לא רוצה להיות מאחורי מכונית גבוהה - טנדר, ג'יפ גדול, משאית אוטובוס - שמסתירה לי את שדה הנסיעה קדימה ואני לא יודע אם לפניה מישהו בולם, רמזור הופך לאדום וכדו'
לא רוצה שמאחוריי תהיה מכונית משטרה כי אני חושש לעשות משהו שיתפרש כעבירת תנועה
לא רוצה מאחוריי גם נהג אגרסיבי שינסה לעקוף אותי בצורה מסוכנת
מימיני אני לא רוצה נהגים שנסעו קודם לאט ומגבירים מהירות ברגע שהם רואים שאני מנסה לעקוף אותם ולא נותנים לי להשלים את העקיפה
משמאלי (וגם מימיני) לא רוצה נהגים עייפים/שיכורים/מסוממים שלא מצליחים לנסוע בקו ישר וסוטים כל הזמן ימינה או שמאלה בצורה מפחידה