Jump to content

Rotem Shmueli

  • הודעות

    245
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Rotem Shmueli

  1. אני רוצה לראות איפה אני עומד ביחס לשאר הנהגים בנסיעה יומיומית. ואם אפשר לציין אם מדובר בנסיעה לעבודה בלבד או שיש עוד נסיעות כמו לקחת את הילדים מהגן וכו' אשמח להשתתפותכם, תודה ^^
  2. אם היינו מעלים סרטוני 'חוסר התחשבות' או דברים דומים הסרטונים פה היו באורך של 20 דקות על כל חצי שעה נסיעה. אני מניח שאנשים באים לפה לראות סרטונים 'כבדים'.
  3. Rotem Shmueli

    שמשה מסנוורת

    התמונה מהאינטרנט זה לא באמת מה שמכוון אצלי. אז אתם אומרים לסובב את הימני עד הסוף ימינה ולשים על קור?
  4. Rotem Shmueli

    שמשה מסנוורת

    לחצתי על הכפתור העליון בצד ימין והפעלתי מזגן. אפילו ניגבתי את השמשה עם היד, האם יכול להיות שיש משהו מעבר לזה? מדובר בסוזוקי אלטו אגב.
  5. לגבי הנ.ב שלך: שמעתי את המשפט "לא קונים רכב בלחץ" יותר מדי פעמים.
  6. אתמול נכנסתי לרכב וכנראה בגלל הקור והלחות מהגשם שהיה השמשה גרמה לכל אור שעבר בה להיות ממש מסנוור. מה אני עושה כדי להחזיר אותה לצלילות הכי מהר שאפשר?
  7. בסרטון האחרון האשמה (אולי לא הבלעדית אבל בכל זאת) היא על הולך הרגל שנכנס לכביש למרות שהוא ראה את הרכב המתקרב ולא ראה שום האטה של הרכב. במידה והנהג הבחין באדם הוא היה צריך להאט, אך כמו שאמרו, השיחים די מפריעים כדי לקלוט את הולכי הרגל.
  8. בואו תאתרו את הבעיה: נלקח מ9gag.
  9. מצטער שאני נדחף לאשכול שלך, אבל זה מזכיר לי מקרה עם אחותי שכל הזמן העירה לי שאני נוסע לאט מדי שזה "מסוכן". אמרתי לה שהיא ממש מגזימה ויצא שלא הסכמנו בכלל. אחרי שבוע אמא שלי באה אלי ומספרת לי שאחותי נוסעת כמו משוגעת חח
  10. הייתי אומר שאבא גולש פה בפורום.
  11. רוב הרכבים שיש בארץ מקבלים תוספת של עשרות אחוזים למחיר שלהם בחו"ל. ביחד לשאר הרכבים בארץ - התמחור אכן נמוך מהרגיל. (על פי השמועות)
  12. אם יורשה לי לנחש, יש קשר לעובדה שיש שימוש רב ברכב הזה במד"א, במשטרה, בבתי הכלא ובצבא.
  13. הוא נקרא שם סטפאווי.
  14. השמועות על הדאסטר: פחות מ-100 אלף - נשמע מפתה מאוד. אבל לדעתי, עצם העבודה שלא ישווקו רכבים אוטומטים תפגע בהם קשות.
  15. מעניין אם הילד שנמעך ליד הדוושה נמעך שם כל יום או שלפעמים הוא עושה משמרות עם הילד ש-70% מהתחת שלו על המושב.
  16. זה עוד מצב טוב. יצא לי הרבה פעמים להגיע לשם ולראות רכבים חונים גם באדום לבן שמסביב לכיכר ואף נהגי מוניות ושאר ירקות שמחכים לנוסעים באמצע הכיכר עצמה. יש שם ממש הרבה חניה, לא מבין את זה.
  17. אשתחל לאשכול הזה ואשאל האם מותר להסיע 3 ילדים במושב האחורי של סוזוקי אלטו כשיש רק 2 חגורות אך לכל שלושת הילדים יש מספיק מקום.
  18. עכשיו שאני מסתכל באתר שלהם הרכב עולה 99,900. ואו.
  19. ההנחה היא לא על הקרוז כך שאני לא חושב שזה ישפיע כל כך.
  20. לא שאני תומוך במה שהוא עושה, אבל יש לי שאלה בתמימות מוחלטת: מה היית מציע לו לעשות? יש מקום קרוב שבו הוא יכול 'לאחסן' את העגלה?
  21. דווקא בישראל אני מאמין שיש מס' רב יותר של נושאי נשק \ חיילים \ מאבטחים מאשר מדינות אחרות ביחס של גודל וכמות אוכלוסיה שיכולים לנטרל פיגועים במיוחד אם מדובר בערים גדולות כמו ירושלים, תל אביב וכו'..
  22. חחחחחחחחח גדול. פשוט גדול.
  23. איך אני אוהב סרטונים עם סוף טוב כמו השני
  24. בתקופה האחרונה שהייתי פה נתקלתי באשכול ובו פרסמו כמה מחברי הפורום קובץ XL ובו ההוצאות שלהם על הרכב (טיפולים, אחזקה, דלק, קיצר הכל) ואני לא מוצא את האשכול הזה עכשיו. מישהו יכול לעזור לי? אני רוצה לערוך השוואות כדי לדעת לאיזה סכומים לצפות לקראת רכב ראשון שאני קונה.
×
×
  • תוכן חדש...