Jump to content

shha

  • הודעות

    1,145
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי shha

  1. למיטב ידיעתי זה כך בכל הרכבים. הסיבה היא שתוכל לטעון טלפון (למשל) גם כשהרכב כבוי. המצבר לא יכול להיגמר, כל עוד לא מחובר למצת שום דבר.
  2. עד כמה שאני יודע, מערכת האיתור, האזעקה של הרכב והקודנית עובדים במשולב. לא הייתי מנסה לנתק משהו לבד, לא שווה לי את הסיכון. מצד שני, לא מתכוון לטרוח וללכת למתקין על מנת שיסיר את מערכת האיתור. זו הסיבה שאני אומר עדיף לא להיכנס לבור הזה מלכתחילה.
  3. כשרכשתי את הרכב שלי גם ממני חברת הביטוח דרשה התקנה של מכשיר איתור. נדמה לי שעלה 5000 שקל בזמנו + 600 שקלים דמי מנוי לשנה. כעבור שנה אחת (או שנתיים, כבר לא זוכר) חברת הביטוח הורידה את הדרישה הזו שלה ואני מיהרתי להתנתק משירותי המנוי. אלפי שקלים שהשקעתי במערכת שוכבים כאבן שאין לה הופכין, אחרי שימוש ממש קצר. מה שעוד יותר מעצבן זה שאורך חיי המצבר מתקצר, ככל הנראה עקב צריכת האנרגיה של המערכת. אי אפשר לנתק את המכשיר לבד, אלא רק במעבדה של מי שהתקין, אחרת הרכב עשוי שלא להניע. תנסה להתקשר עם חברת ביטוח שלא דורשת מכשיר איתור. חבל על הכסף.
  4. אולי צריך להחליף בו סוללה, יתכן והיא חלשה.
  5. shha

    שכירת רכב באיטליה רומא

    אם אתה מתכוון לעשות ביטוח ביטול השתתפות עצמית, עשה זאת עוד מהארץ ולא בדלפק של חברת ההשכרה כשאתה לוקח את האוטו, תחסוך לעצמך הרבה כסף ועצבים.
  6. גם אני חושב שעדיף כך. כך אני עשיתי. עבור כל עבודה שרציתי לבצע, ביררתי מה הכלים הנחוצים ורכשתי מה שהיה חסר לי. לא קניתי ערכות שלמות. בנוסף, אני ממליץ כן לקנות כלים באי.ביי/עליאקספרסס פשוט בגלל שהכלים שם מאוד זולים והאיכות סבירה. לא כל כלי צריך להיות באיכות של מוסך.
  7. לא יודע אם זו ערכה טוב או לא, אבל היא נראית בדיוק כמו זו שמותקנת אצלי ברכב והיא עובדת בסדר. שים לב לצבע של חיישני הרכב, בקישור הזה יש לו רק 2 צבעים. אם לא מתאים לצבע הטמבון שלך, חפש מוכר אחר באי.ביי. https://www.ebay.com/itm/Wireless-Car-LED-Display-4-Parking-Sensor-Rear-View-Reverse-Backup-Radar-KIT/273339816623
  8. גם יבואנים שעומדים בראש הפירמידה מבחינת מסירות, גובים מחירים שערורייתיים במוסכים המורשים שלהם.
  9. יש כמה רמות של איכות לנורות הסיניות. היו לי לאחרונה כמה נורות ממש גרועות זרקתי את כל המלאי שהיה לי לפחץ מצד שני קניתי נורות סיניות טיפה יותר יקרות והן בסדר גמור. גם נורות שעלו לי 30 שקל נשרפות אחרי מספר 5 חודשים.
  10. באופן יחסי, רכב מאוד אמין. 185 כ"ס, סוחב טוב בעליות למרות המשקל שלו.
  11. לפי מפרט טכני ביד 2 של שני רכבי האאוטלנדר , שני הרכבים באורך כולל של 4655 מ"מ.
  12. האפלנדר 5 מקומות וזו עם ה 7 מקומות בדיוק באותו אורך. ההבדל בניהן הוא שלקחו עוד 2 כיסאות ותקעו אותם מאחור במקום תא המטען.
  13. כן, זה טורבו דיזל. לא מבין למה אתה מתכוון במושג רגיש. אם אתה מתכוון שהוא נוטה להתקלקל מהר, אז הרכב אצלי מיום שעלה לכביש (2009) והטורבו תקין.
  14. אתה שואל על הקרניבל? לא יודע מה זה טורבו רגיש. לגבי התא מטען כשהכיסאות פתוחים, הוא אינו גדול (ועדיין יותר גדול משל רכבים אחרים בקטגוריה) אבל יספיק לשתי מזוודות. אני הסרתי כיסא אחורי אחד וזה יוצר תא מטען ענק.
  15. קיה קרניבל. על שתי הדרישות הראשונות עונה בגדול. אמינות של קיה והכי מרוחת בקטגוריה. רצוי גרסת הדיזל (כ 9-10 ק"מ לליטר). הבנזין שותה יותר דלק. לגבי שוק מכירה קשה - לא יודע. אני מחזיק את הקרניבל שלי כבר 10.5 שנים ולא חושב למכור כרגע. ואם כן הרי שזו עוד סיבה לקנות, כי זה אומר שהמחיר זול.
  16. ברכב שהפגוש האחורי מורכב מפגוש פלסטיק + פגוש מתכתי מאסיבי (כמו בקרניבל), ממש לא כדאי לעשות לבד. גם המתקין המקצועי שהתקין לי קצת הסתבך עם הקידוחים. לקח לו שעתיים לסיים את העבודה.
  17. אם הייתי רוכש רכב חדש, ממש לא הייתי רוצה לקבל מכתב כזה. זה מעיד על כך שיש בעיות תכנון/ייצור.
  18. השאלה אינה כמה עלה להתקין את המצלמה. זה ידוע שבזמן רכישת רכב חדש, עלויות ההתקנות המקומיות הן בלי פרופורציה למחיר האמתי. השאלה היא כמה יעלה לתקן?
  19. כמה עולה המצלמה הזו? למיטב ידיעתי מצלמות רוורס עולות כמה עשרות שקלים בעליאקספרסס/אי.ביי. האם כדאי לך המאמץ והכסף על מנת לנהל כאן מלחמה? לפעמים צריך לעשות את החישוב של עלות/תועלת.
  20. אתה יכול לנסות גם ב"אוטו מודיעין" בחולון. 03-5599554.
  21. מה שמאור התכוון לומר הוא שהמצבר עשה את שלו. תאמר לו שלום.
  22. בזמנו גם אני רכשתי חיישני רוורס ב 100 שקלים. לא זוכר מהיכן בדיוק, אבל ההתקנה היתה סבירה (למעט העובדה שקופסאת המוח לא הוצמדה כראוי לדופן ברכב ואחרי מספר שנים החלה להרעיש). העבודה של ההתקנה לא כל כך קלה והייתי ממליץ ללכת על המבצע הנ"ל ולא להתקין לבד. 100 שקלים זה ממש בחינם. שווה.
  23. זה שהנורה דולקת לא בהכרח מעיד על כך שהממיר תקול. זה שהמוסך טוען שהממיר תקול גם הוא לא בהכרח מעיד שהממיר תקול. בהחלט יתכן ואחד החיישנים תקול, או שהוא מכוסה פיח ונותן תוצאה שגויה. איך אני יודע? קרה לי מקרה דומה שהנורה נדלקה והמוסך טען צריך להחליף ממיר. תדלוק בדלק עם תוסף פתר את הבעיה.
  24. אי אפשר להשוות רכב חדש שלא נסע לרכב ישן שנסע כמה שנים טובות והצטברו בתוכו משקעי פיח. יתכן ולא יקרה לשמן כלום, ויתכן כמו שקרה ברכב קודם שלי שעמד 3 חודשים והשמן גיר נהפך צמיג יותר. (אגב, ישנם אנשים שממליצים לא להחליף שמן גיר במידה והוא לא הוחלף בזמן ובצורה סדירה מחשש שמשקעים אלו ישתחררו ויגרמו נזק לגיר).
  25. תבדוק איזו ערכה יש לך ותרכוש באי.ביי ערכה זהה. גם אם הערכה לא לגמרי זהה, סיכוי טוב שהחיישנים שלה יעבדו עם הערכה שלה. תוכל להשתמש בחיישנים של הערכה החדשה, או להחליף גם את הקופסא הראשית. זה יצא זול יותר מאשר ללכת לאוטו דיפו. אגב, שמתי לב שבהתקנות מקומיות הטכנאים לא מקפידים על חיזוק והדבקת הקופסאות למשטח יציב והתוצאה קרקושים ורעשים כשהרכב נוסע. יצא לי לאחרונה לפרק דופן דלת ופנל אחורי בדיוק מסיבה זו ולקשור את הקופסא כמו שצריך.
×
×
  • תוכן חדש...