Jump to content

Shay Shd Dave

  • הודעות

    732
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Shay Shd Dave

  1. בכל הליין של קבוצת פולקסווגן (אאודי,סיאט,סקודה) אותו גיר dq200 7 הילוכים עם מצמדים יבשים. בדיזלים ובדגמים עם מנועים עם הרבה מומנט (GTI VRS) גיר 6/7 הילוכים עם מצמדים רטובים Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  2. עכשיו ראיתי Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  3. https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=3763316 טוב שנזכרו להעיף את הקרטון הזה באמת Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  4. https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=3763316 צהל נפטר מהאטרז מחליפה עדיין לא הגיעה Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  5. https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=3759017 צהל מחליף את הפורטה דיזל לאל"מים לקורולה היברידית Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  6. כעיקרון מנוע פיאט בשלדת קרייזלר הם לא נפוצות בכלל מבחינת סחירות בעתיד קצת בעייתי Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  7. שנסעתי באיוניק (התאומה הקטנה של הנירו) צבאית על מצב ספורט לא היה שום נזק בטווח הקצר חוץ מצריכת דלק פחות טובה (לגיטמי שאתה לוחץ את האוטו) אבל לא משהו מורגש אולי בהמשך אם איוניק שמשרתת בצהל שורדת התעללויות כאלה נירו ישרוד בכיף רק לא תמיד וגם למשוך טורים עם גיר כפול מצמד פחות ישחוק אותו כי הוא לא יחליף לגיר הכי גבוה במהירות Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  8. אומנם מנוע שיש עליו המון תקלות אבל מצד שני הגיע הזמן שישימו מנוע חדש יותר Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  9. אם אתה מרוצה מהסיד ואתה לחוץ על להחליף כמו שאמרו מעליי תשאר עם אותו דגם רק תעלה בשנתון סוס מנצח לא מחליפים Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  10. אפשר להוסיף אחריות שנה נוספת בתשלום צמפיון נותנים שנתיים די מצחיק לדעתי שקיה נותנים 7 שנים בכל העולם במיוחד שהDSG די בעייתי זה גיר מאוד עדין שאוהב להפתיע אותך ברגעים שאתה הכי לא מצפה מצד שני גם בשאר הכפולי מצמד המצב לא ואוו בעיקר בשנותיו הראשונות המצב היה יותר גרוע תתנחם בזה שזה רק מצמדים ולא מוח גיר Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  11. הxv במיוחד ב1.6 חסרת כוח ברמה מאוד מורגשת גם היו כמה שסבלו מצריכת שמן מוגברת מה שהעלה עוד את צריכת הדלק, אם הרכב שלך נוסע ומתפקד למה למהר להחליף בשביל ג'יפון שאתה תפסיד בגללו בשביל לעלות בשנתון אחד, אם בשנתיים סבבה יותר מסתדר. לדעתי חבל על הכסף של להשקיע בגיפון ולהישאר עם הקיה שמאוד סחירה ומבוקשת ויהיה די קל למכור אותה בעתיד מאשר להפסיד לא מעט על הקיה בטרייד אין Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  12. החלפת מצמדים זו לא תקלה זה בלאי גם בגיר רגיל אתה מחליף מצמד Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  13. גם בפוקוס לא מראה אמינות גבוהה כל כך הכול תלוי איך אתה נוהג איתו Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  14. הגיר בשתיהן די בעייתי בפוקוס קצת יותר. שתיהן מכוניות טובות (הפוקוס חדשה יותר הגולף התחלפה בתחילת 2013) הגולף הרבה יותר חסכונית אם מדובר בדגם 1.2 טורבו הפוקוס הרבה פחות במנוע 2000... לאנשים מבוגרים הגולף תתאים הרבה יותר ויש לה שם טוב גם בעתיד יהיה יותר קל למכור אותה לפוקוס יצא שם רע בדור הזה בגלל הבעיות בגיר Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  15. חוץ מהדיזלים והגרסאות vrs כל האוקטביות היו גם מצמדים יבשים Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  16. הקיה יותר פופולארית ותיהיה סחירה יותר בעתיד Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  17. גם ברובטיות יש כמה סוגים שכולם עיקרון דומה למשל תיבת dsg של vw שבתחילת דרכה סבלה מהמון בעיות היום המצב יותר טוב. בנוסף יש תיבות כפולות מצמד עם מצמדים "יבשים" ו"רטובים"., היבשים יותר פופלארים יותר אבל פחות טובים ביבשים המצמדים לא מקבלים קירור כלשהו או ולכן הם מתחממים מהר ונשחקים הרבה יותר מהר. הרטובים בנויים יותר לרכבים עם מומנט גדול כמו לאון קופרה או פולקסוואגן T5 ההבדל הגדול הוא שהרטובים טבולים בנוזל שמקרר אותם והם נשחקים לאט יותר Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  18. יש לך dsg7 רטוב מתישהו לדעתי בשנים האלה יכול להיות שאני טועה Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  19. תלוי איזה dsg7 בשנים האלו היה מצמד רטוב? או dq200? Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  20. מסכים Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  21. הלאון יותר אמינה מהאלפא, המנוע באלפא קצת בעייתי בעיקר בגרסת multiair בנוסף האלפא ישנה יותר הושקה ב2012 מאז עברה עדכון מאוד קטן. הלאון עם מנוע מוצלח יותר חדשה יותר הושקה בסוף 2013 בלאון יש כמה גרסאות מנוע אם יש בידך את התקציב תתמקד ב1.8 טורבו מנוע חזק 180 כ"ס לעומת 1.4 טורבו 170 באלפא Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  22. המנוע 1.2 טורבו של פיזו עם התיבה של אייסן כבר קיבלו מוניטין לא רע בארץ במיוחד ב3008 הפיזו גם תיהיה המפנקת ביותר Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  23. איפה אמרתי שהגיר אמין בטירוף? [emoji848] אמרתי יחסית אמין לא אמרתי 100% ופוקוס טעות שלי לא מעודכן כל כך בנושא פורד[emoji6][emoji6] Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  24. מה עם הגיר הבעייתי יותר של הפוקוס (עד 2015) ? הקיה אנמית ופשוטה אבל יחסית אמינה,גם אני לא שמעתי על בעיות בגיר בסיד והיא די רכב שחוט מהכמות שיוצא לי לראות אותם על הכביש. המקרים שהקלאץ מתחמם בספורטאז בגלל משקל עצמי גבוה ונסיעה מרובה בפקקים שהגיר לא אוהב פקקים,גם בקונה אותו גיר בקונה זה קורה רק בפקקים הבעיה נפתרת אם בפקקים מעברים את הידית למצב ידני/סבורט Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  25. הגיר בסונטה הוא אוטמט סטנדרטי באיוניק ונירו הוא גיר כפול מצמדים לדעתי זהה לפורטה דיזל ששם הגיר מעביר להילוך הכי גבוה במהירות די נמוכה יחסית לטובת חיסכון בדלק,לי יצא לראות את זה באיוניק וגם שם אותו דבר שאתה מאיט ממש ולוחץ נגיעה על הבלמים הוא מפעיל טעינה רגרנטיבית לדעתי יש מצב eco שעושה את זה Sent from my SM-N960F using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...