן מול הסיכון וחבל.
  22. מציע שתוסיף לרשימה סוזוקי בלנו משנת 2016 והלאה. לא הרבה רכב אבל מנסיון של מספר מקורבים, הוא מגלה אמינות, טיפולים זולים וצריכת דלק נמוכה יחסית.
  23. משתתף בצערך. לא ניתן להעביר בעלות ללא צו ירושה שהרי לא ידוע למדינה שאמורה להעביר את הבעלות למי ישוייך הרכב לאחר הפטירה ולכן גם לא ירכשו ממך את הרכב ללא העברת בעלות. בעבודה נכונה צו ירושה אמור לקחת כ - 3 חודשים. הייתי ממתין לצו ירושה ובודק מול הביטוח כיצד והאם ניתן לנהוג ברכב עד אז שלא חלילה יקרה משהו והביטוח לא יהיה בתוקף.
  24. לדעתי הלא מקצועית בנסיעה מנהלתית ובנסועה שלך, הייתי ממשיך עם הרפידות הקיימות עוד שנה. לדעתי נראה שיש עוד מספיק בשר. מנסיון אישי במספר רכבים, רפידות של hi-q דיי טובות ובמחיר נמוך יחסית. אני לא נתקלתי איתם ברעשים או בבעיות כלשהן אבל לא מדובר ברכבים מהדגם שלך. הייתי רוכש ומתקין במוסך אחר בתמורה לכ-150-200₪, או מברר אם המוסך שלך מוכן להתקין חלפים שאתה מביא. במוסך מורשה יבואן של רכב יפני, ביצעו לי את העבודה בלבד במסגרת טיפול בתמורה ל - 160₪ כולל מע"מ. הייתי גם רוכש את הרפידות בארץ בכדי לא להיתקל בבעיות יבוא מה גם שההפרש במחיר לרפידות ברמת המחיר של hi-q לא מצדיק הזמנה מחוײל.
  25. שאלת תם ולא בציניות. האם קיבלת הסבר מניח את הדעת מדוע בכלל צריך להחליף חלקים. מדוע לא להשלים את הבורג והשמן ואולי להחליף רצועה בסכום זניח ובזאת לסיים את העניין. מה הנזק שעלול להיגרם. אני מניח שמדובר במורשה יבואן. האם ניסית לקבל דעה ממוסך אחר, אפילו טלפונית דרך מוסך שחבר / בן משפחה מכיר ומעריך.
×
×
  • תוכן חדש...