מבחינת אמינות הקיה יותר אמינה לשים לב שבמהלך 2011-12 התחלף הגיר לדגם עם ה6 הילוכים ניתן לשים לב לפי שק דמוי עור כזה בתיבת הילוכים ואיתותי לד משולבים במראות הם נראים כפס דק מאוד,
כמובן שבקיה הגיר הוא אוטומטי פלנטרי (רגיל) לכל דבר,
לגבי הפוקוס במידה ואתה רוכש אקזמפלר שעבר טיפול בגיר המצב די סביר ממה שאני שומע לשים דגש על זה מאחר והיבואן דלק מוטורס נותנים אחריות מורחבת של 5 שנים אם אני לא טועה על הגיר
Sent from my Mi A1 using Tapatalk