shha
-
הודעות
1,145 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי shha
-
כמו שאמרתי, הצלחות היו במצב חדש ממש, מדדתי עם מיקרומטר, היה כ 28 מ"מ (אולי עשירית מילימטר פחות), על הרפידות היה המון בשר (צלחות ורפידות הוחלפו לפני שנה, רכשתי צלחות פוסטר כי המוכר טען שהן טובות ולא היו לו צלחות לא סיניות). מבחינת צבע נראה לי שאכן הצבע השתנה, הן לא נראו כמו שהיו בתחילת דרכן לפני שנה. אילו היה לי את המכשיר לבדיקת עיוות בצלחות הייתי בודק, זה סקרן גם אותי. לא לקחתי סיכון והחלפתי כבר לצלחות מקוריות של קיה + רפידות חדשות של Hi-Q.
-
ראשית, לא לחצתי על הבלמים ממושכות אלא לסירוגין, שנית, זו לא פעם ראשונה שאני נוסע לירושלים או בירידות, ב 38 שנות נהיגה, מעולם לא קרה לי מקרה כזה, לכן אני מניח שעם צלחות מקוריות זה לא היה קורה. לבסוף, כפי שכבר אמרתי, אכן הייתי צריך להיעזר בהורדת הילוך, וזו טעות שלי. מודה באשמה.
-
ביום שלישי האחרון כשחזרתי מירושלים לכיוון השפלה, בירידות, התחלתי להרגיש רעידות בהגה כשלוחצים על הבלמים. הרעידות הלכות והתגברו עד למצב של החלקת הרפידות על גבי הצלחות הקדמיות וכושר בלימה מופחת. עצרתי בתחנת דלק באיזור שער הגיא. משם הרכב הגיע הביתה על גבי גרר. הצלחות היו על הרכב שנה בדיוק וכשהורדתי אותם הם כמעט ולא נשחקו כלל. בפוסטים קודמים כאם בפורום טענתי שאין בעיה בצלחות סיניות, היום אני בא לתקן. הצלחות הנ"ל כשלו בבלימה בירידות מירושלים. לא הייתי שם יותר לעולם צלחות סיניות, בייחוד לא מקדימה, שם נופל עיקר העומס בבלימה. בנוסף, כמו שהמליץ לי חברנו אסף מהפורום, כדאי להיעזר בבלימת מנוע ע"י הורדת הילוך בעיקר בירידות.
-
זורקים רפידות פנימה וזהו - את זה לצערי עושים במוסכים, גם בלי לשתות בירה. דווקא אנשים שמטפלים ברכב לבד עושים זאת כמו שצריך. כי זה הרכב שלהם.
-
[סיקור-בזק] בוסטר להתנעת הרכב של 70mai (שיומי\Xiaomi).
shha פרסם הודעה בנושא של איציק נ. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא אמרתי שלא קיבלת את ההנחה, מה שאמרתי זה שהמחיר אחרי הנחה במקרה הזה, דומה או זהה למחיר הפריט בעליאקספרס ללא הנחה. ממחקר שנערך לאחרונה התברר כי רק מוצר אחד מכל 20 שנמכרים בבלק פריידיי כולל הנחה אמיתית, כל השאר ניתן לרכוש אותם כל השנה באותו מחיר, או אפילו במחיר נמוך יותר. -
[סיקור-בזק] בוסטר להתנעת הרכב של 70mai (שיומי\Xiaomi).
shha פרסם הודעה בנושא של איציק נ. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ההנחות של Black friday מזוייפות. לאחר הקופון הנ"ל המחיר יעלה בערך כמו המחיר של הפריט בעלאקספרס (כ 53$ כולל משלוח). -
סיטרואן C4 פיקאסו - החלפת צינור יניקה לטורבו
shha פרסם הודעה בנושא של ronenshostov בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ממליץ לחפש את המוצר מחנות חלפים בחול ולהרכיב לבד או ללכת עם החלק למוסך כללי שירכיב. בטוח יעלה פחות. -
[סיקור-בזק] בוסטר להתנעת הרכב של 70mai (שיומי\Xiaomi).
shha פרסם הודעה בנושא של איציק נ. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם זה מעניין מישהו, מבדיקת ביקורות בעליאקספרסס הבנתי שהבוסטר הזה לא עובד עבור רכבי דיזל גדולים או מנועים מעל 2000 סמ"ק. -
תבקש במוסך שיראו לך מה בדיוק שחוק, הרפידות בלבד או גם הצלחות. או שתבדוק לבד אם אתה יודע איך. גם לי היו אומרים כל טיפול שני שצריך להחליף רפידות ( כמובן במחיר מפולפל). מאז שאני מטפל ברכב לבד, המחיר של החלקים ירד ב 75% והם מחזיקים הרבה יותר זמן. פלא.
-
[סיקור-בזק] בוסטר להתנעת הרכב של 70mai (שיומי\Xiaomi).
shha פרסם הודעה בנושא של איציק נ. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הבוסטר הזה יכול להתאים למנוע דיזל 2900 סמ"ק עם מצבר של 100AH? -
בניית סט כלים לתחזוקה עצמית + אביזרים נדרשים לתחזוקה
shha פרסם הודעה בנושא של arik100 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עבור כל עבודה שתרצה לעשות ברכב תצטרך כלים שונים. לפני שאתה נוגע לבד ברכב, בדוק בספר הרכב מה צריך לעשות בטיפול הקרוב. צפה ביוטיוב בסרטונים שמראים איך מבצעים וקרא באינטרנט. מכאן אתה תלמד איזה כלים נחוצים לך לצורך הטיפול ואיזה חלפים (נוזלים/פילטרים ועוד). אל תעשה שום דבר לבד אם אתה לא בטוח בוודאות שתוכל להתמודד עם זה ושזה ברור לך לחלוטין. אם צריך, קנה את החלקים בפעם הראשונה, הבא אותם למוסך כללי וצפה במכונאי בשעה שהוא עושה את הטיפול (בדרך כלל יהיה הבדל בין הסרטונים ביוטיוב לבין מה שהמכונאי יעשה. זה נובע מחיפוף של המוסך שנועד לחסוך זמן, אתה תעשה כמו שמראים בסרטוני הדרכה). -
בניית סט כלים לתחזוקה עצמית + אביזרים נדרשים לתחזוקה
shha פרסם הודעה בנושא של arik100 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אותו דבר, רק טיפה יותר זול: https://www.aliexpress.com/item/1000008122906.html?spm=2114.13010708.0.0.2b014c4dky4Mwn -
התשובה הצרכנית לכך מאוד פשוטה. כשאנו קונים צמיגים אנו מתעקשים שהצמיג יהיה מתאריך ייצור של עד חצי שנה, אותו דבר לגבי רכב. פשוט לדרוש זאת אחרת לא קונים.
-
תיקון תאורת לוחית רישוי אחורית- יונדאי I20
shha פרסם הודעה בנושא של yeonatanh בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קרה לי פעם שהבוחן הכשיל אותי על נורת לד בלוחית רישוי. הוא טען שזו חייבת להיות נורה רגילה. -
אתה בטוח? אני מבין שהוא ערבב נוזל גיר עם שמן המנוע. קראתי היכן שהו שזה אסור לחלוטין.
-
תיקון תאורת לוחית רישוי אחורית- יונדאי I20
shha פרסם הודעה בנושא של yeonatanh בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בית המנורה? אולי הטסטר התכוון לנורה עצמה? אולי הרכבת נורת לד במקום נורה רגילה אתה בא הרכב במקור? תשאל את הטסטר מה בדיוק הליקוי. -
רכשתי את הדגם הזה https://www.aliexpress.com/item/1000008122906.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dH6DzLL (עם הצג הדיגיטלי) בעלי. הגיע השבוע. בסך הכל עושה את העבודה ובחצי המחיר. נ.ב: בהוראות רשום להשתמש רק עם מנוע דולק.
-
מחירי החלפים בישראל במוסכי יבואן במיוחד ובמוסכים בפרט, מטורפים. מחירים מטורפים זה נכון בישראל כמעט בכל תחום צריכה, על אחת כמה וכמה כאשר הלקוח לא מבין בתחום ובמידה רבה שבוי בידיים של המוכר/ספק, כמו במקרה של מוסכי הרכב. יש הרבה תירוצים ו"סיבות" לכך, חלקם נכונים וחלקם אחיזת עיניים, בכל מקרה הסיבה העקרית היא חוסר תחרות ורצון להתעשר על גב הצרכן.
-
בשום אופן לא היתי הולך לבצע טסט במקום שקונה רכב פוטנציאלי בוחר וששם יש לו חברים. זה ממש לא עניינו.
-
תנסה להשתמש בשלט השני שלך או לחילופין להחליף סוללה בשלט.
-
אני לא רואה שום בעיה בפנס. לדעתי כדאי להחליף נורות. לפני הטסט האחרון היתה לי בעיה זהה, אור דרך חלש. החלפתי נורות (לפני הטסט) והבעיה נפתרה. נ.ב: הבעיה נבעה מנורות סיניות זולות וגרועות.
-
בדקת שהבעיה אינה בנורות עצמן? נתקלתי כבר במקרים שנורות היו חלשות מדי או שהאור שלהן מבוזר.
-
גם לי יש איתוראן לא פעיל ברכב. הסיבה לפרק היא שככל הנראה המכשיר צורך חשמל ומקצר את חיי המצבר. אצלי, כל המצברים חוץ מהמקורי שהחזיק כ 3 שנים, מחזיקים שנתיים ומטה.
-
ככל הנראה כן. הסתכלתי ברשת ומצאתי כי טלמטיקס הינה או היתה חברת בת של איתוראן וייצרה עבורה את מכשירי האיתור לרכב. דבר נוסף שמצאתי ברשת הוא שניתוק המכשיר עשוי להיות בעייתי ואפילו לגרום לכך שלא תוכל להניע את הרכב, אם הוא נעשה ע"י מי שאינו מקצועי.
