Jump to content

motior

  • הודעות

    2,265
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי motior

  1. תהיה גם קורולה 5 דלתות (לשעבר אוריס). לגבי התיבה הרציפה אני לא בטוח שזה באמת חיסרון יחסית לרובוטית כפולת מצמדים. לגבי בקרת השיוט - כתוב שיש.
  2. לא הבנתי מה כל כך רע באחריות לחמש שנים או 100,000 ק"מ ואפשרות הארכה תמורת תשלום לא גבוה. נכון, נראה שפחות מהאחריות בארה"ב אבל רחוק מאוד מ-"לא צריכים לתת אחריות"
  3. נורא זה לא, אם הרכב תקין ללא תאונות. בכל זאת זה מעלה תהיות מדוע עבר יד וכעת שוב מוצע למכירה תוך שנתיים. קח בחשבון שאם אתה לא מתכנן להחזיק לזמן ארוך יהיה לך קשה יותר למכור
  4. motior

    סקודה ראפיד

    אם הבחירה היא בין שתי האופציות האלה ושתיהן באמת מטופלות ותקינות הייתי בוחר את ה-2015 כי בממוצע לגילה הקילומטרז' שלה נמוך יותר (אם כי עדיין גבוה). שאלות חשובות בהקשר זה הן מה הקילומטרז' הצפוי שלך וכמה שנים אתה מתכוון להחזיק את הרכב. אם לדוגמא אתה נוסע 10K בשנה ומתכוון להחזיק את הרכב 5 שנים, הרי שבעוד 5 שנים זאת מ-2015 תהיה עם 135K שזה ממש סביר למכונית בת שמונה
  5. ברמת המחיר הזאת יהיה מדובר במכוניות ישנות ואז פחות חשוב הדגם אלא יותר חשוב המצב של המכונית הספציפית. דווקא כאן יש יתרון למכוניות בעלות המוניטין הרע (שלא בהכרח בצדק) - איטלקיות/צרפתיות. במחיר שתשלם עבור יפנית תוכל לקנות צרפתית חדשה יותר ובמצב טוב יותר. האם אתה צריך רכב אוטומטי? ידני יהיה זול יותר ואמין יותר. אני מבין שאת הולך לכיווןן רכב מיני (אקסנט היא לא באמת מכונית גדולה... סופר מיני עם תא מטען). הייתי ממליץ לבדוק בתור התחלה פג'ו 107, סיטרואן C1 ופיאט פנדה -תראה אלו אופציות יש לך בתקציב.
  6. טויוטה יאריס 2013 וטויוטה אוריס היברידת 2015 - בשתיהן המזגן בסדר גמור. מקרר יחסית מהר.
  7. 9 פרארי 232 פורשה 74 מזאראטי 160 יגואר אני עוד זוכר את הימים שכל מכונית מהמותגים האלה הייתה מסובבת ראשים וחלק מההנאה בנסיעה לחו"ל הייתה לראות את המכוניות האלה מקרוב...
  8. יד 3 לרכב שנת 2010 זה אומר שבממוצע כל אדם החליף אותה אחרי שנתיים וחצי. קצת חשוד אבל לא פוסל. כמה זמן הרכב היה אצל הבעלים האחרון? אם זמן קצר, האם יש סיבה הגיונית לכך שהוא כבר מוכר? 145000 לרכב בן שמונה (אולי כמעט תשע? תלוי באיזה חודש עלתה לכביש) זה אומר משהו כמו 16000-18000 ק"מ לשנה. בהחלט לא חריג. רק צריך לקחת בחשבון שברכב בגיל הזה עם קילומטרז' כזה יש הרבה בלאי. לפני שאתה מחליט אם לקחת לבדיקה כדאי לפחות לראות היסטוריית טיפולים. אם היא משלמה סיקסט אני מניח שהיא מליסינג. שמעתי בעבר מקצין רכב שהפלואנס האלה שהיו בליסינג באותן שנים הן לא אמינות - מספר תקלות גבוה. לא יודע כמה זה נכון. המחיר מפתה כי קשה למכור את המכוניות האלה. אישית לא הייתי קונה משלמה סיקסט כי אני מכיר מקרוב את היחס שלהם ללקוחות הליסינג שלהם. לא מכיר את הסוכנות הזאת, אבל לדעתי אם כבר קונים מסוכנות ולא מפרטי עדיף מטרייד אין של היבואן - הסיכון לרמאויות נמוך יותר. בהצלחה!
  9. איך אתה מגדיר ג'יפון? מה הדרישות ממנו? אם אתה כולל בהגדרה פיג'ו 2008 וסיטרואן קקטוס, הם די חסכוניים ולא יקרים יחסית
  10. אם אתה מתלבט בין שני אלה, הייתי הולך על השני כי הוא עם משמעותית פחות קילומטרז', פחות יד ומחיר נמוך משמעותית (בהנחה שרשמת ששניהם טופלו ותוחזקו כיאות)
  11. לא רוצה להיות מאחורי מכונית גבוהה - טנדר, ג'יפ גדול, משאית אוטובוס - שמסתירה לי את שדה הנסיעה קדימה ואני לא יודע אם לפניה מישהו בולם, רמזור הופך לאדום וכדו' לא רוצה שמאחוריי תהיה מכונית משטרה כי אני חושש לעשות משהו שיתפרש כעבירת תנועה לא רוצה מאחוריי גם נהג אגרסיבי שינסה לעקוף אותי בצורה מסוכנת מימיני אני לא רוצה נהגים שנסעו קודם לאט ומגבירים מהירות ברגע שהם רואים שאני מנסה לעקוף אותם ולא נותנים לי להשלים את העקיפה משמאלי (וגם מימיני) לא רוצה נהגים עייפים/שיכורים/מסוממים שלא מצליחים לנסוע בקו ישר וסוטים כל הזמן ימינה או שמאלה בצורה מפחידה
  12. אני זוכר הרבה דיבורים על מס לפי נסועה אבל לא בזמן האחרון. האם יש מידע על כך שזה באמת בשלבי ביצוע? והאם באמת ריאלי שזה יהיה במקום מס בלו על דלק ולא בנוסף?
  13. מי זה "אמרו לי"? לדעתי היו עוד דגמים של קרוז באותה שנה. ראה עוד קצת על הרכב כאן - https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5041050,00.html
  14. אני חושב שפריוס תיתן לך בערך את אותה רמת נוחות של מזדה 6 (בוודאי בהשוואה לסופר מיני) ותשפר מאוד את צריכת הדלק - לסביבות 1:18- 1:20. כמו שכתבו לפניי - השאלה תוך כמה זמן החיסכון בדלק יכסה לך את עלות ההחלפה
  15. מילא אלה שבכבישים בין עירוניים... אבל אני כל פעם עובר ליד אחד כזה בתוך העיר בכפר סבא ומרחם על האנשים הגרים בקומת קרקע ממול והדחליל הזה מהבהב להם בבית כל הלילה
  16. מפרסם עבור ידידה טובה שלי: טויוטה פריוס שנת 2008, יד 2 פרטית 200,000 ק"מ הוחלפה סוללה היברידית לפני חודש וחצי מטופלת רק במוסך טויוטה עם חלפים מקוריים נזק קל בפח של הדלת מכונית מעולה ללא בעיות - נמכרת עקב צורך לעבור לרכב מסחרי מחיר מבוקש: 27,000 ש"ח נא לפנות לגילי - 050-6611365
  17. ככל הזכור לי כל רעיון החלפת הסוללה לא היה מקורי של בטר פלייס אלא בוצע כבר לפני יותר ממאה שנה (!) במוניות ניו יורקיות, כך שגם אם הסינים יפתחו כזה רכב זה לא בהכרח יהיה גניבת רעיון מבטר פלייס... https://jalopnik.com/5870808/how-a-new-york-taxi-company-killed-the-electric-car-in-1900
  18. motior

    אהבתכם הראשונה

    אהבות גדולות לא היו לי, אולי בגלל שלא היו לי מכוניות "מיוחדות", אבל מבין המכוניות שנהגתי בהן אהבתי יותר את: - סובארו ג'אסטי 1.0 ידנית שנת 1990 - המכונית הראשונה שלי - מאזדה 323 ידנית שנת 1995 - רכב חברה שהיה המכונית הראשונה שקיבלתי כחדשה לגמרי - מיצובישי מונטרו ספורט - הידוע בארץ כפאג'רו - שנהגתי בו כרכב שכור בארה"ב לכמה ימים ב-1998 (שודרגתי) - סקודה אוקטביה 2001 1600 אוטומטית - רכב ליסינג שהיה ברשותי שנה והיה טוב בהרבה ממה שהיה לי עד אז (ואולי גם מאז)
  19. motior

    שברולט קרוז

    חשבתי שהגבתי אתמול... מבין האלטרנטיבות נראה לי שהרנו (עם השם המטומטם גראנד קופה) היא המרווחת ביותר וייתכן שגם הנוחה ביותר. ה-CHR כפי הנראה היא הפחות מרווחות מבין האלטרנטיבות.
  20. motior

    שברולט קרוז

    מה האלטרנטיבות שלך ומהם הצרכים או ההעדפות?
  21. אבל שברולט אבאו היא (לפחות) קוריאנית...
  22. motior

    זכרון דברים

    תלוי מה כתוב בזכרון הדברים. אם התחייבת שם לקנייה (או התחייבת פרט לתנאים שלא התקיימו) אתה מחוייב. ייתכן שיש שם סעיף שמתיר לך לבטל, אולי בתשלום כלשהו... וצדק SAVE שאמר שזה כמו חוזה.
  23. motior

    ספורטאז היברידית?

    לדעתי בפרסומת התכוונו לכך שהנירו היברידית. שמעתי פעמים רבות את הצירוף hybrid niro בפרסומות של קיה... ראה גם כאן - https://pages.kia-israel.co.il/suv-days/?utm_source=Search&utm_medium=BrandKia&utm_campaign=SUVDays&utm_content=ETA&utm_term=%2B%D7%A7%D7%99%D7%99%D7%94%20%2B%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C
  24. בלי קשר ישיר לקנייה מיד 2 0 ק"מ או מהסוכנות , האם מבחינתך שתי המכוניות עונות על הצרכים או שיש יתרון לאחת מהן? ראיית פעם הודעה על כך שהביטוח לנירו משמעותית גבוה משל האיוניק בגלל שהוא נחשב ל-SUV. שווה לבדוק גם את זה לדעתי.
  25. אם אני קורא נכון את ההודעה, המחיר המבוקש מעל מחירון בסיסי אבל מתחת למחירון משוקלל. כלומר, המחירון למכונית הספציפית הזאת גבוה יותר מהמחיר המבוקש. אז נשמע לי כדאי... השקלול אמור להביא בחשבון את הנתונים הספציפיים
×
×
  • תוכן חדש...