-
הודעות
115 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
1
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Dudi2
-
לי יותר מפריע שהרכב לא עבר מבחני ריסוק ב Euro NCAP. לא ברור לי איך קונים (או איך מספקים) רכב שטרם נבחן
-
אז כמה מילות לגבי טייר דיל, השבוע הזמנתי והתקינו לי רביעיית גודייר אפישנט גריפ פרפורמנס ואני לא מרוצה. רציתי מישלין ולא היה להם, כנ״ל גם אוטו דיפו ואחרים שאמרו שזמן ההמתנה כחודשיים וללא התחייבות, אז הלכתי על על הגודייר, אופציה טובה בהחלט. טייר דיל אומרים לך לבחור מקום התקנה, ביקשתי יקנעם - אין כי... אין (לפי האתר שלהם יש) אופציה שניה מגדל העמק - אין (הצמיגיה שם כבר לא מורשית על ידנו) הציעו חיפה ובטיפשותי בחרתי בעפולה והצמיגיה שבחרתי הייתה הנפילה ושם התאכזבתי מאוד וגם התרגזתי קצת. הצמיגים הגיעו לצמיגיה אחרי 48 שעות - עד כאן הכל טוב. מתקשר בבוקר לתאם, אמרו תבוא. אני מגיע לצמיגיה קטנטנה עמוסה ב 4 רכבים בפינת רחוב פקוק ללא חניה, אין מצב להכנס. מתברבר עוד 15 דקות למצוא חניה רק כדי להכנס ולשמוע שאין להם זמן עכשיו והם עמוסים. שואל אז למה אמרתם לבוא? תשובה: אתה לא רואה מה הולך פה? תבוא עוד 40 דקות. בעצם לא, תתקשר קודם. ממתין כשעה, מתקשר, אומרים לי תבוא עוד חצי שעה כי הם אוכלים צהריים. מגיע שוב,משאיר חצי מהאוטו על הכביש (אנחנו עמוסים) ומורידים שני גלגלים. את שני הגלגלים האחוריים היה קשה לשלוף אז מר. בחור לוקח פטיש גדול ומתחיל לדפוק חזק על הג׳אנט מבפנים. שואל אותו למה על אתה דופק על הג׳אנט ולא על הצמיג, והוא לא הבין על מה אני מדבר. אחרי התקנת שני גלגלים צריך לפנות את שתי המכוניות שהיו לפני ,זה אומר לצאת ברוורס לתוך רחוב עמוס ובפועל לחסום נתיב מתוך שניים. חולפות דקות ארוכות עד ששני הנהגים מואילים בטובם לפנות את מקומם ואז מתקדם פנימה, הפעם אני על מיני ליפט ולא חצי ברחוב. בתמונה, כך מצאתי איזה בורג שכנראה הגלגל ירה לתוך הדופן הפנימית מתישהוא ולא הבחנתי בו כי לא נגע בשום דבר ורק בלט החוצה. מר. בחור התחיל להתקין את הגלגל, ככה איך שזה עם הבורג ולא התכוון בכלל לשלוף אותו. אז ביקשתי סליחה וניגשתי לשלוף אותו בעצמי. מר. בחור אמר שלא ראה. התקנה של חצי שעה הפכה ל 3 שעות, אולי כדי להצדיק שכל גלגל קיבל לחץ אוויר שונה - בין 25 ל 46 PSI - כדי שלא יהיה לנו משעמם בחיים. רוצה להאמין שהשירות המחורבן הזה נקודתי ולא הנורמה. אז מומלץ לבחור צמיגיה שאתם מכירים, אני לא הכרתי אחת באזור שלי. סליחה על הקיטורים, זה נסיוני מלפני יומיים.
-
שמרתי נאמנות עם מוסך אחד במשך כ 6 שנים ונסעתי אליו שעה לכל כיוון אפילו, אבל כשהמוסכניק הפסיק להיות נאמן אלי הפסקתי להגיע אליו. מה הכוונה לא נאמן? הוא מכונאי טוב ופדנט וזה מה ש״משך״ אותי למקום הקטן והחביב, המחיר היה על הצד היקר אבל הבנתי שקבלתי תמורה. משום מה, במרוצת השנים רמת המקצועיות והשירות ירדו והמחירים שלו רק עלו , אפילו על מחירי מורשה יבואן. אז אחרי חשבונית אחרונה יקרה מאוד ועבודה רחוקה ממקצועית נפרדנו כידידים. מאז אני עם רכב אחר וטיפלתי פעם אחת במוסך יבואן וזה לא שונה מהמוסך שעזבתי ואחרים שהייתי בהם - מקצועיות אין, שירות אין, ומחירים שלא מביישים תחזוקת רכב חלל של נאס״א. אני רוצה להיות נאמן למקום מסויים, וזה טוב לבנות מערכת יחסים עם המכונאי והמקום אבל לצערי אני לא חווה מספיק סיבות לכך, אלא להיפך.
-
רמת ריגוש מנהיגה היא סובייקטבית, כמו גם ריגוש מפיתוח פילם בחדר חושך או כל תחביב אחר. אם זה עושה לאיש טוב, אז מה התהייה? גם אני (בגילי המתקדם) בחרתי לפני שנה לחזור לגיר ידני בעיקר כי הבנתי שאכן כמו שאמרת דינם להעלם, אז רציתי לבלות עד קצת, כל עוד עדיין אפשרי מנהיגת דיילי בגיר ידני. וכן, זה בסופר מיני עם מנוע צנום. וזה ממש לא עניין של שקר עצמי, סגפנות, ובטח לא רמת הפופלאריות של הידני אלא בחווית המשתמש. אז לפני שאני נתקע לשארית חיי עם PRND מול העיניים בתוך מקרר חשמלי, תרשה לי ולאחרים בבקשה עוד כמה שנים להינות מהתחביב שלנו.
-
^ כבר מרגישים את הלחץ הכלכלי הפוקד אותנו ואחריו תגיע גם סטירת לחי מצלצלת, אכן צפוי. מפגני ראוות השופוני כבר מעוררים גועל, המימון זול ויש קופצים. גם מגמת החישמול, הברוכה לכשעצמה, הגיעה באטרף אופייני לנו וגורמת לרוכש הממוצע להוציא 20-30-40 אלף יותר מאשר על רכב ICE מקביל. לקח 4 חיילים משוחררים לסיני וחזרה, דרך ירושלים (תשובה של ותיקים)
-
המחיר לא זול כמו שאמרת, זה כמעט נדיר, אם בכלל למצוא ידניות מאובזרות תתחדש לך! בחירה טובה וסע בדרכים פנויות
-
המלצה לקניית רכב יד 2 - תקציב ש 35-40K (ידני)
Dudi2 פרסם הודעה בנושא של Amit Gtr בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אפשר לבדוק גם את השלישיה מבית VAG - פולו/איביזה/פאביה רק שהיצע הידניות נמוך ומה שיש לא תמיד שמור, אז צריך סבלנות בחיפושים -
עכברי שטח, עזרתכם דרושה, רכב לג'יפאי מתחיל עד 40K.
Dudi2 פרסם הודעה בנושא של pasparto בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אכן ההיפך, התבלבלתי- 6 תגובות
-
- 1
-
-
עכברי שטח, עזרתכם דרושה, רכב לג'יפאי מתחיל עד 40K.
Dudi2 פרסם הודעה בנושא של pasparto בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מצטרף להמלצה על הגרנד ויטרה, עונה על הדרישות ויותר. רק תימנע ממנוע ה 2 ליטר שהיו לו בעיות עם סדקים בבלוק (אם אני זוכר) ושווק בין 2006 - 2008. מנוע 2.4 מוצלח וחזק יותר. הג׳מיני אכן ספרטני וקשוח אבל מעולה בשטח. תלוי כמה נוחות אתה מוכן להקריב בנסיעות שהן לא בשטח. שים לב למערכת קירור רגישה בג׳ימיני. את הדאסטר ראיתי בשטח לא מעט ונהגים שפגשתי מאוד מרוצים, אם כי אין לו הילוך כוח אאלט. מה שכן יש לו מרווח גחון גדול יותר כנקודת התחלה.- 6 תגובות
-
- 1
-
-
בדיוק! ואולי גם הרבה שןכחים (בשם איכות הסביבה) שאותו עקרון כלכלי מנחה גם המדינה. המדינה לא תמשיך לסבסד מיסים מופחתים לרכבים חשמליים אם זה יפגע משמעותית בהכנסות ממיסים, המדינה גם צריכה להתפרנס. אז ישיתו עלינו כל מיני מיסי שקר לכסות את ההפסד. אולי זה יקרה כש 5-10 אחוז מהרכבים הנמכרים יהיו חשמליים, וזה לדעתי רחוק מאיתנו.
-
תקלה בסוללה היברידית טויוטה אחרי קנייה
Dudi2 פרסם הודעה בנושא של צביקה1969 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מסכים עם @levy פות״ש, אם משאר הבחינות הרכב לרוחך ואתה מתכוון לשמור עליו לשנים הקרובות הייתי שוקל בחיוב לשלם את ההפרש. התמורה היא התקנת סוללה מקורית ושקט תעשייתי ואת זה לא תקבל בסוללה מפירוקיה. (אלא אם כן היא נשארה באחריות איכשהוא, אבל לא נראה לי שזה אפשרי) -
חוות דעתכם על בדיקת מאזדה 6 2015 עם 97 אלף ק"מ
Dudi2 פרסם הודעה בנושא של Jeka88 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מסכים, רק שהמנוע + משולשים ובולמים הם בני שש ואילו המצבר בן חצי שנה ולא נדרש שם כסת״ח : ) רכב מצויין לדעתי, שתהיה רכישה מוצלחת. -
חוות דעתכם על בדיקת מאזדה 6 2015 עם 97 אלף ק"מ
Dudi2 פרסם הודעה בנושא של Jeka88 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בדיקה ״סטנדרטית״ שלא אומרת הרבה, אבל אין משהו מיוחד. -למה מצבר עם תאריך 3/2021 סומן כלא תקין? -
לדעתי בנסועה הצפויה לך, משפחתומט יגבה ממך המון דלק וגם לא ממש ישמור על ערך עם הקילומטרים שתצבור (נניח אחרי שנתיים). הייתי שוקל לכיוון קקטוסולר/208 דיזל, אבל אולי תצטרך להגדיל מעט את התקציב כדי למצוא אחד ראוי.
-
לקח לי חודשים רבים למצוא פולו ידני (2016), רכב לא נפוץ, אז רק אם יש לך סבלנות וזמן. אם אתה עובר לאוטומט, בפולו תקבל מנוע חזק יותר ורמת גימור גבוהה יותר. ואאל״ט גם יותר מערכות בטיחות (שזה חשוב בפני עצמו)
-
לפני 4 שנים עשו לרכב שלי ניקוי רדיאטור וזה פתר את הבעיה. אם אני זוכר נכון זה הוסיף 400 שקל לחשבון של המוסך. זו הייתה אפילו ההמלצה של המוסך שאם אפשר לתקן ולהחזיר את המקורי, זה עדיף. כמובן אם הוא הרדיאטור לא בר תיקון אז צתטרך להחליף. הייתי בודק בעוד מוסך מה אומרים.
-
הנסיעה לא שקטה יותר? הבנתי שאילו צמיגים ממש טובים ושקטים. גם אם אתה לא מרגיש הבדל, אתה יכול להיות בטוח שהם יהיו יותר בטוחים ויתמודדו טוב יותר עם תנאי הכביש. (ואחלה מחיר באמת)
-
תודה על הסקירה. הרכב נראה יפה לטעמי, נראה באמת שאחוריים מזכירים את העיצוב של ה GS תמיד אהבתי את המוזרות שיש בדגמי סיטרואן כי המראה היחודי והמוזר מה, מושך. (כמעט קניתי קקטוס אפילו) חבל שמביאים רק רמת גימור אחת, יכלו להביא גם גרסה ליסינגית, נראה לי שהיה מצליח להם במכירות.
-
זה לא בהכרח טוב. לדעתי כמה סייגים שיש לבדוק. עם קילומטרג׳ ליסינגי כזה זה אומר שכל ההחלפות יפלו במשמרת שלך. בלאי כללי, משולשים וכו׳. תבדוק אם 90 אלף זה לא טיפול גדול, זו גם הוצאה לא קטנה. יש לבדוק הסטורית טיפולים ולמה הוחלפה שמשה, והאם היא מקורית?
-
@beresford תודה על התגובה. אני מניח שהתכוונת למוסך יבואן שאמר שזה אופייני לגיר? מעניין אם זה קיים בשאר הוואגיות מאותן שנים.
-
אתה מוזמן לקרוא כאן הסבר
- 3 תגובות
-
- 1
-
-
שלום חברים, האוטו אצלי רק 7 חודשים ולא זוכר אם זה היה ככה או לא, אבל לאחרונה זה מפריע לי יותר ויותר. כשמכניס להילוך ראשון הוא נכנס באופן לא חלק, מרגיש כמו שני ״קליקים״ ולא אחד, ומרגיש שכדי להגיע אל הקליק השני אני צריך להשתמש בטיפה יותר כוח. לתחושתי זה רנדומלי, וזה קורה בערך 30-40% מהפעמים. האם זה משהו שאפשר לכוון או לתקן? דבר נוסף שאולי קשור, יש רחשים של מיסב הלחץ (או דסקת לחץ, מה שלא קוראים לזה, אני לא ממש מבין). כשהקלאץ מורם הרחש מפסיק, וכשהקלאץ לחוץ אפשר לשמוע את זה., מעין רחש גלגיליות כזה. האם זה תקין? ואם לא, זה אומר שהגיע זמן להחלפת מצמד? תודה לעוזרים.
-
לגמרי. לפני חצי שנה חזרתי לידני אחרי איזה 25 שנים של אוטומט, ואני שמח על הבחירה כי נהנה מאוד מההנהיגה כל יום. תלוי בצרכים והנוחות של כל אחד והם משתנים. אני נוסע הרבה, מעל 30K בשנה הרוב בינעירוני/פרברי. בפקקים זה לא נורא, באמת (היום היו לי שניים של 20 דקות). אבל אם תוואי הנהיגה שלי היה עמוס בפקקים לא הייתי בוחר ידני. לגבי צריכת הדלק, אכן כבר די מזמן יש תיבות חכמות וחסכוניות עם 6-10 הילוכים, כך זה ממש לא העניין. יצא לי לנהוג מספר פעמים מועט ב dsg והתרשמתי מאוד לטובה, חלק ומהיר מאוד. רק פחות כייף או כאלו שהפכו לרווקים, איתי זה שלושה וחצי עצוב לקרוא על מה שקורה בגזרה הידנית, אין מה לעשות, מתקדמים הלאה. אשתדל לשמור על שלי להרבה זמן. פות״ש, עדכן אותנו בבחירה שלך ושיהיה בהצלחה
-
כלומר, יתנו לי ללנהוג על מה שלא אקנה : ) בחיי שלא ידעתי את זה. לא ברור לי היחס הזה של היבואנים לנושא הידניות. אז נכון שהביקוש קטן, והדגמים שהם כן טורחים להביא הם ברמות גימור נמוכות, משם ועד זלזול בלקוחות זו כבר הגזמה.
-
זה אמיתי? אז איך רוכש פוטנציאלי אמור להתרשם מהרכב?
