אם לא היתה החרגה של בלאי טבעי של הסוללה מכתב האחריות היית צודק לגמרי. אף אחד כאן לא יכול לטעון שאחרי 3 שנים ו 10 חודשים שסוללה גמרה את חייה (לא משנה כמה אחוזים בדיוק) זה לא בלאי טבעי ואילו 4 שנים זה בלאי טבעי. זה פשוט רזולוציה שמבחינה הנדסית לגבי סוללות לא קיימת. גם הטענה שלך שהיבואן עושה מה בא לו, לא נכונה , כי הוא מוכן לרכוש את הרכב חזרה. את האכזבה של רוכש הרכב אני מבין, אבל מהבחינה המשפטית טהורה, פשוט אין לו קייס. לדעתי. הוא כמובן יכול לקחת את זה לבית המשפט ואני מאחל לו הצלחה מכל הלב, אבל כמו שאני מכיר את מערכת המשפט הישראלית, גם כשהצדק לצד הצרכן, המערכת יכולה לפסוק נגדו. קל וחומר במקרה הזה.