הsk4 די פשוטה וגדולה מידי לטעמי יש גם בעיות של שדה ראיה מצד שני היא יותר חסכונית מהקיה,
הקיה מרגישה חדשה יותר ואם מדובר על מסוף 2011 תחילת 2012 הפורטה עברה עדכון וקיבלה תיבה עם 6 הילוכים ששיפרה קצת את הצריכת דלק ואת הביצועים,הקיה גם פחות מגושמת וקטנה מהsx4 וגם נראית יותר טוב לדעתי,
אם יש לך את האפשרות לקחת פורטה עם ה6 הילוכים הרבה יותר עדיפה, אפשר לזהות את הדגם המעודכן בכך שהידית הילוכים עם כיסוי עור והידית קצת שונה וגם האיתות במראות שונה
Sent from my SM-N960F using Tapatalk