Jump to content

Rotem Shmueli

  • הודעות

    245
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Rotem Shmueli

  1. https://www.youtube.com/watch?v=2PFRdEUN240 זה כנראה הסרטון הכי טוב להיום
  2. חלק קדמי מדהים, חלק אחורי זה אחד לאחד מאזדה 6. בפנים מלבד לוח המחוונים - נראה כמו רכב משנות ה-90.
  3. באזורי שוק צפופים אנשים הולכים על הכביש כאילו היה מסדרון, איך רכב אמור לנסוע במקום כזה עם החוק המדובר?
  4. לא אהבתי בכלל. מאחורה לא מחדשת כלום ומקדימה נראית כמו מאליבו דור קודם. לדעתי העיצוב הנוכחי של הקרוז הרבה יותר יפה ומרשים.
  5. הגשתי בקשה לפני כמה שבועות לקבלת גישה לפורום אוף טופיק. אפשר לדעת אם לפחות התקבלה הבקשה?
  6. Rotem Shmueli

    שינוי קל בפורום.

    הבעיה היא שאין אפשרות לעשות 'זכור אותי' וכך אני נאלץ להתחבר כל פעם מחדש גם אם אזבתי את המחשב ל-10 דקות.
  7. Rotem Shmueli

    שינוי קל בפורום.

    הרוחב של הפורום הוא 1000 פיקסל פחות או יותר וזה די סטנדרטי וטוב בכל הרזולוציות. הסיבה לגלגול שמאלה וימינה זה בגלל שבחלק העליון הם החליטו לעשות רוחב של 1200 פיקסל וזה חורג מכל אלה שיש להם רזולוציה של 1024px ומטה. זה מאוד קל לפתור אז אני כותב את ההודעה הזאת כדי שמישהו בהנהלה ישים לב לזה.
  8. Rotem Shmueli

    שינוי קל בפורום.

    אם להגיד את האמת, למרות שעיצוב החלק העליון מודרני יותר, הוא ממש לא משתלב יפה עם שאר העיצוב (ברירת המחדל) של הפורום, אבל בכל זאת, ישר כח. הערה: ל'התחברות | הרשמה' בצד שמאל של החלק העליון אין סנכרון עם מצב המשתמש (מחובר \ מנותק) כך שבכל מצב הוא מציג את אותו דבר, זה קצת מציק. ומתי תסדרו את ההתחברות דרך הפייסבוק? פתחתי על זה אשכול לפני כמה חודשים ולא ענו לי.
  9. Rotem Shmueli

    מה הופך רכב לזריז?

    האלטו שלי מרגישה ממש זריזה ואז אני יוצא מהחניה.
  10. Rotem Shmueli

    גבולות הרכב? (פיזית)

    אני עשיתי שיעורי נהיגה על משאית ולכן לא תרגלתי חניות ברוורס כמו שעושים ברכב אלא עצירות רוורס בצד הדרך בלבד. אחרי שקיבלתי רישיון עברתי לרכב קטן ומאוד הלחיצו אותי כניסה ויציאה מחניות ברוורס ואפילו שאחרי כל חניה הייתי חוזר לרכב ומסדר אותו מחדש בסופו של דבר מתרגלים.
  11. זה במקום מונדאו בארצות הברית, קנדה והמדינות הלטיניות למעט ארגנטינה.
  12. הנה לך 111 עמודים על הנושא הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?357426-quot-%D7%A8%D7%A7-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%A7%D7%95%D7%99%D7%9D-%D7%A8%D7%A7-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%A7%D7%95%D7%99%D7%9D-quot-%D7%94%D7%AA%D7%95%D7%A4%D7%A2%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%94-%D7%9B%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%94
  13. האמת, זה מבלבל. כי מצד שני אפשר באמת מהנתיב השמאלי להמשיך ישר ואז הוא ייחסם במידה ומישהו יפנה מהימני. אז או שמחליפים תשלט שעל הרמזור או שמוחקים את החץ 'ישר' בנתיב השמאלי.
  14. על הרמזור יש תמרור שמאפשר פניה שמאלה כך שאני לא מבין על מה אתה מתלונן... אם כבר מתלוננים, אז פנית שמאלה אל הנתיב הימני במקום לנתיב השמאלי. העבירה פה היא שלך.
  15. השאלה של הבחור היא בגלל המדבקה הענקית מאחורה.
  16. ההזמנה שלי מ1.12.14 מאתר Banggood סוף סוף הגיעה.
  17. אבל זה לא משהו שיכול להתגלות בבדיקה לפני קניה ואפשר לבקש שיחליפו? ותגדיר "זולות".. התקציב זה עניין קריטי.
  18. אשמח לשמוע חוות דעת על הדגמים הנ"ל מבחינת אמינות, צריכת דלק ומחירי טיפולים ואחזקה כללית. ורציתי גם לשאול באילו מחירים היא נמכרת במקומות כמו לובינסקי טרייד ואוטו סנטר וכו'... כי ביד 2 המחירים מתחילים מ-18,000 ואני רוצה לדעת אם לצפות לרכב במחיר של 24 אלף +- זה ריאלי או לא. ושאלה נוספת, האם התיבת הילוכים של הרכב היא אוטומטית רגילה או רובוטית וגם חוות דעת עליה. תודה רבה.
  19. 500 ש"ח. ולא היה עיכוב תנועה, היה פקק בגלל משאית שנתקעה על הכביש או משהו כזה... אבל בסופו של דבר, מילה שלו מול של שוטרת.
  20. אכן מדובר בתקנה 21 ב' (3). לא יודע אם הרמזור התחלף או לא אבל לפי מה שהבנתי היה פקק של יותר מ"רמזור ירוק וסע". מה שזעזע אותי הוא שהשוטרת אמרה לו "עשית מעשה טוב ועכשיו תקבל על זה קנס" והוא קיבל קנס על 500 ש"ח.
  21. דיברתי על הרכב הזה: משפחתית קטנה \ בינונית. למה לא משווק בארץ כמו שנאמר בכתבות הקודמות?
  22. פלייליסט של אוסף שירים ישנים באנגלית (the animals, michael jackson, the who, a-ha, alphaville, the monkees ועוד...) פלייליסט של שירי מזרחית ישנים (אייל גולן האלבומים הראשונים, צלילי הכרם, חיים משה, זוהר ארגוב, ישי לוי, לידור יוספי, נתי לוי...) פלייליסט של שירים "ישראלים" מכל השנים, לא אפרט אבל הרוב זה של זמרים של להיט אחד... כל פעם מה שנוח לשמוע. לפעמים מתפנק במוסיקה קלאסית או נעימות מסרטים (פארק היורה, אחלה נעימה)
  23. חבר של אחותי נסע בתוך העיר ובזמן שחיכה ברמזור, ראה אנשים מחכים להסעה בגשם וסימן להם להכנס לאוטו והוא יקפיץ אותם. מיד לאחר מכן ניגשת אליו שוטרת מסמנת לו לעצור, ואומרת לו "עשית מעשה טוב ועכשיו תקבל על זה קנס" אין לי מושג מה לחשוב על השוטרת הזו, אבל מה החוק אומר בעניין הזה בכלל?
  24. אני מבין שהלוגן לא תשווק?
  25. לפני חודש ו-4 ימים קניתי מ banggood מצלמה והמשלוח עדיין לא הגיע. במעקב משלוחים רשום שזה נשלח בכלל מסינגפור למלזיה ואז returned to overseas. לפני שבוע דיברתי איתם כדי לברר מה עם זה ואמרו לי לחכות, שלחתי שוב לפני יומיים ועכשיו לא עונים. נקווה לטוב.
×
×
  • תוכן חדש...