Jump to content

Shay Shd Dave

  • הודעות

    732
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Shay Shd Dave

  1. Shay Shd Dave

    בעיה בקודן

    עריכה: הקודן לא נותן להניע את הרכב שחכתי להוסיף את זה בכותרת הראשית Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  2. Shay Shd Dave

    בעיה בקודן

    מצרף תמונה של הקודן Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  3. היי אני יודע שהשאלה נשמעת קצת חשודה אבל הרכב שלי אז לא לדאוג [emoji23] הקודן אצלי בפיזו פרטנר התחרפן, הקודן של חברת פוינטר לא ידוע לי דגם,הקודן בהתחלה לא אפשר ללחוץ על 5 ועכשיו ה5 הסתדר ו ולחצנים 1 ו2 לא נלחצים איך אפשר לשנות את הקוד או לחילופין לבטל את הקודן? Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  4. מטוס שיוט Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  5. וימשיכו לקנות במחירים המוגזמים האלה Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  6. מבחינת אמינות הקיה יותר אמינה לשים לב שבמהלך 2011-12 התחלף הגיר לדגם עם ה6 הילוכים ניתן לשים לב לפי שק דמוי עור כזה בתיבת הילוכים ואיתותי לד משולבים במראות הם נראים כפס דק מאוד, כמובן שבקיה הגיר הוא אוטומטי פלנטרי (רגיל) לכל דבר, לגבי הפוקוס במידה ואתה רוכש אקזמפלר שעבר טיפול בגיר המצב די סביר ממה שאני שומע לשים דגש על זה מאחר והיבואן דלק מוטורס נותנים אחריות מורחבת של 5 שנים אם אני לא טועה על הגיר Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  7. מסך מולטימדיה מקורי של הרכב שנראה כמו טאבלט שתקוע על הדשבורד והוא "צף" Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  8. מעניין שעדיין בסנטה פה נשארו עם ה2.4 הוותיק ולא שדרגו לטורבו או משהו אבל מבחינת מפרט בטיחות די מרשים. הi20 באמת נעלמה מהיצע לא ראיתי חדשות כמעט (8 ספרות) החדשה ביותר שראיתי הייה 55 סוף 2017 במחירון שלה לפי מה שמוצג כאן היא יכולה להתרומם בחזרה גם בקטגוריה הזאתי יש תחרות לא קטנה Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  9. מה פלוס מינוס יהיו מחירים פלוס מינוס? עוד פעם ידחפו את המערכת הלא מוצלחת שלהם (קונקטד) שמשבשת למערכת המקורית את החיים שזה באמת נשמע מצחיק שבמקורית יש כבר aa/carplay..? הטוסון יגיע בגרסת דיזל עם המערכת "היעני" היברידית? הi30 סטיישן תחזור סוף סוף עם מנוע חזק יותר ? בטיחות בטיחות בטיחות מה בגזרה הזאתי? הi20 תחזור להיות על הכבישים שכמעט ולא רואים אותה? Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  10. לא ציינת דגם או שאתה שואל באופן כללי? Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  11. מסובך גם למי שיש לו רקע טכני? יותר רלוונטיות השליטה מההגה Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  12. יש תמונות? Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  13. היי שמתי לב שהטוסון בחלק מהמדינות מגיעה עם קרוז קונטרול ושליטה מההגה כמה מסובך להתקין את זה בדגם הישראלי? Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  14. מהמנועי טורבו עושה רושם שהמנועים של PSA מהשנתיים האחרונות די אמינים Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  15. ראיתי גם בהשתלבות מעתלית לכביש 2 לכיוון חיפה Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  16. ידוע לי שיש בכפר סבא מקום כזה השאלה אם כפר סבא מספיק סביר סביב אזור נתניה Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  17. אני יכול למתוח את התקציב בעוד 5000 עם עוד מתיחה מקסימלית ל20,000 Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  18. אם המראות עצמם מתכוונות חשמלית אתה יכול להוסיף מחשב קטן שעושה את הפעולה לדעתי אבל זו אופציה שקיימת מהמפעל Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  19. לא פסלתי את הפוקוס פסלתי את הפיאט... Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  20. אם יש לך אופציות נוספות חוץ מפוקוס אשמח לשמוע במידת הצורך אוכל למתוח את התקציב בעוד 5000 שקל Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  21. 3 דלתות לא פרקטי בשיט לדעתי לכן לא רואה מה ספורטיבי בזה, ספורטיבי להגדרתי: חזק יחסית זריז שלא ירגיש לי כאילו הוא עושה לי טובה ביצועים טובים בקיצור ואין לי שום מושג איך פוקוס (לא RS) אמורה להיות קרובה למשהו ספורטיבי מלבד להישמע נחנקת עם 4 הילוכים בדור הראשון Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  22. יש דגם ספציפי שאתה ממליץ? אני יודע שיש כמה תתי דגמים שונים נגיד 2000fsi עם dsg טרנדליין וכו' Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  23. נגיד ואני מוותר על החיסכון וזה שיקול שאני אעשה עליו עוד הרבה מחשבות מה הכיוון פלוס מינוס חוץ מ206xs שהציעו לי שלא רלוונטית לי בגלל גיר ידני עדיין לא ראיתי אופציות חשבתי על מאזדה 3 ספיריט 2000 סמק Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  24. אני ציינתי מראש רק אוטומט גיר ידני לא רלוונטי וגם יעצבן אותי בעליות של חיפה [emoji28] Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  25. אני הדגשתי אוטומט בלבד גיר ידני לא אופציה Sent from my Mi A1 using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...