שלום לכולם,
אחרי עשור עם גיפון שזולל 1:10 החלטתי להשיל קילוגמים מיותרים ולעבור לרכב קל וקטן עם דגש על צריכת דלק טובה ופשטות מיכנית - מנוע אטמוספרי וגיר ידני.
קצת פרטים:
תקציב - 25,000-30,000:
נסועה - 100 ק״מ ליום 80% כביש מהיר, 20% עירוני מעורב בעליות, פקקים סבירים. קילומטראג׳ שנתי כ 28,000 ק״מ.
נהיגה - נוהג מעל 35 שנה, על פי רוב שיוט מתון ב 110 קמ״ש ועל פי החוק. רק מה, פה ושם בסיבובים בכביש מפותל אני לא מתאפק
חשיבות מרובה למזגן טוב, כמובן כמצופה מרכב לא חדש עם מנוע חלש.
לאחר חפירות בפורום אני מתלבט בין 208 אקטיב לפביה 1.4 שלשניהם נתונים דומים.
למרות שטרם נהגתי על אי מהן, קראתי על עניין הממיר ב 208 והגומיות בשנתונים 12-14, אז את זה אדע לבדוק בבוא היום.
אני נוטה לכיוון ה 208, בשל הנוחות המצופה מפיג׳ו וצריכת דלק עדיפה. ל 208 גם מנוע חדשני וקל לעומת ה 1.4 הוותיק של הפביה.
מתכנן להחזיק את הרכב 3 שנים לערך ובתקציב הנ״ל רוב הרכבים נסעו בסביבות 100,00 ק״מ. למעט בלאי טבעי ומתבקש, למי מהם עדיפות מבחינת תחזוקה והשאלה האמיתית, מי מהמכוניות תחזיק איתי עוד 3 שנים ו 90,000 ק״מ. אם בכלל
אשמח לתובנות והצעות.
תודה
I shall explain: dialog it is exactly like monolog, except in the case of monolog it is one person talking to himself; dialog - two persons talking to themselves
Shaike Ophir שייקה אופיר