Jump to content

shha

  • הודעות

    1,145
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי shha

  1. אני לא מומחה לענייני רכב, אבל היתה לי בעיה דומה לשלך. גם הרכב שלי הוא טורבו. הבעיה אצלי התחילה עם חור (סדק) באקורדיון אויר, דבר שהכניס אויר לא מפולטר למנוע וגרם בעקבות כך לתקלות נוספות בשני רכיבים די יקרים. אחד, שסתום אויר של הטורבו (לכלוך גורם לתפיסת הבוכנה שלו וגורם לרעש של פריקת אויר) והרכיב השני שנדפק היה וסת לחץ גבוה של משאבת סולר. במוסך החליפו לי את שני הרכיבים שנדפקו (פעמיים) אבל לא זיהו את הבעיה הראשונית (החור באקורדיון) ולכן התקלות חזרו על עצמם שוב. לבסוף, אמרתי למוסך שלום ולא להתראות ופתרתי את הבעיה לבד. כמובן שיתכן והבעיה שלך נובעת ממקור אחר.
  2. תבדוק דליפות אויר מפילטר האויר עד למצערת.
  3. אין לך מה להפסיד. אם הפריט מקורי פנה ליבואן עם מק"ט ובקש אישור. אם הוא יסרב, הוא יצטרך להסביר למה סירב (לא הגיוני לסרב לפריט מקורי סתם כך) סירוב ללא סיבה יכול לסבך אותו.
  4. לא רוצים להתחייב לכלום. כשזה כתוב זה מחייב. כשלא כתוב - הכל פתוח. חוץ מזה זה מאפשר לתת מחירים שונים לאנשים שונים בלי שתהיה הוכחה בכתב.
  5. מראת רכב נחשבת אביזר בטיחות ולכן מסרבים לשחרר אותה. הם כנראה רוצים שתביא להם אישור מהיבואן שהיא מתאימה לרכב/לתקן. סיפור. היבואן לא ישמח לתת אישור, זה פוגע לו בפרנסה, אבל תמיד אפשר לנסות, אם יש לך זמן לבזבז.
  6. זה בכלל לא בטוח שהממיר תקול. זה יכול להיות לכלוך שטחי של פיח במערכת או חיישן חמצן וכדומה. לפני שאתה מחליף ממיר מאוד כדאי שתוודא שאכן הוא תקול. כשהבעיה תיפתר רצוי שתפרסם כאן מה היה הפתרון בשביל אחרים שיבוא לכאן עם אותה תקלה.
  7. יש לי הצעה בשבילך. קרה לי אותו דבר עם יונדאי אלנטרה בת 3.5 שנים. גם שם אמרו במוסך שהלך ממיר קטליטי וגם שם ניסו למכור לי את הסיפור שינסו לקבל הנחה כי הרכב רק סיים את האחריות. לקחתי זמן לחשוב ומספר ימים אחר כך תדלקתי בסונול מתוסף. נסעתי 100 מטר והנורית כבתה ולא חזרה יותר. בדקתי בספר רכב ושם כתוב במפורש שהיצרן ממליץ להוסיף תוסף לדלק אחת לתקופה. כדאי לך לנסות. אם לא יועיל בטח לא יזיק. לא נשמע לי הגיוני בכלל שממיר קטליטי הולך אחרי 3 שנים.
  8. כל הכבוד על הביצוע והתעוזה. אני מבין שזו לא פעם ראשונה שאתה עושה זאת, כמה זמן לקחה לך העבודה, מרגע ההתחלה עד שהרכב חזר לנסיעה?
  9. זו פרקטיקה ידועה ולא רק בסוכנויות רכב. זה סימן האזהרה הראשון לצרכן הנבון להתרחק.
  10. shha

    מה נחשב לתאונה?

    כמעט ואין רכבים שעולים על הכביש ואין להם איזו מכת חניה או שפשוף כזה או אחר. אני לא רואה את הטעם בתיקון מכות אלו בהוצאה של אלפי שקלים, אלא אם הפגם האסתטי הוא גדול מדי. אתה מתקן היום, משבית את הרכב ליום יומיים ואחרי שבוע איזה אידיוט בחניה משפשף לך את הרכב שוב.
  11. אז לוקחים הצעה אחת על שם הגבר והשניה על שם האישה.
  12. מה רע במחירון של יד2? זה בחינם. פעם, לפני הרבה שנים, כשרצינו לקנות או למכור רכב, היינו רוכשים את החוברת של יצחק לוי. היה עולה כמה עשרות שקלים ואם לא היית מצליח לקנות/למכור באותו חודש היית צריך לקנות שוב. היום אני לא מכיר אף אחד שקונה את החוברת הנ"ל וספק אם בכלל היא עדיין יוצאת לאור. יש יד 2 ויש רכבים שמוצעים למכירה. רואים כמה הרכב נמכר בשוק ומשכללים לפי הרכב הספציפי. אם זה לצורכי ביטוח, אין ברירה אלא לבדוק במחירון של יצחק לוי. הוא האורים ותומים שלהם.
  13. קראתי את מה שכתבת ואני חושב שגם אתה חושב שהעסקה לא כדאית.
  14. הגעת לנקודה הנכונה. מועדון הלקוחות משרת את היבואן ולא את הלקוחות שלו. זו בדיוק היתה הנקודה אותה רציתי להבהיר. כך זה מצטייר מתוך ה"מבצעים" הללו.
  15. גם 5 או 6 אלף זה כמה אלפים. (כשמוכרים קרניבל שמחיר המחירון שלו 250,000 שקל בהנחה של 10,000 שקל, אז גם זה כמה אלפים) כשאני קונה רכב, אני משתדל לקנות אותו במחיר הזול ביותר שאוכל להשיג ואם אני סבור שהמחיר יקר מדי, אז אני לא קונה. בכל מקרה כתבתי שאין לי כוונה כרגע לרכוש רכב חדש, אלא שאני פשוט מתפלא על מועדוני לקוחות שלא דואגים ללקוחות שלהם. בקשר ליבואנים, אני בטוח שהם לא פראיירים, רק חבל לי שהצרכנים הם כן.
  16. לא נהגתי, אבל נתקלתי באחת כזו בדרך מהיער השחור לפריז. בעל הרכב לא הסיר את עיניו ממנה אפילו לרגע, למרות שהיא נראית כאילו "נטושה". אם תסתכלו טוב, תראו את בעל הרכב יושב בפתח חנות הנוחות ומנשנש משהו. כשסיים, יצאו הוא וחברו (2 אנשים מלאים ומבוגרים משהו), נכנסו לרכב, הבחור הניע ולחץ ארוכות על דוושת הגז. הרכב נהם ואחר שעט במהירות אל הכביש המהיר.
  17. בשום מקום לא אמרתי שרוב הרכבים במבצע של קיה מוצעים ב 2000 שקל הנחה. הבאתי דוגמא אחת. נכון זו הדוגמא הקיצונית, אבל היא מלמדת על הכלל. והכלל הוא שההנחות עלובות. לא, אני לא מסכים אתך ש5000 שקל היא הנחה משמעותית למכונית שמחירה 80,000 שקל. למה לא? בגלל שלאור התחזקות השקל בשנים האחרונות, מחירי המכוניות החדשות בישראל הם הרבה מעל הערך הראלי שלהם. גם בגלל שחברות השכרה/ליסינג מקבלות לפחות 20% אם לא יותר כהנחה. מועדוני חברים כמו הוט או חבר הם פוטנציאל מכירה גדול הרבה יותר מכל חברת השכרה או ליסינג ואין סיבה הגיונית שההנחות לחבריהם יהיו נמוכות יותר.
  18. תראה, בשכונה שאני גר בה יש מצוקת חניה. כשמגיע אלי אורח גם אני לפעמים מכניס אותו לחניה, אלא שבניגוד לאות דייר, אני מפנה מראש את החניה הפרטית שלי לכבודו של האורח ומחפש חניה ציבורית עבור הרכב שלי. לצערי לא כל השכנים שלי נוהגים כמוני וזה המצב. אני לא חושב שהנושא מצריך מופע סטנדאפ, כשאתה מגיע הביתה הדבר האחרון שאתה רוצה לראות זה רכב זר בחניה שלך. מבחינה חוקית זה כמו שמישהו יכנס לך לדירה ויתנחל בה. אותו דבר.
  19. כן, הכשל הוא גם בשכן. הבעיה היתה שלא ידעתי אצל מי מהשכנים האורח מתארח. 78 דיירים, לא רציתי לעבור דייר דייר.
  20. הבחור חנה לי בחניה במשך 3 ימים מאחר והיה חג והוא כנראה לא נוסע בחג. זה בדיוק הקטע המצחיק, שבנאדם דתי שומר חג וגונב חניה מאדם אחר.
  21. האיש שחנה לי בחניה הפרטית נכנס לחניה כי אחד הדיירים פתח לו את המחסום. ברור לי שהדבר יכול לקרות שוב, אבל לדעתי לפחות חלק מהאנשים יחשבו פעמיים בפעם הבאה לפני שהם מאפשרים לאורח שלהם לחנות בחניה פרטית של מישהו. בקשר לתיק הפלילי, לידיעתך העבירה הנ"ל נכללת בגדר "השגת גבול" וזו עבירה פלילית.
  22. ברור שלא. אבל אני בטוח שהוא חש איזו שהיא חוסר נוחות. אם זה מה שימנע ממנו לעשות זאת שוב - דיינו.
  23. אין פתרונות קסם, אבל לא צריך להתייאש (בטח לא לעבור לשוויץ ). בראש השנה הגיע אורח לאחד הדיירים וחנה בחניה שלי במשך כל החג (3 ימים). הזמנתי משטרה שהגיע עד מהרה אך הם אמרו שהם לא מאתרים את בעל הרכב ואני מוזמן להגיש תלונה בתחנה. ויתרתי על התענוג (גם לא רציתי לטרוח לתחנה וגם לא רציתי לפתוח לחצוף תיק פלילי במשטרה). במקום זה שמתי לו פתקים על הרכב בכתב גדול שכולם יראו שהוא גנב לי את החניה ודרשתי תשלום של 200 שקלים ליום. לאחר החג תליתי שלטים בכניסה לבניין בהם הסברתי לדיירים שמי שמכניס אורח לחניה והוא תופס חניה של דייר אחר, מסכן את האורח שלו בפתיחת תיק פלילי במשטרה. בינתיים זה עובד. אפילו כמות המכוניות שחנו במעברים של החניה פחתה פלאים. עד הפעם הבאה.
  24. למה הוא רשם שהמנוע לקוי? הוא ציין שמצורף דוח קומפרסיה. אם הקומפרסיה תקינה - אז הוא היה צריך לסמן כתקין, אחרת הוא בעצם מגן על עצמו לכל מקרה שלא יקרה.
  25. לא מסכים עם הקביעה שלך. מתוך עשרות אלפי חברים, מספיק שחצי אחוז ירכשו רכבים, כדי שמספר הקונים יעבור את מספר הרכבים שמזמינה חברת השכרה/ליסינג. נכון שזה רק פוטנציאל, אבל סטטיסטית זו מכירה כמעט ודאית. כמובן שכשנותנים 2000 שקל הנחה, זה כבר לא יתממש.
×
×
  • תוכן חדש...