Jump to content

Rotem Shmueli

  • הודעות

    245
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Rotem Shmueli

  1. קניה מליסינג זה הדבר ההפוך מחתול בשק. במידה ואתה קונה מחברה מוכרת ו'מכובדת' כמו אלבר, שלמה סיקסט, אלדן, אביס וכמובן חברות הטרייד אין של היבואן וכו' לא רק שיש כביכול מוכר אמין ולא אדם זר מהרחוב, אלא אתה גם מקבל הסטוריית טיפולים מסודרת שלא קיימת לכל מוכר פרטי. לגבי 'חתול בשק', חובתך האישית לקחת את הרכב לבדיקה לפני הקניה כדי לראות את המצב המכני של הרכב (מלבד הסתכלות בעיניים והתעסקות עם כפתורי הרכב כדי לראות שאין בעיות ברורות מאליו.) ומבחינתך התעלם מכל בדיקה אחרת שמבוצעת על ידי המוכר כדי לקנות בראש שקט. כל זאת ועוד אתה יכול לקרוא במדריך שנמצא פה בפורום (ונכתב על ידי איתמר חבר הפורום) שנותן טיפים והמלצות לקניית רכב יד שניה.
  2. אלטו לא אמין? את זה אני שומע פעם ראשונה. האלטו האוטומטית שלנו 4 שנים 0 תקלות, של אחי ידנית, יש לו אותה שנה בלי תקלות. אולי בקטע של התקציב היא תצטרך להוסיף עוד כמה אלפי שקלים בשביל למצוא אחת יד שניה.
  3. הקרוז מאוד מאובזרת גם בגרסת הבסיס. איזה איבזור יש ב-C4?
  4. אני יודע שכבר פתחתי אשכול או שניים בעבר אך מכיוון שעדיין לא קניתי את הרכב (והאמת אני גם לא כל כך ממהר) ארשה לעצמי להתייעץ איתכם בנוגע לקניית רכב ראשון בשבילי. נכון לעכשיו אני נוהג מדי פעם בסוזוקי אלטו המשפחתית כך שהתרגלתי לרכב חלש ולא עוצמתי אבל אני מחפש רכב פרטי שלי שיחליף לי את התחבורה הציבורית בנסיעות היומיות לעבודה שנאמדות בסה"כ 20 ק"מ ביום פחות או יותר. לא הרבה. מכל הרכבים שבדקתי (אמנם לא נהגתי בהם עדיין) הרכבים היחידים שמצאו חן בעיניי הם השברולט קרוז והסיטרואן C4. 2 הרכבים לא חזקים מי יודע מה ובמיוחד שמדובר בשנתון 2009 של הקרוז ובשנתונים קודמים יותר של ה-C4. אמנם יש שיגידו שאין לי צורך ברכבים 'גדולים', אך מכיוון שכמות הנסועה שלי די נמוכה וגם ממש לא אהבתי את שאר הרכבים הזולים, הקטנים והחסכוניים, צמצתי את הרשימה ל-2 הרכבים הנ"ל. התקציב הוא 30 אלף עם אפשרות לחריגה, ואני מניח שאם אלך בסוף על ה-C4 בשנתונים קודמים עוד יישארו לי כמה אלפי שקלים עודף, אך אציין שאהבתי את הקרוז יותר. (כרגע מבחינת עיצוב בלבד, נסיעת מבחן אערוך בקרוב בעז"ה) השאלה שלי היא במה אתם הייתם בוחרים מבין השניים ולמה? על הקרוז קראתי יותר מדי כדי להבין איפה היתרונות והחסרונות, אבל לגבי ה-C4 לא כל כך היה לי ברור במה היא נופלת ולמה היא נמכרת ביד 2 במחירים כל כך נמוכים ביחס לרכבים אחרים מאותו שנתון. אשמח אם מישהו יוכל להאיר את עיניי בעניין ולייעץ. תודה
  5. אני בכלל נוהג באלטו כך שאין לי אינטרס סה"כ הרכב לא גרוע. גם ה-i10 לא גרועה. זה פשוט 2 רכבים בינוניים ל-2 אנשים עם רצונות שונים. אם כבר, אני אציין שלאנשים שמחפשים נטו חיסכון, כבר עדיף לקחת אלטו ידנית. הרכב עולה 30,000 ש"ח פחות והצריכת דלק מעולה. פה זה החיסכון הגדול, אבל הויתור על הנוחות.
  6. לתשומת ליבכם: 1:17 בi10 על הידנית. באוטומטית ייצא 1:14 וזה לא כל כך מרשים למכונית מיני. הספייס סטאר מצד שני מציגה צריכת דלק מרשימה של לפחות 1:19 (כפי שטוען יוליאן) לרכב אוטומטי. מדובר פה על הפרשים של 5-6 קילומטרים לליטר וזה כן משמעותי. תקנו אותי אם אני טועה...
  7. איתמר, בגלל שהוא אמר שהוא לא מחפש צריכת דלק מיטבית של מיני אלא אני מניח שהוא מחפש משהו מעבר ל-1:10 שהוא היה עושה באקסנט אז ה-i20 לא הרעיון הכי גרוע. למיטב ידיעתי זה לא מן הנמנע שהוא יוציא צריכת דלק של 1:15 משולבת ברכב הזה. כמובן שיש אופציות עדיפות אבל הכל זה עניין של צרכים, תקציב והעדפות שאותם לא רשם פותח האשכול.
  8. מצד אחד אתה רוצה לקנות סיוויק כי היא אמינה ומצד שני היא יד 7 עם 250 ק"מ ועוד מהבני דודים? או שתלך על האיביזה או ש"תתפשר" על פג'ו 206 שגם יכולה להיות בחירה טובה ואמינה.
  9. מסכים מאוד עם יוליאן. אנשים שקונים רכבים קטנים בדרך כלל מכוונים לכך בגלל החיסכון. ה-i10 בכלל לא חסכונית ביחס למה שמצופה ממכונית מיני, האלטו מרגישה פחית כמו הספייס סטאר ועם איבזור דל מאוד (ראבק אין אפילו חלונות מאחורה) ומה שמוסיף לרכב הזה הוא בהחלט האיבזור וההרגשה של רכב זריז יותר עם נסיעה עירונית לא פחות ממעולה. אני חושב שאם היו מורידים את מחיר הרכב בכמה אלפים בודדים הוא היה הבחירה הטובה ביותר בקטגוריה.
  10. הזמנתי את [h=1]Full HD1080P G1WH LCD Car DVR Recorder G-sensor Novatek NT96650[/h]עכשיו. אעדכן עוד חודש
  11. רק אני שמתי לב שכשהוא התחיל לצעוק על הבחור ברכב השני הרדיו פתאום הגביר את עוצמתו והזמרת שרה "LET IT GO!!!" באופן אירוני ביותר?
  12. למישהו יש המלצות על זה? ומה אופן ותדירות השימוש במוצר?
  13. מישהו יכול לתת לי קישור לקניית G1HW שאפשר לחבר לרכב עם כבל? אני מבין פה מאנשים שזה עדיף מאשר מצלמה עם סוללה. עד 200 ש"ח. זה בסדר? http://www.dx.com/p/g1wh-2-7-tft-3-0mp-cmos-full-hd-1080p-140-degree-wide-angle-car-dvr-w-g-sensor-tf-black-293083#.VHn4tjGsV8E ועוד שאלה למבינים, אם אני קונה גם מצלמת דשבורד וגם חיישני רוורס נגיד בסכום של מעל 75$ ביחד מקונה אחד, אני צריך לשלם מס קניה או משהו? או שכל מוצר נחשב בנפרד.
  14. מה שבעייתי פה הוא שאנשים מצביעים באופן חיובי או שלישי על רכב רק מ'שמועות' ולא באמת על מה שהם יודעים על הרכב, מה שאומר שאין כל ביסוס לרוב ההצבעות ולכן 'חכמת ההמונים' מאוד לא סבירה פה. מה שכן, אני מרגיש רע בשביל השברולט קרוז.
  15. מזל שצינזרת את המס' רכב אחרת גנבים היו רודפים אחרי מציאה שכזאת. בכל אופן, נשמח אם תעדכן מה תקבל מהביטוח או בסופו של דבר מה 'הרווחת' מהמצב.
  16. משהו אומר לי שמדובר בירידה לצורך עליה.
  17. השתמשתי בזה פעם אחת, זה לא שירת את מטרתי, אמר שיש שגיאה ואפילו לא פירט מה היא.
  18. מסכים. ניגוב כל 5 שניות? איך ציפית לראות משהו?
  19. והאם כשהוא אמר לך את הדברים האלה האף שלו התארך והתארך?
  20. בשורה התחתונה זה לא משנה. כשאני הולך לקנות רכב משנת 2007 הדבר האחרון שמענין אותי זה אם הוא עלה ביוני או ביולי!
  21. אני ממש לא מבין בתחום אז שמישהו ימליץ על מצלמת רכב עם: איכות 1080p מעולה ביום ובלילה. נדלקת כשהרכב מותנע, נכבית כשהרכב נכבה (עדיפות בלי כל מיני כבלים מיותרים שיסתובבו לי על הדשבורד) שומרת לבד הקלטות ואם יש עדיפות לשלוח דרך רשת מסויימת הקלטות למחשב במקום לפרק את המצלמה ולחבר למחשב. לא גדולה מדי. תקציב עד 300 ש"ח. אין לי מושג אם זה הרבה לבקש בתקציב הזה, אבל אני רואה שיש מלא מצלמות HD בחו"ל במחירים של 80 שקל, כך ש...
  22. אני חושב שהכותרת מאוד מטעה. זה לא נראה מראה זה פשוט נראה צבע מבריק מאוד ונוצץ, לא חושב שזה משהו מסוכן. (דעתי האישית)
  23. היום יצאתי עם סוזוקי אלטו אוטומטית לנסיעה והכל היה טוב ויפה בהלוך ובחזור. אחרי משהו כמו רבע שעה הייתי צריך לצאת שוב והפעם הרכב לא התניע לי (אבל יכול להיות שזה היה מחוסר תשומת לב שלא סובבתי מספיק את המפתח למרות שהוא כן עשה רעש של התנעה אבל לאחריו לא התניע). ניסיתי פעם שניה להתניע והפעם הוא התניע, אך במהלך הנסיעה של 5 דקות הבנתי שמשהו קצת מוזר, הרכב לא האיץ לי יותר ממהירות של 40 גם אם לחצתי על הדוושה יותר מבדרך כלל. בסוף הנסיעה חיכיתי באוטו למישהו והחלטתי לכבות את הרכב ולהדליק שוב, הופיעה לי בהדלקה נורה כתומה של הגה ונעלמה אחרי כמה שניות, מאז הנסיעה חזרה הייתה טובה וחלקה. מישהו יכול לתת לי כיוון מה קרה פה? את הרכב ניקח לבדיקה שבוע הבא בכל זאת כדי לוודא שבאמת אין בעיה, אבל אשמח לשמוע במה לדעתכם מדובר פה.
  24. מההכירות שלי עם הפורום אנשים יגידו לך: יונדאי גטס GLX \ פיאט פונטו
  25. או שאפשר להמציא לו תירוץ שהדלת במושב ליד הנהג נהרסה לך שבוע שעבר והמוסכניק אמר שצריך להיות ממש ממש עדינים איתה בתקופה הקרובה כדי שהתיקון לא יתפרק (אנאערף תמציא משהו). עם הזמן הוא יתרגל להיות עדין איתה ואז גם ההרגל יעבור לדלתות שמאחורה.
×
×
  • תוכן חדש...