Jump to content

Shay Shd Dave

  • הודעות

    732
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Shay Shd Dave

  1. עדיף את המערכת המקורית תמיד Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  2. המערכת הישראלית של כלמוביל בתיאוריה טובה יש לה וויז עברית מלאה וכ"ו אבל בגלל שיש גם את המערכת המקורית מהיצרן שכוללת בתוכה שיקוף לטלפון שעדיף על המערכת של כלמוביל זה משגע את המערכות כי הן מנסות לעלות בו זמנית Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  3. הספארק האוטומטית חסכונית וגם חזקה יותר מבין הקוריאנית אפילו מהספייס וגם הרבה יותר נוחה מהם Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  4. לי יצא לנסוע במיקרה מנתניה לבאר שבע הלוך חזור בבין עירוני היא "יחסית" שקטה וגם חסכונית Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  5. אטראז רכב קרטון מאוד רועש ולא בטוח. הספייס סטאר (תכלס אותו אוטו) בגרסה האוטומטית מאוד רועשת בידני המצב יותר טוב לדעתי. הספארק עד 2016 אם אני לא טועה הייתה ידנית בלבד אם זה דיל בריייקר האחיות הקוריאנית לא חסכוניות אבל הi10 מרגישה הרבה יותר איכותית לדעתי האישית הi10 עדיפה מבחינת נוחות אבל אם הצריכת דלק הרבה יותר חשובה אז ספייס סטאר ידנית הצעה נוספת חשבת על ניסאן מיקרה? חסכונית כמעט כמו ספייס סטאר פחות רועשת ממנה ובסהכ רכב סבבה גם אפשר למצוא שנתון די גבוה בתקציב שלך Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  6. ככה זה אצלי בבסיס Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  7. לא חושב לדעתי רק משטרתי יוצא החוצה כי יצא לי לראות f350 שנת 2012 כחולה עם 19 בסוף ורואים שהיא הייתה צבאית יכול להיות שיש בודדים קונקט שעברה איזה 8 פעמים החלפת קלאץ. ידוע שרכבים צהלים בעיקר חומים עוברים התעללות לא שווה להם בכלל להתחיל תהליך של מכירה Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  8. גם בC3 המצלמה משמשת גם כמצלמת דרך Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  9. יש לי במשפחה פיאסטה 2015 עם הגיר הבעייתי אין בעיות אולי קצת בעיטות של באמאש'ך מה אתה רוצה שמאיצים מ0 הרכב מפגין אמינות די טובה Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  10. מסכים,מכסחת דשא על ארבע גלגלים Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  11. לגמרי Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  12. אטראז' (שנאת מוות שלי) סופר מיני מוגבהות סטייל גיפון Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  13. הספייס סטאר מקבלת ביקורות שלא ממש קוטלות אותה ביחס למחיר שלה היא חבילה די טובה הבעיה היחידה שלה זה הרעש של מטוס ססנה מימי המעפילים בהמראה אני אישית מעדיף את הספלאש Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  14. זה הצחיק אותי חייב לציין Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  15. יש לא מעט תלונות שהיא קצת איטית ועושה בעיות באופן כללי תמיד ההעדפה היא למקורית כי היא יותר מתאימה לרכב Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  16. רק לי המדף תאורה הזה מאחורה מזכיר ספורטאז? Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  17. יכול להיות שהם ייעדו את זה שלא ילחץ בטעות? Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  18. היי מה הרוחב של התא מטען של המאזדה מבחינת נפח 419 ליטר איך זה מבחינת רוחב? Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  19. יש משהו ללאון של הדור הקודם (2012) שוקל לקנות כבל VCDS Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  20. מעניין כמה תעלה הגרסת 4 דלתות יש גם שמועות גם על גיר רובוטי כפול Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  21. על זה עוד לא שמעתי שהקרוז קונטרול מסוגל עד כמה שאני יודע הACC מסוגלת לזהות מתי הרכב בפקק לצורך העניין מתחיל להתקדם והיא מציעה לך לחדש את הפעולה שלה עם נגיעה קלה בגז או ללחוץ על הכפתור שמפעיל אותה כדי לדרוך אותה מחדש שוב Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  22. דווקא הפוך רכב שעומד לוקח יותר דלק שים לב שהצריכה בעירוני יותר גבוהה מבין עירוני לזה היה התכנון בנוסף ליעני הפחחת זיהום בתכלס המערכת הזאת מעצבנת יש לומר אפילו מרתיחה מעצבים לפעמים Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  23. מעניין איפה הלאון קופרה תיכנס מבחינת מחיר ואבזור Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  24. Shay Shd Dave

    בעיה בקודן

    ניסיתי גם עם פינצטה לא עזר הלחצן של 5 חזר לעבוד אבל הלחצנים 1 ו2 הכריזו על שביתה Sent from my Mi A1 using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...