מבין למה אתה חושב זאת ויכול להיות שאתה באמת צודק.
תראה, אני מחפש רכב שיהיה לי את האפשרות לנסוע בשטחים פעמיים בחודש לפחות ולהגיע לעבודה ביום יום שזה 30 קילומטר ביום (הלוך חזור). על הדרך החלטתי שאני גם רוצה להשקיע ברכב מעט מבחינת נוחות, ונראות כללית.
השאלה שלי איך הדגם הזה (גרנד ויטרה דור 2 - משנת 2006 ומטה) מבחינת אמינות, צריכת דלק וטיפולים. והאם אני הולך להיות כל שני וחמישי במוסך...
תודה רבה על התגובה המפורטת שלך מערית מאוד
היי דודי,
איך מבחינת טיפולים שנתיים ותחזוקה שנתית? (עלויות ותדירות במוסך). יש לך המלצות מה לבדוק לפני שאני קונה?
אני מחפש בדגם הזה מה שרשמתי בתגובה לאחראי פורום, תודה רבה ושבת שלום!