Jump to content

Shay Shd Dave

  • הודעות

    732
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Shay Shd Dave

  1. נגיד והבנתי היא 2011 שטוענים שחלק מהבעיות שלה נפתרו (1.6 124 כ"ס) עם 284,000 קילומטר Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  2. בערך בין 7000-15.000 יש קצת חיים בסרט אני אישית עשיתי ראש בראש על פרטנר 2010 Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  3. אז אני במצב טוב שלי 2011 עם 124 כ"ס ו284 אלף קילומטר. Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  4. השבוע אבא שלי קנה קרוז 2011 עם 284,000 קילומטר בינתיים היא סבבה יודעת לזנק מעמידה חוץ מבעיות קוסמטיות היא די סבבה Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  5. נראית ממש טוב עד כמה שאני vagist בנשמה אולי שווה בשבילה רישיון ג' Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  6. אסור זה עולה כסף Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  7. לדעתי מבחינת בטיחות האוקטביה מעולה מבחינת שם וחיסכון בדלק טויטה Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  8. (הדיליי יחגוג עליי) ממתי ב2011? אמצע שנה או סוף?
  9. על איזה רכב מדובר? יבואן לא מעניין אותי כל אחד זבל בדרכו שלו Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  10. נשאר בתיק ותורנות מפתח כל פעם מישהו אחר נשאר לשמור על התיק Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  11. היי הצטרפה לנו למשפחה שברולט קרוז ls 2011. הכול טוב ויפה אבל שאלה שמעניינית אותי יש אפשרות להוסיף לה אופציות שקיימות ברמות גימור גבוהות יותר?,למשל התנעה מרחוק או חיישני רוורס מקוריים (אם זה קיים בשנתון הזה) תודה!! Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  12. אקסנט לעומת האטראז הרבה יותר נורמלית אולי צהל ירצה אותה Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  13. בגדול הם די רכבים תאומים מתחת למנוע כלומר יש להם את אותו גיר ומנוע מאחר והם באות מאותו בית הריו מרגישה קצת יותר נוחה ולטעמי הריו יפה יותר Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  14. היי איך יונדאי אקסנט הדגם הקודם 2008-2010 (מה זה 66 בסוף הלוחית רישוי?) אמין,חסכוני,בטוח? לא בטוח עם ה1.4 או 1.6 Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  15. אינדקיציה טובה זה להדליק אורות איתותים ולנסות לצפור אם שאתה מנסה לצפור הכל נכבה המצבר גמור אם יש לך דרך לבדוק את המתח של המצבר זה הדרך הכי טובה מתח של מצבר צריך להיות בטווח של 12-13.8 מתחת ל11 המצבר מת Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  16. ספורטאז עדיפה יותר מבחינת בטיחות Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  17. בראב 4 אין טורבו הרכב היחיד של טיוטה עם טורבו זה CHR שהפסיקו את השיווק של ה1.2 טורבו מכיוון שהיברידי נמכר יותר. מנוע חשמלי מקבל את המומנט שלו בשניה שהוא מופעל כלומר ברכב היברידי או חשמלי המנוע החשמלי מניע את הרכב בתחילת הנסיעה וכאשר משטיחים את הדוושת גז מרגישים את היציאה הזריזה מהמקום (הניסיון שלי עם איוניק לא עם ראב 4 אבל העיקרון דומה) ובשלב מסוים גם המנוע בנזין מתעורר משנת החורף ומצטרף לעבודה, אם שמים את הרכב על מצב ספורט (S באיוניק מצב כוח בטיוטות כל המנועים עובדים בשילוב פעולה ישר מהתחלה ככה שכל הכוח של יחידת ההנעה מגיע ישירות Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  18. אני הייתי מוותר על האטראז' קשה לי לקרוא לה רכב.מאוד מאוד נחותה בהשוואה למשפחתית קטנה,עדיף את אחותה הקטנה הספייס סטאר Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  19. אנשי קבע אוהבים את הריו סדאן אם ישווקו שוב את הסדאן עם ה1.0 טורבו אולי יכנס להם בול בדרישות Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  20. הsk4 די פשוטה וגדולה מידי לטעמי יש גם בעיות של שדה ראיה מצד שני היא יותר חסכונית מהקיה, הקיה מרגישה חדשה יותר ואם מדובר על מסוף 2011 תחילת 2012 הפורטה עברה עדכון וקיבלה תיבה עם 6 הילוכים ששיפרה קצת את הצריכת דלק ואת הביצועים,הקיה גם פחות מגושמת וקטנה מהsx4 וגם נראית יותר טוב לדעתי, אם יש לך את האפשרות לקחת פורטה עם ה6 הילוכים הרבה יותר עדיפה, אפשר לזהות את הדגם המעודכן בכך שהידית הילוכים עם כיסוי עור והידית קצת שונה וגם האיתות במראות שונה Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  21. תחליט 2011 או 2017 בלבלת אותי Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  22. לא שלוש שנים מלאות ואז 4 על גיר/מנוע? Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  23. ענית לעצמך נשמה רכב חדש יותר זה רכב חדש יותר בכל הנושאים תחשוב שפה אתה מקבל מערכות בטיחות אקטביות ולא מובילאיי וגם אחריות לזמן ארוך יותר קיה נותנת 7 שנים אחריות בכל העולם על הרכבים שלה Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  24. באאודי הגיר קצת שונה (לטענת אאודי) כנראה מצמדים רטובים/משופרים או שקר כלשהו כזה Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  25. הריו מקבילה לi25 הם די תאומות לא זהות מבחינת צריכת דלק ואמינות הם שוות אחת לשניה חסכוניות הם לא Sent from my SM-N960F using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...