Jump to content

Shay Shd Dave

  • הודעות

    732
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Shay Shd Dave

  1. מנוע הבנזין תמיד יניע את האוטו ברגע שהסוללה 0% מנוע הבנזין הופך למנוע היחיד ותוך כדי הנסיעה הרכב נטען אני יודע על הפעולה באאוטלנדר שיש אפשרות להטעין את הסוללות באמצעות מנוע הבנזין כל רכב יש לו שיטה משלו Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  2. הדגם החדש יותר קפיצת מדרגה מאוד גדולה מהדור הקודם בטוח יותר עם מערכות בטיחות מקוריות מודרני יותר וגם נראה טוב יותר (אני אישית לא מתחבר לעיצוב של הספורטאז') כמו שאמרו פה שיקול הבטיחות משמעותי יותר מפינוקי אבזור כלשהם גם עצם העובדה שיש מערכות בטיחות נותן הנחה בביטוח Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  3. אני איתך הרכב מזעזע (לטעמי) אמא שלי השכירה אחת יותר שמעתי את המנוע מאשר רעשי כביש הזכיר לי מכסחת דשא Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  4. הטעינה מאנרגיית הבלימה תמיד פעילה גם שהסוללה עם מספיק טעינה,כמובן ברגע שהיא מגיעה ל98%-99% כי סוללה היברידית לא נטענת עד 100% כדי לא להרוס אותה היא לא נטענת יותר, בחלק מהפלאג אין למשל באאוטלנדר אפשר לבחור במצבים ההיברידים שהרכב יטען בעזרת מנוע הבנזין שהופך לסוג של גנרטור לדעתי זה קיים בעוד רכבים. בBMW i3 שהיא חשמלית 100% יש גרסה שמגיעה עם מנוע עם נפח צנום לדעתי 600 סמק שמשמש נטו לטעינת הסוללות,הכול תלוי איך המערכת כוילה Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  5. המנוע 1.2 טורבו שהתחיל להיות משווק במתיחת פנים של ה208 מ2015 מככב בכל הדגמים של פיזו וסיטרואן,חוץ מרצועת טיימינג שמתפוררת בשלב מסוים במהלך חייה המנוע די אמין. אותו מנוע נמצא גם בc3 ו3008 Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  6. קורולה תיהיה הכי חסכונית בגלל היותה היברידית אם דיזל היא אופציה הקיה בגרסת דיזל גם די חסכונית. מבחינת ביצועים הקורולה הכי איטית הקיה הכי זריזה וחזקה מהחבורה גם התא מטען שלה גדול יותר. לכולם 6 כריות אוויר לקורולה 7. מה שכן לגבי אחריות לקיה יש 7 שנים לכולם שלוש שנים מבחינת נוחות הפיז'ו יותר נוחה Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  7. ה2016 מדובר על הצורה החדשה? Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  8. הביצועים ב1.5 ליטר הרבה הרבה יותר טובים חבר אמור לקבל את ה1.5 ליטר בקרוב אחרי שהייתה לו 1.2 ליטר לטענתו ה1.5 חיה רעה Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  9. הכול עניין של מזל Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  10. הגיר הרציף של ניסאן מאוד בעייתי מעניין אבל איך הוא מחזיק בקשקאי במתיחת פנים האחרונה החליפו אותה בתיבה כפולת מצמד (של רנו לדעתי) Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  11. חסכונית מאוד אבל רעשנית בגלל מנוע שלושה צילינדרים ובידוד לא ואוו די מרגישים שהאוטו לא הכי מודרני שיש אבל היא בהחלט משתלמת לאורך זמן כיום גם הם נמכרות במחיר ממש נמוך שנתון 2015-17 נמכרים סביב ה20,000-35,000 Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  12. למישהי שעובדת עם אמא שלי עם ג'וק סוף 2012 לא מזמן הלך הגיר הנזק היה 14,000 ירוקים Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  13. בפריוס זה גיר רציף לא? באחיות הקוריאניות הגיר כפול מצמד Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  14. אלוהים ישמור איזה נוראי כמו טרמפולינה יש לנו בבסיס אחת עדיף ללכת ברגל Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  15. התבלבלתי עם האלנטרה טעות שלי Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  16. גם היום רס"ן ורנ"ג עם אטראז ואקסנט אפילו שיתנו אקסנט היא אותו גודל פלוס מינוס כמו אטראז יותר נוחה ממנה לטעמי אומנם פחות חסכונית והכי חשוב יותר בטוחה ממנה שהאקסנט אחרי מתיחת הפנים שהיא עברה לא מזמן קיבלה גם בקרת סטייה מנתיב ובלימה אוטונומית אני לא זוכר במדויק מה עוד היא קיבלה אם מישהו יודע אשמח שיתקן אותי [emoji6] היו גם סא"לים בודדים עם אקסנטים וקיבלו ישר איוניק. יש גם נגדים (תלוי תפקיד כמובן) שמתנהלים עם פיזו 301 וסלריו Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  17. מתי בדיוק אמרתי שאין לי הערכה להם???... אני חייל סדיר באגף התקשוב הקצינה שלי טוחנת שעות חלילה אין לי שום זלזול ורק הערכה אבל לדעתי לקצין לוחם חוד שנמצא ברמת סיכון גבוהה יכול לקבל רכב יותר טוב Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  18. בבסיס שלי סרנים וסגנים מסתפקים בקיה פיקנטו וi10 לא שמעתי תלונות חוץ מזה שהאחיות חלשות ושוחות דלק Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  19. אתה מסכים איתי שקצין לוחם יכול לקבל רכב ברמת ראפיד ומעלה וקצין גובניק יכול להסתפק בפאביה? Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  20. איך התא מטען של היאריס? לדעתי צריכים לעלות את התקציב ל120,000 יותר אופציות Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  21. שיעשו חלוקה שווה קצינים רווקים ללא ילדים יקבלו איביזה וקצינים עד שלושה ילדים יקחו i20 או משהו שילמדו להתפשר Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  22. איביזה 1.0 הכי בסיסית עולה קרוב ל100,000 לא מבין מה הבעיה להתנהל בה Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  23. הבנת את כוונת המשוררר [emoji6] Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  24. בדיוק מה שאמרו מעליי המערכת של טויוטה בנויה לכמה שיותר חסכון קורולה כביכול "עגלה" ולא ספורטיבית היא לא אמורה להיות כזאת היא משפחטומית רגילה וחסכונית מאוד Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  25. באוריס ופריוס עם המנוע הקודם המבנה היה די דומה המנוע בנזין היה 1.8 99 כ"ס והחשמלי אם מישהו זוכר אשמח אם תגידו איכשו ההספק היה 136 כנראה שהם עושים חישוב משלהם שאומנם רחוק ממה שקיים בחישוב הגיוני Sent from my SM-N960F using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...