Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. בוא נגיד שאתה מביא "שף" עם כפפות שחורות ואננס, הוא לא חותך על הבוצ'ר וכולם לוקחים? יש דברים שאני זורם עם מה שאתה כותב כי בסוף זה הגישה של הישראלי הממוצע שרק רוצה לסיים תחודש (או במקרה שלך להביא את הואגיו), אבל בחייאת חלאס לשקר לעצמך או לפחות למי שקורא פה.
  2. 200 איש בכיכר שלא מכירים אחד את השני ושומרים על ריחוק בין קבוצות יותר גרוע מ-80 איש באילה שיאכלו מאותו שולחן ויעלו 1000 סטורי כדי להראות שכיף להם? ברור.
  3. רק 95? הfda דרש באיזור ה50..
  4. @Transporter גם אני התפלאתי אבל היה 4. באילת צריך לפנות 4 שעות כדי לקנות שם משהו, לא מבין למה לא לשלם עוד קצת וללכת לבאג או אחד מהחנויות האחרות שם כמו בן אדם, הורס לך את כל החופש. גם אייבורי באילת זוועה.
  5. לפי דעתי אם אתה מקיש הגבלת סכום בתחילת התדלוק תחויב בסכום הזה. ללא הגבלה המערכת לא יודעת כמה תדלק לכן מראש מחייבים ככה.
  6. לפני חודשיים הלכתי לסניף ksp בתלפיות, היה רק 2 מוכרים ונהיה תור ענק, לעומת זאת לפני חודש בערך היו 4 מוכרים ונכנסתי 5 דקות לפני התור שלי. יש מצב שמפיקים לקחים גם אם באיחור.
  7. צריך גם להגיד שארה"ב נתנה להם צ'ק פתוח אז כל החברות הרגישו חופשי להשקיע אקסטרה במחקר, דבר נוסף זה שלא היה בעיה למצוא מתנדבים לניסוי הזה, מה שבתקופה רגילה לוקח שנים.
  8. צריך להבדיל בין כלב גזעי רשום לבין כלב שמרביעים בחצר.
  9. מסכים איתך, רק הסברתי את הכוונה של מי שציטטת. "חסכון לאזרח" מבחינת הממשלה זה גם ה-100 שקל על הטסט, אבל בסופו של דבר כמובן שיבחרו לחסוך בדרך שתגרום נזק למכון פרטי ולא להם. גם ככה יהיה להם יותר קל להעביר את זה לאזרחים בתור הקלה ולא יידרשו לעשות שום קיצוצים בעצמם. תקופת בחירות וכל זה.
  10. חוסכים לך 100 שקל בשנה על הטסט עצמו ובנוסף קצת זמן עבודה שאתה מפסיד. הוא מתכוון למה לא להשאיר את הטסט כדי שאנשים עדיין ישמרו על הרכבים במקום להוריד פשוט 200-300 שקל מהאגרה.
  11. היא לא מפספסת מסיבות בגוש דן, היא מראש לא מחפשת שם.
  12. רק שאתה טועה מבחינת ההשוואה. יש לך את נתבג, בנוסף מעבר הגבול באלנבי, תוסיף לזה פועלים פלסטינים שנכנסים ויוצאים מאיו"ש שם אין בכלל פיקוח. גם אצלנו יש מספר גדול של אוכלוסיות שעושות מה שבא להן בזמן שהם הרבה יותר הומוגניים.
  13. "למזלנו, המדינה נכנסה לסגר והמספרים ירדו...." "הרופאים הבכירים בחלקם בדרך להיות אזרחים וותיקים, למקצתם מחלות רקע ולכן ממעטים להיכנס למתחם הקורונה" " לכל המטופלים יש קורונה, אבל למקצתם יש גם בעיות רפואיות אחרות הדורשות את תשומת ליבנו." תתחסן תוריד את המספרים ותן להם לעבוד בצורה נורמלית ולא עם מסיכה במשך 16 שעות מחוץ לחדר הניתוח.
  14. הצבעים הסטנדרטים שחור אפור לבן יהיו אלה שכנראה יהיה הכי קל למכור בהמשך אם זה מעניין אותך. כל הצבעים האחרים זאת נטו הרגשה שלך.
  15. העניין שאנשים מדברים כאילו החיסון פותח בבית של מדען רוסי. בסופו של דבר המחקר היום הרבה יותר מפותח, בנוסף התבססו על פיתוחים מהחיסונים של הסארס שמאוד דומים. כל החיסונים של החברות המערביות עוברים את כל הבדיקות הכי מחמירות שיש. לחיסון הרוסי לא אתקרב ואין סיבה לתת אותו לאזרח ישראלי, אבל מודרנה, פייזר ואסטרהזינקה? שמישהו יביא לי תחיסון אני עכשיו אקח אותו. צריך להבין שזאת הדרך היחידה לחזור לחיים סדירים, כל עוד לא יהיו חיסונים נמשיך עם סגרים והגבלות. ברגע שאנשים יבינו שבלי חיסון הם לא עולים לטיסה הם יעמדו בתור כמו ילדים טובים.
  16. אל תזלזל, הם עשו תואר ביוטיוב.
  17. רימון לחיטוי מערכת המיזוג Meguiar's Black Chrome באוטוסטור (autostore.co.il) לספורטאז'.
  18. איזה גודל? מקרר לזוג זה רבע מהגודל של מקרר משפחתי. גם פשוט יחסית ב-1000 שקל יעשה את העבודה. אם כבר משהו לשים לב זה לגבי defrost או nofrost, לי לא מפריע לנקות את הקרח כל איזה כמה חודשים אבל קח בחשבון.
  19. לתקן את עצמי על טעות, בלק פריידי באמת סוף החודש, התבלבלתי עם אתר ספציפי שמתחיל מחר, יותר מדי פרסומות קופצות לי כבר (מישהו מסמן לי להרגע?)... באמת אין מה לחכות למבצעים מיוחדים, תמצא מחיר טוב ותקנה.
  20. בלק פריידי זה מחר... א. טלוויזיה לסלון -אני אישית עם LG, לדעתי עדיף אבל גם סמסונג סבבה, אתה יכול ללכת על דגם של שנה שעברה מסדרת RU ולחסוך קצת. ב. מכונת כביסה - תשקיע, זה משהו שיעבור איתך. מכונה טובה גם תשמור לך על הבגדים. ג. מייבש - כנ"ל ד. טוסטר ומיקרו - פשוט יעשה את העבודה
  21. יובל .מ.

    לאון / סקאלה

    אתה שואל אנשים אחרים לגבי הדעה האישית שלהם. אם אני חושב שהלאון יותר יפה ואתה לא מה זה משנה?
  22. זה היה קצת ציני אם לא הובן.. סתם עניין אותי אם אני היחיד שזה מה שזה הזכיר לו
  23. אפשר לקצר את השם לסובארו איבו?🤔
  24. בבדיקה האחרונה שמתי לב למעט סדקים בצמיגים האחוריים, מתלבט לגבי החלפה, אשמח לדעת אם ההחלפה דחופה או לא. הבדיקת עומק עם מטבע 5 שקלים. תודה.
  25. מה זה אופי השימוש? עכשיו גם למגבים יש הוראות הפעלה?
×
×
  • תוכן חדש...