Jump to content

yd b-4

  • הודעות

    1,113
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי yd b-4

  1. פות"ש. אני באמת מבקר בפורום הספציפי הזה לעיתים רחוקות. אבל יש כאן בנעוץ את עשרת הדיברות למשפר המתחיל ממליץ לך לקרוא.... וסתם מהיגיון בריא. רכב שעונה להגדרה "גרוטאה" לא משפרים!!!!
  2. אני מודע שהכותרת לא מובנת במיוחד. עמכם הסליחה. אז ככה. אבד לי המפתח של הרכב (אחד מתוך שתיים אם זה משנה) עלות השיכפול היא בערך 500ש"ח. לאחר עיון בפוליסת ביטוח הצד ג' שלי (AIG). ראיתי שבהרחבות מצוין "כיסוי על אבדן/גניבה של מפתח". בפרטים צוינו שיש השתתפות עצמית של 90ש"ח. והכיסוי הוא עד 490ש"ח. ברגע זה כבר התחלתי לחייך. עד שהתקשרתי לסוכן הביטוח. שם הוסבר לי שאני יכול להפעיל את הביטוח. אבל תרשם לי תביעה ואז הפרמיה תעלה לי בשלוש שנים הבאות בסכום ניכר בין 500 ש"ח ל900 ש"ח. בקיצור לא משתלם בכלל!!!! (לשאלתי אז למה הביטוח מיועד קיבלתי את התשובה הזו - אם היה לך BMW שמפתח עולה 5000ש"ח היה משתלם לך להפעיל ביטוח במקרה שלך ממש לא. רק עכשיו שמתי לב שזה שטות כי גם ככה הכיסוי הוא עד 490 ש"ח.) משום מה נראה לי שהפקידה טועה. וזה לא נחשב כתביעה. כי למשל הביטוח שמשות שהפעלתי לא נחשב לי כתביעה. אשמח אם מישהו שמבין ישפוך לי אור על הנושא.כי אם באמת זה המצב אז מדובר ב"ישראבלוף" רציני.
  3. גם אני לא המלחתי לשמור על סל"ד יציב. למען האמת לא נראה שעניין במיוחד את הבוחן. ולא. אין לי מגבלה מוטורית. כנראה שזה גם קשור לסוג הרכב. כי בקודם לא נתקלתי בבעיה כזו.
  4. היי שלום. לצערי הצטרפתי לאחרונה למועדון החביב של מאבדי המפתחות. והמפתח של הרכב אבד. (הרכב הוא סובארו B4 2007) אי פעם בשיטוט באיביי ראיתי שאפשר לקנות משם מפתח, ומן הסתם צריך לקודד ולחרוט אותו בארץ. קיבלתי הצעה לשיכפול ב500 ש"ח. יש מצב שלהזמין ולחרוט לבד יצא משתלם יותר? מישהו אולי ניסה את זה? לחילופין אם יש מקום מומלץ באזור הדרום (אזור קרית גת) בזול אשמח לקבל המלצה.
  5. ומה בדיוק העו"ד יגיד. האחריות ברכב ובכל מוצר היא למיטב הבנתי על פגם בייצור, ויש לזה תוקף והוא עבר!! לא נראה לי שיש בכלל מה לתבוע. אא"כ תביא הוכחות על מקרים רבים כאלו. וכל האנרגיה שתושקע בנושא לא תהיה שווה את הנזק. לפות"ש. קנית לימון - לפחות תסחט אותו ותעשה לימונדה, תנסה לקבל כמה שיותר בדרכים המקובלות שהציעו לך, את השאר כנראה תצטרך לספוג. בכ"מ הרפתקה משפטית שתסחב זמן כסף ועצבים יכולה להיגמר גם בהחזר הוצאות משפט, ואפס השתתפות מהיבואן.
  6. משהו אחד מרכזי שגוי בתחשיב. (לרוב אוכלסיית כדור הארץ). נניח והבחור לא יעשה ביטוח מקיף זה לא שהוא "ישמור" את הכסף בצד ואז יש לו השקעה סולידית של 250000ש"ח. הכסף יעלם בתקציב החודשי. ואז במקרה של נזק לרכב הוא ישאר עם שוקת שבורה, או עם חור בכיס. (דוגמא נוספת - אני מבוטח בביטוח בריאות "מאוחדת עדיף" על כל המשפחה. בחשבון פשוט אני "מפסיד" כסף. אבל המציאות הוכיחה שאני לא ישמור את הכסף בצד למקרה שאני יזדקק לו. טיפול שורש למשל. אז אני מעדיף לשלם כל חודש 100ש"ח יותר ולהנות מאיזון תקציבי)
  7. ואואווו תענוג לקרוא. אין לי סבלנות להמשך....
  8. מה כ"כ דחוף לראות דברים מיוטיוב על המסך. אם אתה נוהג זה לא חכם. ואם לא יותר נוח בסמארטפון. בסוכנות מנצלים את העובדה שאתה קונה במאה אלף ש"ח בכדי לדחוף לך שטויות "בסכום זעום" של 2800ש"ח.
  9. בקיצור למרות שהרכב מתקדם הרבה יותר אני רואה שאתם לא ממש ממליצים
  10. ממליץ מאוד על הסובארו שהציעו לך. היתה לי כזאת לא מזמן כמעט שנה, ונסעה 100ק"מ ביום. אולי לא הכי חסכונית בדלק אבל לא מתפרקת מבפנים והכל הרגיש "עובד". גם אם יש תקלה היא לא יקרה לתיקון. מה שכן תבדוק אם לא נכנס מים בתא מטען מהגשם. אני מכיר חמש עם אותה בעיה.
  11. מנוע וגיר לא שורדים 350ק"מ לפחות?
  12. לאחרונה קיבלתי הצעה לרכישת סובארו B4 2011. יד2. טופלה במורשה ונראית במצב חיצוני טוב. הבעיה היא הק"מ הגבוה 220 אלף ק"מ. מנגד המחיר הוא סביבות ה40K-45K. אשמח לחוות דעתכם לגבי המחיר ובכלל על כדאיות העסקה, לצורך השוואה כיום בבעלותי B4 2007 עם 130 אלף ק"מ, נראה לכם שיהיה הבדל לטובה בין המכוניות? ומה המשמעות של ק"מ גבוה כ"כ לטווח הארוך.
  13. קנדי זה קאדילאק?
  14. הוא כתב- ביואיק לה קרוס . לפות"ש. תתכונן נפשית למעבר המביואיק . לאופניים עם הגג שמוצעות לך בהצלחה
  15. קצת פרופורציה. אני קניתי מאביי ב30ש"ח והתקנתי בעצמי. עובדים היטב וממש לא מזייפים. גם אם יגנבו לי חיישן לא נורא. לשים 4000ש"ח על שטות כזו לא נראה לי חכם. מה גם שלפי הרכב בסימלון אני מרשה לעצמי לנחש שלא קנית פרארי. בכסף הזה יכלת לשדרג את האוטו הרבה יותר.
  16. המונדיאו לדעתי בחירה מעולה. למרות שיש לי B4 ואני מרוצה. המונדיאו מרווחת הרבה יותר ובעיקר מהזכור לי מכמה הזדמנויות נוחה מאוד (אני נהגתי על 2012 אבל נראה לי שזה אותו בסיס של אוטו) אותי תמיד הפחידו (ואין לי מושג אם זה נכון) שהאחזקה שלה (תקלות ומוסכים) יקרה מאוד בררת את העובדה?
  17. תשמע. אני לא מכיר אותך אישית ואפילו לא נפגשנו. אבל אתה נשמה של בן אדם. במקום רק "למכור" את עצמך ואת שירותך בפורום. אתה עוזר לאנשים! וזה המקצוע שלך, לא תחביב! נדיר! כל הכבוד, ושירבו בעלי מקצוע כמוך בישראל....
  18. יש לי B4 מרווחת וחסכונית היא לא!!!! אמינה ומהנה כן. בקיצור לא מתאים לך. יש לי גם שתי ילדות באותו גיל ואי אפשר לדחוף נער אפילו מאחור עם שתי כסאות תינוק לשיקולך....
  19. עקב ויכוחים בלתי פוסקים והשערות שונות רציתי לברר אחת ולתמיד. 1-האם נכונה העובדה שבדרך בין עירונית שהמהירות המותרת ע"פ חוק 90קמ"ש אפשר לנסוע עד 110קמ"ש ללא קבלת דו"ח מהירות. 2- אותה שאלה בדרך בין עירונית ללא הפרדה שהמהירות כד 80 קמ"ש. (לא יצא לי לראות אנשים שנוסעים במהירות כזו ).100 קמ"ש זה בסדר? 3- דרך עירונית מהירה כביש 6 למשל. על כמה באמת אפשר לנסוע? 4- בתוך העיר כנ"ל . (אם כי היכן שאני גר זה לא בדיוק שימושי)
  20. לי היה B4 סטיישן 2004 . ועכשיו יש לי את הסדאן 2007. לגבי מנועים צריכת דלק וכ'ו ההודעה של שלומי מאוד מפורטת ואין לי מה להוסיף. הסטיישן שימושית מאוד! ואני קצת מתחרט שהחלפתי אותה. אבל האוטו הזה בכללית כבד ביציאה מן המקום (מניח שבגלל הגיר) וממש לא תרגיש בהאצה על "רכב ספורט". עם זאת הוא מאוד יציב וממש מהנה לנהיגה. יש הרגשה שאתה "דבוק" לכביש (שילוב של בולמים קשיחים יחסית, צמיגים רחבים בחתך נמוך והנעה כפולה) .הקשיחות פחות נעימה בעיר. והופכת ליתרון בבינעירוני שהנסיעה ממש נינוחה. ועשיו לתלונות העיקריות- 1-הרכב נמוך! ותנוחת הנהיגה נמוכה! אם זה מפריע לך חפש רכב אחר. 2-צריכת דלק גבוהה. 3-למרות שהוא מוגדר כמשפחתית גדולה, הסדאן קצת צפוף. גירסת הסטיישן דווקא סבבה.
  21. סליחה על ההתערבות הגסה. אתם מבלבלים בין מושגים. משפחת VAG לא מצטיינת באיכות. המציאות מראה שרכבים שלהם לא אמינים בכלל! (והפנים ה"איכותי" שלהם כפי הזכור לי לא עמיד בצורה חריגה) "אבל" והוא חשוב,הם מפוצצים בטכנולוגיה מתקדמת, לטוב ולמוטב. כרכב חדש וודאי הייתי מעדיף סופרב ממאליבו או מאזדה. (למרות שצודק מי שכתב שאין מה להשוות בין רכבים עם הפרשי מחיר כה גבוהים) כיד שניה? מאזדה! הרכבים שלהם פשוט נוסעים! ויפים! לגבי המאליבו. לא הבנתי מה כ"כ גרוע בה כח לא חסר ואבזור לא חסר. אז מה גרוע בה כ"כ? גם ככה בשביל ספורטיביות חמהדרין לא קונים רכבים כאלו. אם היא נוחה לנסיעה אז לדעתי היא מנצחת. אשמח להסבר.
  22. קורולה במצב נורמילי עולה יותר מהסכום הנ"ל חבל על מאמץ והחיפושים... אני דווקא יותר אהבתי את האימפרזה שמרגישה (לטעמי) הרבה יותר אוטו מהלאנטיס. ולא נופלת ממנה באמינות. צריכת דלק נמוכה אין בקטגוריה הנ"ל בשנים האלו.
  23. אני מבין שהיה לך חמש אימפרזות מאותן שנים במשפחה הקרובה נכון? לי יש זה ההבדל!! ושוב הדגשתי שהרכב תוקן במוסך המרכזי ללא חסכונות וקימבונים. ואני מודע לכך שלא כל רכב עם תאונת שלדה נוסע טוב.
×
×
  • תוכן חדש...