אטראז רכב קרטון מאוד רועש ולא בטוח.
הספייס סטאר (תכלס אותו אוטו) בגרסה האוטומטית מאוד רועשת בידני המצב יותר טוב לדעתי.
הספארק עד 2016 אם אני לא טועה הייתה ידנית בלבד אם זה דיל בריייקר
האחיות הקוריאנית לא חסכוניות אבל הi10 מרגישה הרבה יותר איכותית לדעתי האישית הi10 עדיפה מבחינת נוחות אבל אם הצריכת דלק הרבה יותר חשובה אז ספייס סטאר ידנית
הצעה נוספת חשבת על ניסאן מיקרה?
חסכונית כמעט כמו ספייס סטאר פחות רועשת ממנה ובסהכ רכב סבבה גם אפשר למצוא שנתון די גבוה בתקציב שלך
Sent from my SM-N960F using Tapatalk