Jump to content

shha

  • הודעות

    1,145
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי shha

  1. היום קיבלתי בדואר את חוברת מבצע רכבי קיה של מועדון הוט. כל מבצע אני נדהם מחדש איך ההנחה במסגרת המבצעים הללו הולכת ופוחתת. אם בעבר היו הנחות של 10% ויותר, היום, רוב הרכבים מוצעים בהנחה מזערית של כמה אלפים. למשל פיקנטו בהנחה של 2000 שקלים. אין לי כוונה לרכוש רכב חדש בקרוב, אבל מדהים אותי חוסר האסרטיביות של מנהלי המבצעים הללו במועדוני הוט וחבר, שלא מסוגלים לעמוד על הרגליים האחוריות לטובת חברי המועדון שלהם. אם חברת ליסינג קטנה מסוגלת לקבל 20-25% הנחה, למה מנהלי מועדון של עשרות אלפי חברים מוכנים בכלל לפרסם מבצע של 2000 שקלים הנחה?!
  2. ה gps של ה f16 אני בטוח מדוייק להפליא. אבל כשמתייחסים ל gps של טלפונים סלולריים, אז לעיתים קרובות יש זיוף וחוסר דיוק. למשל, כמה פעמים קרה לך שהווייז הודיע " פנה ימינה" כשכבר היית קרוב מדי לצומת מכדי לפנות? או, כמה פעמים הווייז קופץ תוך כדי נסיעה למיקום אחר? יש כל מיני אכויות של מכשירים ויש גם תקלות ולא כל המכשירים מדייקים.
  3. shha

    תשלום לטסט לרכב

    מה הקשר ל"עד שהכסף עובר"?! כל מה שאתה צריך על הטופס של הרישיון זה חותמת של הבנק ששילמת את הכסף. זהו. גש לדואר או לבנק שלם וגש לטסט.
  4. יש יותר סיכוי שמד המהירות ב wase מזייף מאשר מד המהירות ברכב שלך. הטכנולוגיה של מדידת המהירות ב wase נשענת על ה gps בטלפון שלך וזה אינו מדויק. תנסה להחליף טלפון.
  5. נראה לי שמהרישיון עצמו אי אפשר לדעת. הדבר היחיד שיכול לתת רמז זה תאריך הבעלות הרשום על הרישיון (תשווה אותו לשנת הדגם ולתאריך העליה לכביש), אבל זה לא הוכחה מספקת שהוא נקנה עם 0 ק"מ. תבקש מהמוכר את חוזה הרכש של הרכב. שם תמצא את המידע הנחוץ לך.
  6. יש חוק ויש מציאות. לא נראה לי שמישהו אוכף את החוק הזה. יש גם חוק שאוסר על העמדת רכב למכירה ברשות הציבור (בכביש), אבל הרחובות שלנו מוצפים ברכבים של סוחרי רכב ואף אחד לא נותן להם אפילו דוח.
  7. שוק הרכב בישראל, כמו שווקים נוספים, מעוות מהיסוד. העיוות מתחיל עם תחבורה ציבורית חסרת יעילות המחייבת אחזקת רכב פרטי, ממשיך עם אחוזי מס גבוהים מדי גם על הרכב וגם על הדלק, מתעוות עוד עם סידורי יבוא בלעדיים המוחזקים כנחלה פרטית של יבואנים, הגוזרים בתורם שולי רווח גבוהים מדי, דרך שוק ליסינג מנופח הדואג לשמור על האינטרסים שלו בשמירת המחירים הגבוהים בענף (למרות כל הנתונים הכלכליים התומכים בהוזלה משמעותית של מחירי הרכבים, כמו ייסוף מתמשך בשקל). בתחתית יושב לו הצרכן, נושא על גבוה את כל אלו שרוכבים עליו ומתעשרים על חשבונו.
  8. הרכב יכול לשכב הרבה זמן אצל שהסוחר עד שיימכר. רכב שלא נוסע זה לא בריא בשבילו. מעבר לכך, אם הרכב כן נוסע, סביר שמי שנוסע עליו לא בדיוק מתייחס אליו בכפפות של משי.
  9. רכבים כאלה, שעברו דרך סוחרים, יסבלו מבלאי מואץ יותר לעומת רכבים שעברו מיד פרטית ליד פרטית ישירות. זה שזה לא בא לביטוי ברישום שלהם, זה פוגע ברוכשים עתידיים של הרכבים הללו שלא מודעים להיסטוריה שלהם. עוד סיבה למה עדיף להימנע מהם.
  10. אמנם המיסוי על רכב מוגזם, אבל אין צורך ללחוץ על המחוקק להוריד מיסים. מספיק שהיבואן יפחית את הרווח שלו כדי לגרום גם להורדת המיסוי על רכבים. המיסוי נקוב באחוזים מהמחיר לצרכן, לכן כל הפחתה של המחיר מצד היבואן מובילה גם להפחתת המיסוי. מה שמונע את המהלך הזה הם שני דברים: חוסר הרצון של היבואנים להקטין רווחים והלחץ שמפעילות חברות הליסינג/השכרה למנוע ירידת מחירים שתפגע במאזנים שלהן.
  11. בן אדם פרטי לא מוכר כמה מכוניות, מכאן תביני לבד מי המוכר. לגבי : בדיוק מגיע אליו בחור היום לראות את האוטו " - זה טריק ידוע של סוחרים/מוכרים/משווקים למיניהם. משפט כזה בצירוף "על איזה רכב את שואלת?" זה מספיק כדי להבריח כל קונה מנוסה.
  12. כמעט כל חודש-חודשיים אני מקבל בדואר מבצעי מכירת רכבים של מועדוני חברים. מבול ממש. הבעיה היחידה שם לטעמי, שההנחות אינן מספקות וממש לא מתקרבות להנחות הראליות אותן מקבלות למשל חברות הליסינג/השכרה. מספר החברים במועדוני חברים כדוגמאת הוט/חבר גדול לאין שיעור מכמויות הרכבים שמזמינה חברת השכרה ועדיין ההנחה של חברת ההשכרה גדולה הרבה יותר. חומר למחשבה.
  13. כתוב לך שזה עבור עמילות מכס, היינו זה לחברת השילוח שדורשת תשלום עבור השחרור מהמכס.
  14. כדי ששלט חליפי יעבוד נדרשים 3 דברים: 1. שהשלט יהיה מאותו סוג/פונקציונליות (למשל האם השלט הוא מסוג rolling code או לא?). 2. תדר השלט חייב להיות זהה לשלט המקורי. 3. תכנות השלט לרכב שלך (לפעמים נדרש ציוד יעודי לצורך ביצוע התכנות, ציוד שיש במוסך או אצל מתקין אזעקות רכב).
  15. שום טעות. כך רשום על הבקבוקים. הם נרכשו לפני שנה וחצי ולפי gbguy היה שינוי ברישום, כך שזה הגיוני.
  16. כשאני אספתי את הרכב שלי מהסוכנות בירושלים נאלצתי לחכות יותר משעה, למרות שתיאמתי אתם מראש. בדיעבד התברר לי שהסיבה היתה שהרכב לא היה נקי חיצונית. אחרי ששטפו אותו קיבלתי אותו ועדיין הוא לא היה נקי כל כך, כולל קקי של ציפורים על הרכב. זה לא היה נעים אבל לא נורא. לעומת זאת אילו היו שריטות או פגמים בצבע הרכב, זה כבר סיפור אחר לגמרי. לכלוך אפשר לשטוף, שריטות ופגמים אי אפשר לשטוף.
  17. סיקרנת אותי ומאחר וגם לי יש 2 בקבוקים זהים של הנוזל הזה הלכתי לבדוק. גם אצלי מוטבע מספר בצבע צהוב בחלק העליון של הבקבוק. המספר שונה מזה שאצלך ונראה כ: MI216052303-01-28. המספר זהה בשני הבקבוקים והפורמט שלו לא מזוהה כתאריך בוודאות, כפי שמופיע על הבקבוק שלך. יתכן ומדובר בסדרת ייצור ולא בתאריך?
  18. זה שמהירות האיתות השתנתה והיא יותר מהירה - זה בסדר. זה רק סימפטום לבעיה הראשונה שאורות האיתות לא פועלים. כשכל אורות האיתות יפעלו זה יסתדר ( זה התראה לנהג שאחד או יותר מאורות האיתות לא פועלים). בקשר לבעיה עצמה, צריך לבדוק. יתכן וההתעסקות שלך עם קופסאת הפיוזים גרמה לבעיה, כמו מגע לא טוב של אחד הפיוזים. תבדוק ברשימת הפיוזים מה קשור למנורות האיתות, תוציא את הפיוז, תבדוק ותחליף או תחזיר אם תקין. כעיקרון צריך לבדוק סגירת מעגל מלאה לאחת הנורות ולראות שהכל תקין, החל מנורה עצמה ועד לאספקת המתח לנורה.
  19. תמיד אפשר לאתר ולזהות את סוחרי הרכב המסתתרים ביד2 כאנשים פרטיים. בדיקה פשוטה של רישיון הרכב ותעודת הזהות של המוכר תספיק. לטעמי תמיד עדיף רכב מאדם פרטי שדאג לרכב היטב כי הוא שלו, מאשר רכב ליסינג/השכרה שהוזנח ע"י המשתמש/החברה.
  20. לפי החשבונית חייבו אותך על חריטה של הצלחות ולא על צלחות חדשות. החלודה על הצלחות היא מאחר ובלי הציפוי המגן המגיע על צלחות חדשות, הצלחות מחלידות. העובדה שהצלחות היו חלודות יכולה להעיד אולי על כך שהן אכן צלחות שעברו חריטה. את זה אפשר לבדוק רק ע"י בדיקת העובי של הצלחות ע"י מיקרומטר.
  21. איך גילת על הנזק הראשוני, הם הודיעו לך? הרי יכלו לתקן ולא לומר מילה (נזק של 0.5% עפ"י השמאי שלהם). ומה היתה התגובה שלהם כשהודעת שלא תקבל את הרכב? הם הסכימו לבטל את העסקה ולהחזיר את הכסף או שאתה הולך לבית משפט?
  22. כמו שאסף אמר לך תבקש שימדדו לידך את עובי הצלחות והרפידות. אם באמת מתחת למינימום יצרן ממליץ לך לקנות צלחות ורפידות בעצמך ולתת למוסך שירכיב. זה יוצא יותר זול.
  23. זה מתוך הניסיון האישי שלי. בקרניבל שלי (מצבר של 100 אמפר/שעה) המצברים מחזיקים שנתיים +- חודש. כשהמצבר מת, אז הוא מת באופן מידי. אין שום סימני אזהרה. דקה אחת הוא מניע כרגיל ובהנעה הבאה הוא גמור ואין שום סיכוי להניע. כנראה שזה נובע מהאמפראז' הגבוה הדרוש ברכב גדול לצורך ההנעה.
  24. כדי לקבל מושג על העבודה הנדרשת אתה יכול לצפות בפרק של השיפוצניקים העוסק ב"ביטורבו מזארטי 1985".
  25. יש מכשיר יעודי לשם כך. יש כאן בפורום כאלו שיש להם אותו וישמחו לעזור לך בבדיקה, או שתלך למוסך.
×
×
  • תוכן חדש...