Jump to content

Shay Shd Dave

  • הודעות

    732
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Shay Shd Dave

  1. גם, בעיקרון שלא יצעק אני זקן וגם שלא יהיה גרוטאה שלא יסחוב את העליות של חיפה, 206xs אוטומט או ידני? Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  2. טוב בשביל i8 תלוי עד כמה אני אוהב את זה שיש לי שתי כליות [emoji6][emoji6] Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  3. עד כמה שאני יודע יכול להיות שאני טועה בקליאו אין אוטומט רק ידני בספורט ופונטו די מפחיד אותי (הסטיגמה של פיאט על האמינות) לא בא לי להיכנס איתה למוסך כל שני וחמישי Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  4. בגלל זה הדגשתי יחסית חסכוני זה משהו שכן אפשר להתפשר וכמה זה לעלות משמעותי? Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  5. היי אני מחפש רכב שיהיה עם כוח שלא ירגיש נסחב בלי רצון כמובן קומפקטי. רוב הנסיעות יהיו נתניה-חיפה ובתוך העיר. דגשים: חסכוני יחסית, יהיה קטן וקומפקטי שלא יהיה בעיה עם למצוא חניה, אוטומט, (רובוטי אפשרי) Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  6. בנסיעות בתוך העיר עדיף את האטמוספרי בגלל הגיר הפלנטרי הרגיל מכיוון שהרובוטי קצת מעצבן כי הוא גיר רגיל לכל דבר רק עם רובוט שיושב שם ומחליף הילוכים והוא לא אוהב מהירות נמוכה הוא נוטה לפעמים להתבלבל ולא מבין מה רוצים מאמא שלו והוא "מתנקם" בחבטות ורעידות אבל מבחינת חיסכון בדלק הטורבו עדיף גם הזמינות כוח שלו טובה יותר וגם הרובוטי חסכוני יותר כי הוא רץ לגיר הכי גבוה כדי לחסוך בדלק Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  7. גם יונדאי עם הסונטה וקיה עם הקרניבל Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  8. לספייס סטאר המנוע יותר מתאים Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  9. מניסיון שלי עם האטראז' ממש צפוף כמו לשבת בתוך קופסת סרדינים המכה הכי גדולה שלה שהיא ממש "נכנסת" לפניה ויוצאת מפרופורציה ממש מרגישים את ההתרסקות שלה בפניות ובורות והרעש מכסחת דשא הנוראי .... ואני נתקלתי בדוגמאות הצהליות, בשנתון הראשון 2014-2015 ממש מרגישים התיישנות היא לא מתבגרת יפה בכלל אחרי 60,000 המנוע מרעיש יותר ברמה שזה נשמע כאילו עוד רגע עף משם משהו אבל הצריכת דלק שלה מעולה++ אבל ואבל גדול המחיר שלה פשוט מוגזם לדעתי 94,000 ש"ח על דגם חדש Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  10. הסנדרו עם 1200 זהה לקליאו? תקן אותי אם אני טועה Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  11. שאלה לא קשורה אבל אשאל בכל זאת פעם ראשונה שאני שומע שהייתה אלנטרה דיזל בארץ. ולנוסע קיה פיקנטו לא הכי חסכונית שיש אבל אחותה הi10 בעלת גיר יותר נעים וגם מרגישה איכותית יותר לשים לב לקחת את הדגם עם מנוע ה1200 שיותר נורמלי יש לך גם את המיקרה שמאוד חסכונית אבל פשוטה יחסית כמובן הספייס סטאר שהיא מבחינת חיסכון בדלק הכי מוצלחת בשאר הנוסעים היא די נחותה ולא ממש כיפית היא טובה להגיע מנקודה א' לב' אני אישית ממליץ על הi10 ומיקרה שתיהן הכי יתאימו לך Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  12. הצעתי את זה ההתעקשות של בעלת הרכב זה הוויז Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  13. מאזדה 3 בדור הראשון היה לה לוק ספורטיבי כזה ששידר לך ספורט במיוחד ה5 דלתות הדור השני היה מוזר ומנופח מדי בדור הנוכחי הם עשו 180 מעלות Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  14. הפיקטנו משווקת עם שני מנועים 1000 סמק ו1200 כמו אחותה i10 היא חלשה יחסית למשל עליות של חיפה קשה לה לסחוב וגם לא כל כך חסכונית הi10 מרגישה יותר איכותית ממנה Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  15. יונדאי=קיה Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  16. הרכב נקנה כ0 ק"מ מאלבר בנוסף בעלת הרכב רוצה את הוויז בעיקר בגלל זה יש גם את השיקול של לקנות מערכת שתומכת אנדרואיד אוטו Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  17. ממה שאני יודע מ2017 התחילו לשווק גרסאות אוטומטית פלנטריות עם מנוע 2.0 לצהל ולמשטרה יש כמה אחוזים יפים מהם לגבי 2013 לא שמעתי בכלל Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  18. יש אפשרות להשתמש בוויז Android auto Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  19. לא מבין מה הבעיה להוסיף גם תקינה אמריקאית.. זה פוסל לא מעט רכבים Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  20. ציינתי שיש רק aux לא יותר מזה השאלה שלי בטוח יש כל מיני מתאמים מוזרים שיחזירו את השליטה מההגה למרות שדי מגניב ונוח שרואים את המזגן על התצוגה של הרדיו [emoji6] אממ ומה לגבי Android auto? Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  21. משהו ממש טוב עובר על האחיות הקוריאנית והצרפתים מבחינת עיצוב Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  22. היי כבר מאז שהפיאסטה במשפחה לא ממש שמנו לב לחוסר במולטימדיה ולדיבורית בלוטוס שקל וחצי שבזמן האחרון מזייפת נורא, לעניינו הרכב הגיע עם המערכת הפשוטה של פורד ללא בלוטוס מקורי או משהו בסגנון נטו aux, מה המולטימדיה הכי נורמלית שקיימת בשבילה או לחילופין אולי שווה בכלל לקחת 2din איכותי כמו פיוניר וזהו אבל לאבד את החיבור לcanbus? אשמח לשמוע המלצות., נ.ב אציין שהרכב בבעלות אישה שלא ממש "מתחברת" לטכנולוגיה בלשון המעטה Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  23. האיוניק הרכב הכי נמכר בישראל נכון לחודשים האחרונים הרכב מאוד נוח ובטוח בניגוד לאטארז שלי יצא לנהוג ולנסוע בשתיהן במסגרת צה''ל והאיוניק מרגישה אחרת לגמרי וגם במקרה של תאונה (לא עלינו) האיוניק תרגיש יותר כלוב שיגן מפח שקל וחצי של האטראז לגבי הקרינה אפשרי לבדוק על מנת להרגיש יותר בלב שלם ורגוע אבל זה די מיותר מאחר והוא נחטף כמו לחמניות Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  24. זה די מפגר לשים מצלמה עם פלאש זה לא מסנוור את הנהג ומסיח את דעתו? אני חושב שבמנהרה הם אינפרא אדום Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  25. אטארז'=ספייס סטאר עם באגז' Sent from my Mi A1 using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...