Jump to content

Shay Shd Dave

  • הודעות

    732
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Shay Shd Dave

  1. הקלאצים שהולכים בגיר כפול מצמד זו לא תקלה זה בלאי בגיר ידני רגיל אתה גם מחליף קלאץ בשלב מסויים Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  2. המערכת הזאת קללה נוראית רק דופקות את המערכת המקורית Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  3. תלוי במנוע ב1.0 ליטר לא מרגישים כלום ב1.2 המצב יותר טוב זה כאילו הם עשו את זה בכוונה שתיקח את ה1.2 הנה i10 לא משווקת יותר עם המנוע הזה רק עם ה1.2 Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  4. תבדוק אולי על סובארו B4 רכב חזק ויפני לגבי כמה הוא חסכוני אני לא רוצה להגיד סתם אבל רכב מעולה גם מהיר וגם יציב על הכביש בעיקר בגלל שהוא 4*4 דבר נוסף אתה יודע שפוקוס בכלל גרמנייה? Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  5. אתן חוות דעת שלי כנוסע: קיה פיקנטו 2015-16 מנוע 1000 מזגן על הפנים גם בטורים מעל 3000 רק עושה רוח בקושי מרגישים קור ועד שמרגישים לוקח המון זמן אולי בגלל שהמנוע פיצי ושתי הרכבים שנסעתי בהם צבאיים... איוניק 2018 מזגן מעולה לוקח לו אומנם איזה דקה שתיים ביום חם אבל מקפיא בלנו 2018 מזגן סביר לא ואוו אטראז 2014 מאחורה לא מרגישים את המזגן בכלל פיאסטה 2015 מעולה++ פורד f350 הקפאה עמוקה ביום יחסית חמים בחמסין לוקח זמן בכל זאת רכב ענק אוקטביה 2014 ו2016 1.4tsi קפאתי פרטנר 2010 1.4 בנזין עדיף להביא נפנף דודג ראם 1500 5.0 בנזין חצי תענוג מבאס ביום חם עם ריפוד עור אקסנט 2010 1.4 סביר לא יותר אקסנט 2014 כמו 2010 יונדאי מטריקס השם ישמור אולי בגלל שהיא גמורה מהתחת פיזו 301 סבבה לגמרי פוקוס 2003 ואוו כמה אני מתגעגע לאוטו הזה פוקוס 2008 הקפיא אותי יונדאי i10 2017 כמו הפיקנטו (אותו מנוע) סבלתי ואני לא רגיש לחום Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  6. אצלי זה רכב לימוד נהיגה עם כמעט 10,000 ק"מ חשבתי שהבעיה רק באוטו הזה (זה מה שמקבלים ברכב זול) ... Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  7. הבאלנו מאוד מאוד פשוטה בעיקר מרגשים את זה במתלים ובמנוע לפעמים האוטו נחנק בעליות ושכל בור בכביש מרגישים אבל אמינה מאוד הידנית די חסכונית האוטומטית תיהיה קצת פחות Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  8. Shay Shd Dave

    קיה פיקנטו למשטרה?

    מזכיר לי משפט של איזה ערס ששמעתי פעם: "סקודה רכב של מלשינים וכחולים" Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  9. Shay Shd Dave

    קיה פיקנטו למשטרה?

    c3 ? זה יהיה מעניין Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  10. Shay Shd Dave

    קיה פיקנטו למשטרה?

    יצא לי גם לראות ספארק של מגב עם מספר אדום ופיקנטו "אדומה" באזור חיפה Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  11. Shay Shd Dave

    קיה פיקנטו למשטרה?

    ככל הנראה הסופרב חוזרת Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  12. לא מדבר על זה מה שהזוי שברלינגו כן מופיע [emoji1787] Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  13. 68/100 אתה לא נוהג חסכוני[emoji1787][emoji1787] מעניין אותי יש למזגן בקרים פיזים יעני גלגלות או משהו או לשבור תראש בצרחות לקרלוס גוהן איפה זה במערכת? Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  14. משום מה שאני בא להכניס את הפרטים על הרכב הנוכחי הרכב שלי (פרטנר 2010) לא מופיע רק אחיו התאום (ברלינגו) Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  15. לא רק אותך בתוך העיר זה יותר נורא עושים זיג זאג וחוסמים לך חצי נתיב והשיא שהם מנסים לחתוך אותך. סיפור שקרה לי באחד השיעורי נהיגה שהשתלבתי לתוך נתיב כמו שצריך משום מקום בא אוטובוס ניסה לחתוך אותי באגרסיביות כאילו הוא באמת חשב שלחתוך בלנו זה חכם בלי להעיף אותי לתוך השוליים Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  16. נראית מאוד הייטקית כזאת גם הרבה יפה מהדור הקודם בעיקר מהפלואנס שהרגישה לי פשוטה מידי לדעתי, המסך הענק זה בונוס מטורף שהוא גדול וברור מצד שני זה יותר להוריד את הראש לפרק זמן ארוך... הסטייה מנתיב סטייל היסטרית מובילאיי או שסתם ליופי? ושאלה קצת מצחיקה אבל איפה הם דחפו את הראדר לקרוז קונטורול בתוך הסמל? והכי הכי חשוב תתחדש ותהנה!! Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  17. האם יותר משתלם לי למכור את הפרטנר בכמה גרושים שאני אקבל עליה ולקחת פוקוס סטיישן דור 3? Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  18. קראת שרשמתי את זה? [emoji848] שאלתי סטטיסטית [emoji6] Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  19. ידעתי משהו לא היה לי הגיוני אז בכמה אפשר למצוא אחת? Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  20. היי, שמעתי איזו שמועה שמוכרים פוקוס 2015 סטיישן בסביבות ה20,000 שקל רב סרן שמועתי או אמת לאמיתה. אם יש לכם הצעות לסטיישן בטווח המחירים של הפוקוס כמובן אשמח לשמוע. (הסטיישן אמור להחליף פרטנר 1.4 בנזין ישמע קצת מצחיק אבל המטרה כמה שפחות להוסיף עד לראש בראש) אה הכי חשוב אוטומט בלבד! Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  21. מה שאמרו במה שצוטטתי אני מחזק את דבריו יצא לי לנסוע באטראז צהלית באמת פחד אלוהים האוטו מאוד קרטוני Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  22. לדוגמא Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  23. בהתחלה האמנתי ואז ראיתי שזה נכתב אתמול [emoji1787][emoji1787] Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  24. איך אומרים בשפת עמנו? 208 קלל Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  25. הרוחות Sent from my SM-N960F using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...