בגלל כמות הפריימים לשניה לפעמים המצלמה גורמת לגלגלים להיראות בנסיעה לאחור ואף במהירות מסויימות כאילו הם עומדים במקום.
אגב, הזכרת לי וסתם כי זה נושא מאוד מעניין, במצלמות סטילס למשל, הצילום עובר משמאל לימין במהירות של מצמוץ כך שהתמונה הבאה עלולה להיות מאוד מעניינת:
תבדוק מה מוזר בתמונה ואז תבין למה התכוונתי.
מה גם שניסיתי לצלם לא מזמן סרטון בו אני מצלם טלוויזיה ישנה שחיברתי אליה מכשיר וידאו, מסתבר שהייתה הצטלבות מסויימת של הפריימים בין המצלמה לבין הפריימים של הוידאו וכך יצא שאני מצלם אמנם סרט נע, אך כשצפיתי בסרטון שצילמתי בטלפון פשוט הייתה מצלמה שחורה עם הצללית שלי עומד ומצלם את הטלוויזיה.
אני יודע שחפרתי, אבל אף פעם לא יצא לי לדון על זה באיזה שהוא פורום.
איזה עולם מוזר.