Jump to content

Shay Shd Dave

  • הודעות

    732
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Shay Shd Dave

  1. זה באופנה עכשיו לא מבין את הקטע הזה של הערכת ניפוח הזאת מעדיף גלגל אפילו את הגלגל המעפן של ה80 קמ"ש Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  2. כמו שאמרו לפניי ה4*4 לא יקח אותך לשטח ולא לסופת שלגים שארצנו הקטנה הרי חוטפת כל שבוע (נאמר בצחוק כמובן) הרעיון של ה4*4 נטו ליציבות בגדול אבל בארץ זה לא ממש אפקטיבי בנוסף היא תאכל יותר דלק מ2*4 Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  3. לך ה2015 Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  4. הקרוז בתחילת 2014 עברה מתיחת פנים למנוע ה1.4 שנחשב למוצלח ואמין מה1.6 הקודם ב30,000 לדעתי שווה הקשקאי גיפון בכלל לא השוואה נכונה בין המשפחתיות שהצעת, הi30 נחשבת אמינה יותר מהקרוז ופופולארית ככה שבעתיד יהיה קל למכור אותה Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  5. כעיקרון הם אותו רכב בדיוק מתחת למכסה מנוע, עד 2015 הi30 הגיע עם גיר אוטומט רגיל לדעתי האישית היונדאי קצת יותר איכותית Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  6. השבוע אכנס למוסך לבדוק יכול להיות גם סתימה ברדיאטור Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  7. זה יחכה עד המשכורת לצערי הקטע שזה לא על בסיס קבוע זה לפעמים Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  8. היי שברולט קרוז 2011 מנוע מידי פעם מתחמם המחוג של החום טס למקסימום המים רותחים אין נזילות המאוורר תקין יכול להיות רדיאטור או ראש מנוע בדרך? Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  9. הכול תלוי איך אתה שומר על האוטו ועד כמה הוא לא "לימון" יש מקרים של פיאט פונטו שעדיין נושא Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  10. יש שמועה שאומרת שמסוף 2011 שינו את ההספק של המנוע ל124 ואמרו שהמנוע סוחב יותר טוב לא יודע עד כמה זה נכון היסטוריות טיפולים אין וחבל באמת נראה האוטו אצל אבא שלי שבוע נראה מה מתכנן לנו העתיד בינתיים כל מה שהחלפנו זה משולש גלגלים Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  11. גם ככה אבא שלי אחרי שנתיים יחליף אותה (שגעון של יקי) [emoji2369][emoji2369] Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  12. בדיוק לזה התכוונתי מילה במילה מישהו אמר לי שזו עסקה שמצד אחד לא הפסדתי אבל גם לא כל כך הרווחתי Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  13. ההיגיון שלי אומר (יכול להיות שאני טועה) שרכב שעבר כזה קילומטארז פלוס שלוש ידיים טופל בכל המחלות שלו הקרוז סוף 2011 עם ה124 כ"ס אני יודע שה115 היה פח אשפה Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  14. לא הסברתי את עצמי נכון בכותרת (פאק שלי) לאבא שלי נמאס מגיר רגיל ומעלות ביטוח לכן הוא החליף והקרוז היחידה שהתאימה לראש בראש,אף לא רוצה לקנות טנדר 2010 בנזין עם יותר מ300 אלף קילומטר Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  15. ממה שהבנתי מהבעלים הקודמים עשו איפוס מחשב יותר מזה לא ידוע הרכב עומד על 284 אלף קילומטר (לא הספקתי לצלם תמונה מוצלחת יותר [emoji23][emoji23]האוטו נמצא אצל אבא שלי) Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  16. אז הוספנו למשפחה שברולט קרוז 2011 (1.6 124 כ"ס) במקום הפרטנר2010 1.4 שכבר התחילה להתיישן וצרפתייה ישנה זה לא מתכון להרבה זמן אז מה המחלות האפשריות שלה ממה יש להיזהר מה יש לשמור וממה בעיקר להנות ממנה? Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  17. עליה אני יודע היא הגיע לצורך תקינה לפי מה שהבנתי חשבתי שכבר התחילו לשווק אותה עם גיר רציף לא מבין מה הבעיה לקחת מרנו את הרובוטי Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  18. המיקרה הדור השלישי כבר הגיע לארץ? Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  19. לגמרי גם מסחרי בנזין הרבה פחות סחיר בגלל ההעדפה לדיזל Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  20. האטראז בין הרכבים הכי לא בטוחים שיצאו אבל.. כמעט כל רכב בתאונה כזאת היה עם תוצאה דומה אולי קצת פחות Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  21. כדי שהמצמדים ילכו הרבה יותר לאט בעיר ובפקקים להעביר את הרכב למצב ספורט שימשוך את הילוך וככה המצמדים יחזיקו יותר זמן וגם המחשב פחות ישתגע הבעיה בכל התיבות הדו-מצמדיות שהן ממהרות להעלות הילוך בשביל חסכון בדלק הם לא יכולות לדעת מה הנהג מתכנן אז לפעמים הרובוט בתוך התיבה מתבלבל יש רעידות שהרעידות האלה הורסות את הקלאץ לכן כדי לשמור לקצת יותר זמן את המצמדים והמחשב בפקק,זחילה ועיר מצב ספורט ולמשוך הילוכים Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  22. מן הסתם יהיה בלאי לדעתי הכול תלוי איך אתה שומר על האוטו למורה נהיגה שלי יש קורולה 2010 עם קרוב ל200,000קילומטר והיא לא מראה סימני גסיסה (כן טיוטה אוטו שלא מת כל כך מהר) אבל הוא אמר לי שכל טיפול עשה בול בזמן לפעמים אולי קצת לפני אפילו ובאמת האוטו בובה בשביל רכב מורה נהיגה ממש שמורה. מה שכן הדבר היחיד שקרה במלאי פלאג אחד הלך לעולמו והחליפו והצופר צרוד חוץ מזה ממש שמור דרך אגב לידע הכללי מורה נהגיה מחוייב בחוק להחליף לרכב חדש כל 10 שנים אחרת מקבל קנס, מספיק שהתייחסת לאוטו יפה בשנותיו הראשונות הוא יחזיר לך בחזרה יחס טוב Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  23. באמת יצא לי לראות יותר ליסינג מאשר מוניות סיד Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  24. יש לו חיישני רוורס שהתקינו בארץ אז כבר לא רלוונטי שאלתי באופן כללי כמובן חשבתי משהו שבאמת יועיל זה להוסיף חיישן אורות שידליק אותם לבד. שאלה בסוניק שלך יש אזעקה מקורית ? בספר רכב הופיע לי שיש אזעקה מקורית האמת שזה מסתדר לי עם הלד שמהבהב באמצע הדשבורד ונראה כמו חצקון מפלצת Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  25. ההיגיון שלי אומר שרכב שטופל בזמן (אפילו קצת לפני ) ונשמר אמור להחזיק להרבה זמן Sent from my SM-N960F using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...