Jump to content

Dudi2

  • הודעות

    115
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי Dudi2

  1. לפי הנתונים היבשים של ה 2.4 , בעיר הצריכה דומה ל 1.6 (8.4) ומחוץ לעיר - 12.5 לעומת 10-11. די הגיוני כי ה 2.4 משמעותית חזק יותר (ופחות ישן) מה שיתן צריכה טובה יותר בשיוט מחוץ לעיר. לשניהם צריכת דלק עגומה כפי שאתה נוכח, אבל לא חריגה לג׳יפונים מהסוג הזה.
  2. הדגם אמין וחולק מנוע עם דגמי סוזוקי אחרים ושגרת טיפולים דומה למשפחתומט יפני 1600 מאותן שנים. שלי ללא ABS ,הבנתי שהגיעו דגמים עם אבל לא בדקתי. נוח לניוד בעיר כי הוא קטן ומחוץ לעיר הוא בסדר אם לא עוברים את ה 110 . צריכת דלק מחוץ לעיר כ 1:10 בנהיגה מתונה. בעיר 7-8. המנוע די אנמי אז אל תחשוב אפילו על עקיפות שהן לא במדרון קל, בטח לא כשהמזגן דלוק. קח בחשבון שאתה קונה רכב בוגר עם טכנולגיה בת 25 שנה בערך וקרוב לודאי עם קילומטרג׳ גבוה. יש לבדוק שגרת טיפולים ותחזוקה, צריכת שמן, בלאי וכו׳. דעתי היא שהאוטו הוא פשרה: עבירות שטח טובה+ ,נסיעת כביש סבירה, אמין, מזגן מעולה. אני פחות אוהב את המנוע העצל (בכביש), וצריכת דלק ונוחות מתחת לממוצע. לא זכורות לי בעיות מיוחדות לדגם הזה, חוץ ממה שאתה שובר בעצמך בשטח בגדול, לא תצטרך להגיע למוסך כל שני וחמישי, ואם תרצה להמנע מלהגיע למוסך בימי ראשון ואתה גיפאי מתחיל אז מיגונים הם חובה, הגבהה מומלצת, וגם קורס נהיגת שטח (בלי להתבייש).
  3. זו שטות מוחלטת של נהגים שלא יודעים לנהוג על ידני או לא רוצים.
  4. לי יש גרנד ויטרה 2006 צורה ישנה. אוטו בינוני בכל פרמטר כמעט, וגם אמין מאוד, מזגן מעולה וכמובן 4x4 (שזה עיקר האוטו מבחינתי). עבירות שטח טובה מאוד, במיוחד למי שיש הגבהה, ויש זמינות לנעילות וכל מיני שדרוגי שטח לסוזוקים האלה. מה אתה מחפש בדגם הזה? אם רק עבירות יש למשל את הג׳מני שהוא מצטיין בשטח. ואם דברים אחרים אז אולי יש אופציות אחרות.
  5. בחנתי את התמונה של המושב האחורי. אני רוצה נהג (ככה ליום-יום)
  6. תודה על ההסבר, אכן הגיוני מבחינת היבואן המקביל להתרכז ברווח בשל מיעוט העסקאות. עדיין חשבתי שהם יציעו נגישות לדגמים גם יותר נפוצים, כמובן עם רווח שלהם, ואני מתרשם שזה לא המקרה. חבל
  7. אז מה הרעיון של יבוא מקביל? חשבתי שהוא נועד להיטיב עם העם ולהציע רכבים קצת שונים, עם מגוון רחב יותר של מנועים וגימורים, ואולי אפילו ידניים חלילה (היאריס במקרה הזה לא דוגמא). לפי הנראה יבוא מקביל זה רכבים די דומים לדגמים המשעממים שהיבואן מזמין, מינוס כמה אלפי שקלים. פלוס, פה ושם איזו מכירת חיסול של דגמים אמורפים עם ביקוש לא ברור (היאריס במקרה הזה כן דוגמא).
  8. Dudi2

    מבחן דרך: במוו סדרה 3

    בדרך כלל לא מגיב כי אין לי מידע לתרום, אבל הפעם שיר הלל אישי לסדרה 3. לפני 20 שנה בארץ אמריקע הרחוקה רכשתי, ולא ממש התכוונתי, 325i אוטומטית E36 משנת ייצור 1997. מיד עם ההתנעה שמעתי את המנוע והתאהבתי, ואחרי נסיעה מבחן קצרה לא רציתי לצאת מאוטו. קיבל טיפול יישור קו, קניתי לו מתנה סנדלי מישלין איכותיים והיידה לכביש. האוטו נסע מדוייק ומהודק, ונסך בטחון בכל מיני כבישים והתמודד עם עיקולים ופניות במהירויות שלא היו מביישת רכבים שייעודם המוצהר הוא ספורטיבי יותר. הרכב,היה לגמרי ׳סטוק׳, מקורי שרכשתי מסבא חביב שתחזק אותו באדיקות. טיפולים עלו מעט יותר מהממוצע (במונחי חו״לֹ), במיוחד בלמים וצלחות שעלו פי שלוש ממכוניות מקבילות יפניות ודומותיהן. מאידך גם קיבלת ברקסים שמרגישים ובהתאם ולתחושתי, שווים פי שלושה. למעט מערכת מיזוג שהתפגרה טרם עת והייתה יקרה לתיקון ובלאי טבעי, עם תחזוקה פולנית היה אמין. האוטו נועד ל גם וגם. הסעת 4-5 נוסעים בנוחות יחסית וגם יש אפשרות לצאת איתו לקרב ולתקוף עיקולים והוא עושה את שניהם מצויין. זאב בעור כבש קלאסי. שישה צילינדרים בטור, 2.5 ליטר והמנוע נוהם עליך/אליך/כלפיך ואתה יודע שתגיע לאן שצריך בעונג ומהר. צבר אצלי 240 אלף קילומטר, רובם ככולם בהנאה צרופה. מעולם לא היה ברשותי רכב יותר משנה, עם ה325i ביליתי 5 שנים. חדוות נהיגה אמיתית.
  9. גרנד ויטארה ישנה מתג החלון, הכי חשוב.
  10. רעיון טוב, טיול יהיה נחמד. גרנד ויטארה 2006
  11. ועוד שאלה: מה יהיה עם אחריות יצרן שתקפה נניח ל 3 שנים מיום היצור/מכירה ליבואן, לרכב שמתבשל בשמש האילתית כמעט שנה וחצי? האם האחריות נחתכת בחצי גם?
  12. מסכים עם איציק, אם אכן תושבות אז רק מקוריות. פעם החלפתי באוטו לתושבות חליפיות, והאוטו כמעט התחיל לרקוד. ביקשתי שיחזירו את הישנות הבלויות והיבשות לכמה ימים עד שהגיעו המקוריות. פער המחירים היה גבוה.
  13. לפות״ש, תודה על השיתוף, קראתי גם את השרשור הקודם שלך. מצער כל המקרה של החלפת מנוע, למרות שנגמר ״בסדר״ יחסית. עדיין, מסקרן איך מנוע מטופל מאבד קומפרסיה. האם יכול להיות שאיזה פירור סורר מהרצועה שהוחלפה בזמנו איכשהוא מצא את דרכו לשסתומים וגרם לזה? תוהה.
  14. תודה חברים. אכן לשילוב מנועים וגיר רגיל של VAG יצא שם של אמינות מוכחת ולכן הפאביה נלקחה בחשבון למרות היותה מיושנת קצת, גם במראה. לגבי הקליאו, יצא לי לנהוג באחת שכורה לשבוע לפני כשנתיים. הרגיש לי אוטו בסדר אבל לא ממש התחברתי, עניין אישי כנראה. נראה לי שאתמקד בפיג׳ו (בכל זאת חדישה ובטיחותית יותר), 2014-15 עם כמה שפחות קילומטראג׳ וחשוב יותר,תיעוד טיפולים תקין. מקווה שאשאר בגבולות ה 30,000 זוזים. תודה על התזכורת לגבי רצועת התזמון, כמובן שאבדוק לפני קניה. אין לי בעיה של יישור קו והחלפה, כמו גםֿ, אני מניח, אולי אצטרך החלפת קלאצ׳. אם וכאשר שתי ההוצאות יפלו במשמרתי בעתיד הקרוב, לפחות אדע שההחלפות נעשו בזמן ולפי הספר. לטובת שקט תעשייתי כמו שנכתב. אעדכן לגבי המשך תהליך הקניה. שוב תודה על ההכוונות והדגשים, החכמתי. I shall explain: dialog it is exactly like monolog, except in the case of monolog it is one person talking to himself; dialog - two persons talking to themselves Shaike Ophir שייקה אופיר
  15. שלום לכולם, אחרי עשור עם גיפון שזולל 1:10 החלטתי להשיל קילוגמים מיותרים ולעבור לרכב קל וקטן עם דגש על צריכת דלק טובה ופשטות מיכנית - מנוע אטמוספרי וגיר ידני. קצת פרטים: תקציב - 25,000-30,000: נסועה - 100 ק״מ ליום 80% כביש מהיר, 20% עירוני מעורב בעליות, פקקים סבירים. קילומטראג׳ שנתי כ 28,000 ק״מ. נהיגה - נוהג מעל 35 שנה, על פי רוב שיוט מתון ב 110 קמ״ש ועל פי החוק. רק מה, פה ושם בסיבובים בכביש מפותל אני לא מתאפק חשיבות מרובה למזגן טוב, כמובן כמצופה מרכב לא חדש עם מנוע חלש. לאחר חפירות בפורום אני מתלבט בין 208 אקטיב לפביה 1.4 שלשניהם נתונים דומים. למרות שטרם נהגתי על אי מהן, קראתי על עניין הממיר ב 208 והגומיות בשנתונים 12-14, אז את זה אדע לבדוק בבוא היום. אני נוטה לכיוון ה 208, בשל הנוחות המצופה מפיג׳ו וצריכת דלק עדיפה. ל 208 גם מנוע חדשני וקל לעומת ה 1.4 הוותיק של הפביה. מתכנן להחזיק את הרכב 3 שנים לערך ובתקציב הנ״ל רוב הרכבים נסעו בסביבות 100,00 ק״מ. למעט בלאי טבעי ומתבקש, למי מהם עדיפות מבחינת תחזוקה והשאלה האמיתית, מי מהמכוניות תחזיק איתי עוד 3 שנים ו 90,000 ק״מ. אם בכלל אשמח לתובנות והצעות. תודה I shall explain: dialog it is exactly like monolog, except in the case of monolog it is one person talking to himself; dialog - two persons talking to themselves Shaike Ophir שייקה אופיר
×
×
  • תוכן חדש...