Jump to content

nadavd4

  • הודעות

    1,541
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

כל מה שפורסם על ידי nadavd4

  1. כשבת הזוג קיבלה רישיון ובדקנו רכבים בחיפוש אחר רכב שני (אוטומטי), הסברתי לה שאפשר לשלוט בהילוכים אפילו שהגיר אוטומטי. לא היה לה מושג שאפשר לעשות את זה בגיר שהוא לא ידני, ויש לי כמה חברים שגם הם לא ידעו את זה. חלקם לא הבינו בכלל למה צריך לשמור על הילוך נמוך בירידה חרף העובדה שלמדו על ידני...
  2. יש סיכוי שיש לך רכב עם לוחית "אמריקאית"? כשעוד הייתי עם הספארק זה היה קורה מידי פעם, ויותר מעצבן כשזה היה קורה בחניון של העבודה, והשער פשוט לא היה נפתח...
  3. לי יש את ה triguard שמתאים ברמה העקרונית לכל מזג אוויר. אבל, לרכב שעומד כמה שנים באותו מקום ותמיד מכוסה, אולי עדיף ללכת על דגם עמיד יותר. עלה לי בזמנו כ 600 ש"ח כולל משלוח מארה"ב (הזמנתי ישירות מהם - צריך לפרט את דגם הרכב).
  4. נראה שכיסוי של אנדרקאבר עשוי לעמוד במשימה עבורך. קח בחשבון שלהבנתי בכיסוי שלהם אין "כיסים" למראות והכיסוי לא צמוד לגמרי לרכב. אני מכיר אנשים שקנו כיסוי שלהם והפסיקו להשתמש בו בגלל כמות מוגזמת של סווירלים - אבל אני לא יודע האם הם כיסו בצורה נכונה וכשהרכב נקי יחסית. אם אתה רוצה משהו שיתאים "בול" כולל כיסים למראות יש כמה יצרנים בחו"ל שמייצרים כיסויים איכותיים יותר (גם הם בהתאמה מדויקת לרכב) - נסה את covercraft או coverking. עם השני היה לי ניסיון טוב, והוא נכנס בתקציב.
  5. מה התקציב שלך? עד כמה אתה רוצה להימנע מסווירלים ו/או כיסוי עבה וכבד? כיסוי טוב לא יהיה אטום לחלוטין, אלא בעל חורי אוורור או עשוי מבד שמאפשר יציאת הלחות החוצה.
  6. לא ברור אם גם מחירי עבודות כלולים ב"סל" הזה.
  7. הפיילוט פורסם - https://www.gov.il/he/Departments/General/transport_products_basket מה שמוצג שם נראה לי דל מאוד - לא הצלחתי למצוא פירוט מדויק של מחירי החלפים שנבדקו, או כל מידע נוסף מעבר לתרשימים שמוצגים שם. ועדיין, כל הכבוד על היוזמה.
  8. קשקוש מוחלט. הדבר היחיד שמתנפץ שוב ושוב הוא התפיסה ש"לא ניתן להחליף בן אנוש בX", וכבר נתנו כאן כמה דוגמאות. קטונתי מלדעת כמה זמן זה יקח, אבל אני בטוח שזה יקרה. התוצאות שקיבלתי היו על עיסוי רפואי, האם אני בהריון?
  9. כדי להגיע לצריכה כזו (במדידה נכונה כמו שהסבירו פה) עם ספארק צריך ליסוע באופן בזבזני בצורה חריגה - "גז-ברקס", חוסר תכנון, נסיעה בעליות מרובות וכו'. או כמובן תקלה כלשהי. בנוסף למה שנשאל - האם בעבר חווית צריכה דלק טובה יותר עם הספארק? איזו צריכת דלק היתה לך ברכבים אחרים באותו תוואי?
  10. ידוע, ולכאן כיוונתי - הם צריכים לסכם יחד על מחיר ששניהם יהיו מוכנים להצהיר עליו.
  11. ועדיין, עובדתית, העומס ברכבת בנסיעה לת"א (לפחות) ירד משמעותית. גם לפני גל התחלואה הנוכחי. ולפני שמישהו יקפוץ עם זה, העומס בכבישים עלה אבל עד כמה שידוע לי לא ברמה שמייצגת את כמות האנשים שנסעו לפני כן ברכבת.
  12. הקורונה שינתה כאן הכל, וכנראה שבגללה הרבה אנשים שעובדים במשרד הבינו שלא צריך ליסוע כל בוקר כדי להתפרנס. לגבי "לא גר על הרכבת" - אני חושב שכולם כאן מסכימים עם זה. הדיון נפתח במקור דווקא בגלל הרכבת שסה"כ גם כרגע היא אמצעי לא רע בכלל, גם כשיש לך רכב.
  13. כשאני אומר "מגיע ברכב", אני מתכוון למוד פקקים בדיוק כמו שאתה מתאר. זה משאיר אותי שפוי, אבל לא הרבה מעבר.
  14. כנראה שזה תלוי בתחנה וברכבת הספציפית שאתה תופס, כי החוויה שלי מהרכבת היתה שונה, במיוחד אחרי הקורונה כשהעומס/דחק בקרונות ירד משמעותית. כשאתה לא נוהג, אתה לא חייב להיות מרוכז במשך שעות ולא לעשות שום דבר אחר עם הגפיים והעיניים חוץ מלמנוע תאונה עם אידיוט כזה או אחר. וכל זה ב 10 קמ"ש, כן? כשאני מגיע ברכב אני מגיע עייף, עצבני ולא מצליח להיות פרודוקטיבי בשעתיים-שלוש הראשונות של היום - ובסוף היום אחרי הפקקים של הערב אני חוזר גמור.
  15. אם המוצא וגם היעד נמצאים קרוב לתחנה זה ריאלי מאוד כפתרון קבוע. מניסיוני במצב כזה תדירות העיכובים לא שונה בהרבה מזו שיש בנסיעה ברכב (רק שכשאתה תקוע בפקק/הפגנה/תאונה אתה מושבת לעומת נסיעה ברכבת). כמו שאמרו כאן יש סייגים כמו שעות הערב, סופ"ש ושילוב עם אמצעי תחב"צ אחרים, אבל לא הייתי שולל לחלוטין נסיעה ברכבת בכל מצב במיוחד שמדובר ב"רע במיעוטו" שבתחבורה הציבורית בארץ, ובאמצעי עם תשתית ייעודית. אגב, כשבדקתי בעצמי ראיתי המתנה של 9 דקות בהלוך ו20 דקות בחזור - מה פספסתי?
  16. ומבוקשת בשוק היד שניה בצורה לא הגיונית.
  17. לאיזו צריכת דלק הגעת? האם נמדד במשאבה? כמה מתוך ה 15-20 אלף האלה הם נסיעה בעיר/בפקקים?
  18. nadavd4

    שוקולד

    מצטרף להמלצה על לובקה, השתמשנו בו בהתחלה לאפיה ובסוף הוא נהפך לנשנוש... את השני אני לא מכיר.
  19. היה על זה דיון פה בפורום: בגדול, בתור אחד שמחזיק רכב שעמד שנתיים+ בבונדד (מחסן של היבואן, אנאעארף) - הבעיה העיקרית היא צמיגים, מצבר ועוד כמה חלקי גומי אחרים ברכב ואם הוא עמד בשמש - גם קילופי/דהיית צבע אפשריים אך נדירים. שום דבר שתיקון באחריות לא אמור לסדר. מעבר לזה, יכול להיות שאחרי זמן מסוים שהרכב עומד כדאי להתעקש לבצע החלפת שמן טרם המסירה, כי איכות השמן יורדת גם כשהרכב לא נוסע.
  20. כנראה, אולי האנשים הם אותם טייפקאסט בשני המקרים...
  21. 99 אחוז מהצרכנים לא יודעים/מסוגלים/רוצים לקרוא בפורום או במדורי הרכב היחסית דלים בארצנו. הם רוצים שיגידו להם מה זול יותר ונצמדים לזה, כשהיום סטיגמות משחקות תפקיד חשוב. לדעתי זו יוזמה מבורכת.
  22. nadavd4

    שוקולד

    למה בעצם לא לקנות את אותו חומר גלם שהשוקולטיירים משתמשים בו בעצמם? כשהייתי באיזו סדנת שוקולד אני זוכר שהם גם מכרו למי שרצה את השוקולד שהם משתמשים בו, במחיר יותר זול משוקולד מריר "פרימיום מינוס" מהסופר. אז מה אם זה בא בנטיפים ולא בטבלה...
  23. אנומליות יהיו בכל מקום. מצד שני, לוי יצחק מתמחר שברולט קרוז מהדגם הבעייתי ב 30 ומשהו אלף, כשמחיר השוק הוא באיזור ה 10... אולי שווה לקנות, לרסק לתוך קיר ובהפרש מהמחירון לרכוש איזו יפנית מזדקנת.
  24. עשתה בשכל. לצערי כנראה שיבוא קונה אחר די מהר מכיוון שהרכב הזה יחסית מבוקש - ומכיוון שמבוקש עוד יותר אצל אנשים ש"בחיים לא פתחו מכסה מנוע" יש סיכוי שהרוכש המאושר יצטרך לטפל בראש מנוע, דליפה מהשמשה או קטסטרופה אחרת.
  25. לגבי היסטוריית הביטוח, ממליץ לבקש מהמחיר תמונות/דוח שמאי/חשבונית תיקון וכו' והסבר קצר מה בדיוק קרה שם. לגבי המחסור בשמן/נוזל קירור - צריך להבין לאורך כמה זמן הרכב נסע במצב כזה, אם מעולם לא בדקו שמן/מים בכל שנות האחזקה של הרכב ודחו/התקמצנו על טיפולים, אני הייתי מתרחק.
×
×
  • תוכן חדש...