בסך הכל אין לך הרבה מה להתלונן. שכרתי רכב מחברת אנטרפרייז בפריז ל4 ימים לפני מספר שבועות. הזמנתי אופל זאפירה 7 מקומות וקיבלתי רכב קצת יותר גדול, פורד גאלקסי אוטומטי. הרכב עצמו נוח מאוד ומאובזר במיטב השכלולים האלקטרוניים, כולל GPS עם מסך טאצ' ומצלמה אחורית. הרכב לא היה נקי במיוחד אבל לא הפריע לי מאוד. ההפתעה היתה בסוכנות. הייתי אמור לשלם כ 430 אירו ויצאתי משם להפתעתי עם תשלום של כ 800 אירו, כולל 250 אירו דמי פיקדון. האתר בו הזמנתי את הרכב הציע לי ביטול השתתפות עצמית תמורת כ 56 שקלים ליום. ויתרתי כי העדפתי לעשות את הביטוח בחברת ההשכרה עצמה, כדי שבמקרה ביטוחי לא אצטרך לשלם ואז לבקש החזרים מהאתר. ההפתעה היתה שנאלצתי לשלם 124 אירו עבור 4 ימי ביטוח. פשוט מטורף, אבל לא היתה לי ברירה. לא רציתי להיות חשוף. את הפיקדון לא החזירו לי מיד כשהחזרתי את הרכב. נאלצתי לשלוח מיילים לכל מיני גורמים עד שקיבלתי את הכסף חזרה, שבוע מאוחר יותר. פעם סוכנויות הרכב היו תופסות חלק ממסגרת האשראי שלך כפיקדון, אבל לא היו ממש גובות את הכסף. היום המדיניות השתנתה, לפחות בחברה בה שכרתי את הרכב.