Jump to content

Rotem Shmueli

  • הודעות

    245
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Rotem Shmueli

  1. Rotem Shmueli

    זיהוי רכב

    תודה רבה!
  2. מישהו יכול להגיד לי מה שם הרכב הקטן בצד ימין? http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=55654&d=1142194992
  3. לגבי הסטפוואי והלוגאן - הבעיה היא שהרכבים נותנים תחושה ממש זולה, כמו סוזוקי אלטו במגוון גדלים. מה גם שהמחסור ברכב אוטומט לא ממש יעזור. אני מניח שאם יקצצו עוד מהמחיר של הסטוופוואי יהיה על מה לדבר. המיניואן, המסרחית והדאסטר במחירים כאלו דווקא יכולים להיות לא רע.
  4. אני חושב שבתור התחלה תוכל לפנות לפה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?426414-%D7%9E%D7%93%D7%95%D7%A8-%D7%90%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A8-quot-%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-quot
  5. קצת בלבלתם אותי לגבי ה-C4. איזה דגם בעייתי, לפני 2008 או אחרי?
  6. אתה יכול לשאול אותו דבר למה אנשים מחליפים רכב כל 3 שנים.. רוצים להתחדש ומעט מאוד אנשים נשארים עם רכב עד שהוא שובק חיים שנים רבות אחרי... מה גם שהיא רוצה רכב קטן כי כולם מסביבנו מתחילים להתחדש ברכבי מיני ובת'כלס אין לה בכלל צורך ברכב גדול כמו הלנטרה. מבחינת נעים יותר לשהייה, לא בהכרח. הרכב הזה מעולה מאוד לשהייה, מאוד נוח מאובזר יחסית לאותה תקופה (4 חלונות חשמליים עם שליטה מכסא הנהג על כולם), הרבה תאי אחסון ומרווח מאוד, בטוח יותר נוח מאשר כל רכב מיני אחר שהיא תחליף אליו. אבל מן הסתם זה לא השיקול היחיד. אבל זה כבר לעניין אחר, תודה רבה לכולם!
  7. כתבתי אלנטרה? התכוונתי לנטרה. כזה עם ספוילר מאחורה גרסאת 1.8 ליטר. אבל מה שכן, אמנים המצב המכני מעולה ללא תקלות אבל יש לא מעט שריטות ושפשופים על הרכב, כמה מהן אפילו מאוד בולטות, דבר שיהפוך את המכירה להרבה יותר קשה.
  8. בגלל זה אני שואל, אולי יש מקומות שייקחו את הרכב, נקנה אצלם רכב אחר נגיד ב-30 אלף ויורידו לנו ממנו כמה אלפים, כך הם גם מרוויחים בזה שקנינו רכב אצלם. נשמע לי הגיוני שיהיה דבר כזה, אז אולי הגזמתי עם ה-7-8 אבל הרכב פשוט במצב טוב (יד ראשונה, קילומטראז' נמוך מאוד ובמצב מכני שאולי ראה מוסך פעם אחת ב-14 שנה האחרונות) אם נראה שאין אופציה כזאת אז באמת נמכור לבד כנראה.
  9. או הפסד במידה והוא קונה את הרכב לשנים מועטות.
  10. אמרת ש- 1:9 זה נוח לך מבחינת דלק. טענת שהמאזדה 3 של השכן שלך (שעושה בערך 1:10-11) בזבזני מדי בשבילך. שאלת על mazda 3 עם מנוע 2.0. מבולבלים? גם אנחנו.
  11. מעדיפה למכור את הרכב לחברה או מגרש שייקח את הרכב תמורת 7-8 אלף כשהמחירון הוא 9.3 ביד2, במקום לחפש מוכר פרטי. זה הרבה בלאגן מוכר פרטי וגם הרכב רשום על שם אבא שלי ולא רוצים לשגע אותו. פיאט פנדה זה נראה לי רובוטי ובכלל הרכב לא לטעמה, הכיוון הוא סוזוקי אלטו \ קיה פיקנטו \ i10 \ סיריון.. אני מבין שקיה פיקנטו לא בתקציב בכלל (ועוד כשמדובר באוטומט) אבל מה לגבי סיריון? האם יש הבדל בין רכב מודל 2007 לאחד ממודל 2011 ברכב עצמו?
  12. הנושא הזה מתחלק ל-2 נושאים. חלק א': לאחותי יש יונדאי אלנטרה שנת 2000 יד ראשונה (נקנה מהיבואן לפני 14 שנה) עם קילומטראז' של 130,000 במצב מכני טוב מאוד שהיא רוצה להחליף ולקנות במקומו רכב אחר משומש. מה הדרך הטובה ביותר להיפטר מהרכב והאם יש דרך למכור את הרכב לחברות טרייד אין במקום להתחיל להתרוצץ ולחפש קונה פרטי? חלק ב': היא רוצה לקנות רכב חדש עד 35K (עם אופציה להתגמש) חשוב שהרכב יהיה קטן - מיני,אוטומט, חסכוני (כמה שאפשר) ועם שנתון כמה שיותר גבוה. לקנות מאדם פרטי לא בא בחשבון אלא רק מחברת טרייד אין \ ליסינג. איזה רכב אתם ממליצים ומאיפה כדאי לקנות את הרכב שאתם ממליצים?
  13. אולי לא הסברתי את עצמי, יש לי 0 ידע בדיטיילינג ומעולם לא עשיתי פעולה חיצונית לרכב מלבד שטיפה פשוטה. מה הדברים שאני צריך לקנות?
  14. אם הספארק היא המכונית המושלמת בשבילך, אז למה אלטו? אמנם האלטו יותר חסכונית, אבל היא פחות חזקה ופחות מאובזרת...
  15. רציתי לדעת, האם אפשר לתקן שריטות כמו המופיעות בתמונות באופן עצמי? ואם כן, מה צריך לקנות וכמה בערך עולה כל הסיפור?
  16. חייב לשאול, כמה עולה התענוג? וכמה זמן זה לוקח בערך?
  17. שמע, פשוט מדהים. העבודות מעולות ובמיוחד התלהבתי מהריפוד של המושבים (הריפוד של הדשבורד נראה יותר מדי לא טבעי וזה מציק לי בעין.) כמה עלה הריפוד? בכללי, עבודות טובות והרכב נראה יפה מאוד!
  18. מסכים שהאתר שלהם נראה מפתה, במיוחד מהצד של הקונה.
  19. זו הבעיה עם כל ההמלצות האלו. אחד יכול להיות מרוצה עד השמיים ולשני יעשו חיים קשים. המסקנה היא שצריך לעשות בדיקה לפני קניה ולא לסמוך על אף חברה, גם לא על המומלצות.
  20. תאונה כזאת והבחור יוצא עם שריטה בלבד. http://img-9gag-ftw.9cache.com/photo/a9MO6rm_460sv.mp4 ויכול להיות יותר גרוע http://img-9gag-ftw.9cache.com/photo/aEGO7xn_460sv.mp4
  21. בפרסומת של ה blue edition רשום שזה הדגם עם המנוע טורבו ו-140 כוחות סוס כך שמדובר בעסקה מאוד טובה. למרות שאם אני לא טועה היה מבצע "סוף עונה" דומה לפני חודש ועם מחיר נמוך יותר.
  22. ראיתי עכשיו שהחלפתם את התמונה שהייתה לכם במיני סייט של גוגל. כולכם תורמים כל כך הרבה מעצמכם ואני רוצה לתרום גם אז מכיוון שאין לי ידע ברכבים, אבל יש לי ידע בעיצוב ובניית אתרי אינטרנט, בעזרת ה' אפנה לעצמי זמן בחנוכה כדי לבנות אתר יפה וייצוגי לכנופייה, ישר כח לכולכם!
  23. אם את רוצה חסכוני אז סובארו אימפרזה זה לא הכיוון. יש בפורום הרבה נושאים שנפתחו עם אותם המלצות, ביניהם על פיאט פונטו שנכנסת בתקציב שלך, חסכונית ואמינה.
  24. הייתי מוסיף את כלמוביל ולובינסקי טרייד לרשימה של ה'בסדר'.
  25. קניה מאדם פרטי יכולה להיות עדיפה יותר כשמדובר ברכבים נדירים יותר ולא כאלה שנמצאים בליסינג בכמויות. מה גם שמבחינת מחיר יכולות להיות מציאות. חוץ מזה, לפעמים ניתן למצוא אנשים פרטיים (בדרך כלל מבוגרים יותר) שמוכרים את הרכבים שלהם במצבים שמורים מאוד או עם קילומטראז' ממש נמוך בעוד שבחברות הטרייד אין לרוב מדובר ברכבים שהבלאי שלהם ממוצע ומטה. בקשר להמלצת רכב לקניה, אני לא מבין גדול אז אני מעדיף להשאיר את זה לאנשים אחרים מהפורום. מה שכן, אני יכול להביע את דעתי בעניין: בתקציב כזה תוכל להשיג דגמים בודדים עם 0 ק"מ כמו שברולט ספארק וסוזוקי אלטו (שתיהן בגרסא הידנית) אז מן הסתם שאמליץ לקנות רכב משומש. מה גם שאפשר לקנות רכב משנתוני 2010-2012 בתקציב הזה כך שהרכב עדיין במצב טוב מאוד וכבר ספג את ירידת הערך הרצינית שלו מהשנתיים הראשונות ואף לחלק מהרכבים עדיין יהיה את האחריות מהיבואן (דגמי קיה למשל) השאלה אם לקנות ידני או אוטומט - ברור שיש עדיפות לידנית מבחינת חיסכון בעיקר. השאלה היא אם כמות הנסיעה שלך קטנה כי אז אתה יכול להתפשר על רכב אוטומט וההפסד הכספי בדלק לא יהיה משמעותי. בשביל להמליץ לך על דגמי רכב, גולשי הפורום יוכלו להיעזר ברשימה של סדר ההעדפות שלך מבחינת בטיחות, חסכוניות, אבזור, נוחות, תא מטען, כח או מרכב (האצ'בק או סדאן) מועדף. אגב, כשאתה אומר תקציב 40-50 חשוב לקחת בחשבון הוצאות נוספות שיהיו לאחר הקניה כדי 'לסגור פינות' ולדעת להשאיר כסף בצד בשביל זה.
×
×
  • תוכן חדש...