Jump to content

ramimos1

  • הודעות

    16
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של ramimos1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. היי רפי @רפי לין @רפי לוי יכול לתת פרטים לגבי המוסך ? אני עם אוריס בת 10
  2. זה מעולה ! לא ידעתי
  3. הבת שלי היא נהגת צעירה. כדי שיצטבר לה וותק
  4. היי הבת שלי קנתה רכב ורצינו שהבעלות תהיה משותפת( אני האבא - ראשי ואילו היא - משנית) באתר GOV IL אי אפשר לעשות זאת - ומפאת קוצר זמן ביצענו העברה, כלומר - הרכב על שמי. ניגשתי לדואר ע"מ להוסיף אותה בתור בעלים משני והובהר לי שאם עושים זאת בדואר אז מתווספת "יד" האם אפשר לגשת למשרד הרישוי ולבצע זאת ( כלומר, להוסיף את הבת שלי בתור בעלים משני ללא הוספת יד?)
  5. כןו - כנראה זה כך . .
  6. היי הרכב עושה בערך 1.10 . במוסך אמרו שפעולת המנוע תקינה יש משהו אחר שצריך לבדוק או שזו צריכת הדלק לרכב ?
  7. מקפיץ
  8. מקפיץ
  9. היי מחפש מנופי שליטה לקיה סול 2014. הסטנדרטי קצר מידי מצרף דוגמא למה שאני צריך. אני באזור תל אביב/ ראשון/ חולון
  10. כל מה שאני מוצא זה באמת TURN SIGNAL - שאינו מתאים בפנס אצלי יש שלוש נורות הראשי, פניה וזו שאני צרי ך...
  11. היי הוספתי תמונה TOM - מקט של TURN LIGHT ...:(
  12. איציק - תודה רבה הזמן !!! הנורה הינה נורה קדמית ( סליחה שלא כתבתי את זה כאן)
  13. ראיתי את זה ברשת - הם מדברים על וינקר - ומה שאני צריך זה אורות חניה. בחנתי גם לפי התמונות - והשגם שם שונה....אשמח אם מישהו ימצא
×
×
  • תוכן חדש...