אם האטראז' הייתה במחיר יותר ריאלי (חדשה מכלמוביל עולה איזה 90,000) היה לה יותר פוטנציאל אפילו שהיא לא הכי יציבה שיש על הכביש אבל רכב לדעתי מאוד לא יציב גם לנהוג בו וגם לשבת בו למפקד שלי בצבא הייתה כזאת פשוט זוועה אבל מאוד מאוד חסכונית זה היתרון היחיד המאוד משמעותי שלה
Sent from my Mi A1 using Tapatalk