Jump to content

Rotem Shmueli

  • הודעות

    245
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Rotem Shmueli

  1. אתה דפקת את הדלת, אל תאשים את כולנו.
  2. אני לא מאמין שהייתה לי משאלה אחת ובזבזתי אותה על דלק.
  3. בדקתי והדאצ'יה סנדרו שמגיעה בקרוב לארץ עולה בחו"ל פחות מ-45,000 שקל כחדשה. זה נשמע חלום רטוב מדי בשביל לקבל אפילו מחיר קרוב לזה פה בארץ. מדברים על משהו בסביבות ה-65... מה גם שנראה שהרכב לא מציע יותר מאלטו.
  4. כמה כבר אפשר "זול"? לא יעשו משהו שלא היה אני מניח...
  5. ממה שהבנתי, i20 עונה על הקריטריונים.
  6. ומה עם דלק? אני רוצה אותו מתחת ל-7 שקלים!!
  7. הרבה רכב בקצת כסף - ישר עולה לי שברולט קרוז יד 2. מלבד חסכוניות (ויש שיגידו גם גיר מציק) זה "הרכב".
  8. Rotem Shmueli

    רכב ב13K

    רכב שגורם לי לחייך לא בהכרח יגרום לך לחייך. בתקציב הזה הייתי לוקח פג'ו 206 \ הונדה סיוויק (אפילו האצ'בק) \ סיאט איביזה בשנתונים מתאימים.
  9. מישהו יכול להסביר לי מה עובר לנהגים כאלו בראש? זה לא "הרמזור עוד שניה מתחלף לאדום אני מקווה שאני אספיק" זה ממש לעבור באדום, בזדון ושימות העולם.
  10. לא רשמת פה מה העבודה. אבל אם העבודה היא לנסוע בכבישי ישראל, אז כן, שניהם יעשו אותה. אם אהבת את הלנסר, לא רואה סיבה להוסיף כסף ולקנות את הקרוז.
  11. גם אני חיפשתי הרבה על השברולט קרוז בחודשים האחרונים והגעתי למסקנה: אם אתה מחפש רכב אמין ויותר חסכוני מהקרוז - קח את הלנסר. אם אתה מחפש רכב מאובזר, נוח ועם עיצוב פנים יותר מודרני מהלנסר - קרוז את הקרוז. אני אישית ממש התאהבתי בקרוז אבל בגלל שהגרסאות של ה-1.6 ממש זללניות בדלק ירדתי מזה.
  12. גם לי זה קרה במעבר מרכב ידני כבד לסוזוקי אלטו אוטומטית קטנה. בלתי אפשרי לתת לרכב להאט מעצמו אלא אם כן אני בעליה. חשבתי שזה קורה רק לי כי לא נהגתי ברכבים אחרים מלבד שני אלה.
  13. אוקיי, מה לגבי רנו קליאו? מאזדה 2? התנסית באחד מהרכבים האלו?
  14. מה לגבי סיאט איביזה? יש כאלו ביד 2 בתקציב וגם מהסתכלות פה בפורומים יש לו את אותה צריכה כמו של ה-i20, אז למה לא?
  15. איזו גרסא יש \ הייתה לך? וידוע לך אילו הבדלים יש בממשק של הרכב בגרסאות של 2010 לגרסאות של 2013+?
  16. אני ממש סולד מצורתו החיצונית של הפונטו גרנדה. רכב מכוער ביותר. בנוגע ל-i20, על פי אתר kml הוא נראה ממש לא חסכוני, משהו כמו 1:11 בעוד שמרכב קטן אני מצפה לפחות ל-1:14.
  17. i20 לא בתקציב הזה - אולי אם אני אוסיף עוד 7-10 אלף ואז זה כבר לא ישתלם. בגלל שנראה לי שאני יכול להשיג משהו עם פחות איבזור אך עם יותר חסכוניות בתקציב נמוך מזה.
  18. חסכוניות בסופו של דבר כן תהיה חשובה לי כי למרות שאני לא יודע נוסע הרבה, הכסף לא צומח לי מהכיסים. בנוסף, קח בחשבון שהרכבים בתקציב האלה הם משנתונים קודמים ולכן לא כל כולם יהיו כל כך מאובזרים. מכוניות בודדות של I20 מופיעות לי ביד 2 וגם ה-I10 משנתונים לפני זה. אולי שכחתי לציין וזה רלוונטי: אני נהג יחיד ברכב לכן אני תוהה אם רלוונטי לי ה-i20 על פני ה-i10 למשל. אגב, ראיתי רכבים עם חלונות אחוריים שצריך לסובב בצורה ידנית כדי לפתוח וזה גורם לי לשלול אותם מיד. מה אנחנו בשנות ה-80??
  19. סלח לי על הבורות, אבל מה היתרונות של ה-i20 על פני ה-i10 למשל? (מלבד הגודל של הרכב שכנראה משפיע על המרווח)
  20. אני מתכנן לקנות רכב ראשון בעוד כחודשיים וחצי (כנראה בינואר 2015) אבל את החיפושים אחר הרכב 'המושלם' התחלתי לעשות כבר בחודש האחרון. כמו כל אחד שמחפש רכב ראשון, היו לי את הפנטזיות המטופשות שלי כמו למשל ללכת על שברולט קרוז (שמאוד אהבתי אותה מכל הבחינות למעט צריכת דלק, אבל שהבנתי שאני לא באמת צריך רכב כזה גדול כרגע - זו לא בחירה נכונה) וספייס סטאר (אך מפאת זה שאין לרכב הזה עדיין שוק זול ליד 2 בגלל שהוא חדש בארץ, החלטתי לרדת מזה) אופי השימוש שיהיה ברכב: - בגלל שמעולם לא היה לי רכב פרטי משלי אין לי איך לחשב את כמות השימוש ברכב, אך אוכל להגיד שהיא תהיה בסיסית מאוד של נסיעה רגועה לעבודה הלוך חזור +- בעיקר עירוני. מה אני מחפש ברכב לפי סדר חשיבות (פחות או יותר): - עדיפות כמעט מוחלטת לאוטומט. - אמינות, ללא תקלות \ כמה שפחות תקלות. - חיסכון בדלק (עד עכשיו נהגתי באלטו, כך שאני מעדיף שלא ארגיש הבדל עצום) - נוחות ואיבזור. - טיפולים ואחזקה זולים. - שנתון 2008 ומעלה. מה אהבתי ברכבים אחרים: - אהבתי את הנוחות והאיבזור של השברולט קרוז אך השאר זה חסרונות. - אהבתי את צריכת הדלק של האלטו ושל הספייס סטאר, אך במקרה של האלטו אין את עניין הנוחות והאיבזור, וכמו שאמרתי, הספייס סטאר לא בתקציב. - אהבתי את האמינות של האלטו (4 שנים ללא תקלות) מה המליצו לי: - אלטו (עד עכשיו נהגתי בזה של ההורים, אני מרגיש שבא לי קצת יותר מקופסת פלסטיק עם מנוע) - i10 (לא ברורות לי כל כך היתרונות של הרכב החל מצריכת דלק ואיבזור בהתאם לשנים ולתקציב.) - סיאט איביזה (לא ברור לי מה הצריכת דלק של הרכב הזה) - פיקנטו (זה אחד הרכבים הכי מכוערים שראיתי בחיי) כמו שאמרתי בכותרת, התקציב הוא 40K עם אפשרות להתגמש בכמה אלפים. וכמובן אם יש המלצות בפחות מזה, גם טוב. מצטער על החפירה. אשמח לתשובותיכם הנבונות
  21. תודה. ואני גם לא נוסע הרבה ברכב. אשמח לשמוע עוד תגובות מנהגי קרוז.
  22. הדעות מאוד חלוקות על הרכב הזה אבל הסקתי (על סמך מה שאני קורא) שרוב התלונות באות מאנשים שהתנסו ברכב הזה בליסינג ולכן הגיוני שאנשים 'יזרקו' והרכב יתקלקל ויישחק בתדירות גבוהה יותר. מצד שני, יש את האנשים שאומרים דברים טובים על הרכב והוא עונה על הדרישות שלי בשאר הפרמטרים.
  23. מאוד משעשע לשמוע את זה מאדם שנוהג בחתיכת טכנולוגיה עם 4 גלגלים ומנוע.
  24. בתקופה האחרונה אני חוקר הרבה באינטרנט מהרצון לקנות רכב חדש והגעתי לשלב שבו אני רוצה לברר איזה רכב יותר זול לתחזק מבחינת טיפולים שוטפים וחלקי חילוף. הרכב שאני רוצה לקנות הוא שברולט קרוז (2009\2010) אך אני לא יודע איך הוא ביחס לרכבים אחרים מבחינת אחזקה. יש פה מישהו שיכול לתת לי כיוון? בנוסף, אם למישהו יש מיצובישי לנסר (הדור החדש) מאותם שנים, אשמח לשמוע גם על זה.
  25. למה בכלל שמישהו יעשה את זה? לא הרבה יותר קל לשים שלט של השער ברכב? אצלנו מדביקים את השלט לדשבורד ליד ההגה \ ליד ההילוכים.
×
×
  • תוכן חדש...