Jump to content

Rotem Shmueli

  • הודעות

    245
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Rotem Shmueli

  1. אם היית טורח לבקש 'את יכולה בבקשה לפתוח את זה שוב?' יכול להיות שהאשכול שפתחת כאן היה אחרת לגמרי. אל תשכח ששירות לקוחות זה יחס דו צדדי, קצת סבלנות יכול להיות שלמיאית שניה הנציגה התבאסה שהיא צריכה לפתוח הכל מהתחלה, אבל אם היית מסביר שזה בעצם כן משנה לך אז היא הייתה עוזרת לך בשמחה. לגבי החלק השני, יכול להיות שאני נאיבי, אבל אל תצפה לקבל שירות מלא בערב יום כיפור, יש המון מקומות סגורים ומס' עובדים מצומצם.
  2. יצא לי אתמול לנהוג בעיר כש-2 נשים מבוגרות ניסו לחצות במעבר חצייה לפני כיכר, הרכב שהיה מלפניי פשוט המשיך לנסוע למרות שכבר היו עם רגל וחצי בתוך מעבר החציה (והיה לו את הזמן והמהירות לעצור להם). כשעצרתי אחריו הן סימנו לי תודה כאילו הן מנסות לחצות שם כבר 10 דקות. אבל האמת? בתור הולך רגל מתמיד בשנים האחרונות, אני לא זוכר שחיכיתי יותר מדי במעבר חציה, תמיד הרכב הראשון או השני היו עוצרים. לא יודע אם זה עניין של מזל או מיקום.
  3. סתם סיכון מיותר, אם הוא היה מנסה לחסום הוא היה יכול לאחר או להשאיר פתח שלבסוף היה חוסם רק את המשטרה וזה היה יכול להיות מאוד מביך. מה גם שלך תדע, בסוף השוטר היה מעדיף להישאר ולתת לו דו"ח.
  4. טלוויזיה ישנה, מכשיר וידאו ובו קלטת של טיול משפחתי משנת 96. מדי פעם צצו שברי תמונות כמעין גלים עולים - לא יותר מזה.
  5. Rotem Shmueli

    חברי CF עם מדבקות

    חחח כן.
  6. בגלל כמות הפריימים לשניה לפעמים המצלמה גורמת לגלגלים להיראות בנסיעה לאחור ואף במהירות מסויימות כאילו הם עומדים במקום. אגב, הזכרת לי וסתם כי זה נושא מאוד מעניין, במצלמות סטילס למשל, הצילום עובר משמאל לימין במהירות של מצמוץ כך שהתמונה הבאה עלולה להיות מאוד מעניינת: תבדוק מה מוזר בתמונה ואז תבין למה התכוונתי. מה גם שניסיתי לצלם לא מזמן סרטון בו אני מצלם טלוויזיה ישנה שחיברתי אליה מכשיר וידאו, מסתבר שהייתה הצטלבות מסויימת של הפריימים בין המצלמה לבין הפריימים של הוידאו וכך יצא שאני מצלם אמנם סרט נע, אך כשצפיתי בסרטון שצילמתי בטלפון פשוט הייתה מצלמה שחורה עם הצללית שלי עומד ומצלם את הטלוויזיה. אני יודע שחפרתי, אבל אף פעם לא יצא לי לדון על זה באיזה שהוא פורום. איזה עולם מוזר.
  7. הרכב שאני נוהג עליו כרגע הוא זוסוקי אלטו, אז 'לא סוחב בעליות' דווקא יגרום לי להתאקלם יותר מהר לרכב חח אלה שמדברים על כל התקלות, אם אני קונה מפה: www.chevrolet.co.il/certified/ על כל מה שכלול בעניין, זה לא אומר שאני קונה רכב בראש שקט יותר מאשר מה שאתה אומר חברות ליסינג וכל זה? אגב, המחיר של ה1.8 הרבה יותר יקר משמעותית מהמחיר של ה-1.6 זה באמת כזה רציני?
  8. זה אמנם נשמע כמו משהו רציני. אך אם כך, איך זה שיש כל כך הרבה אנשים שממשיכים להישאר ברכב הזה ואף לקנות אותו? יכול להיות שהבעיות האלו מפריעות רק לאנשים שמתפרעים עם הרכב או פשוט פרפקציונסטים? אני שואל מתמימות לחלוטין.
  9. אני מדבר על הרכב בשנתונים 2009-2010... מאוד התלהבתי מהרכב מבחינת עיצוב חיצוני\פנימי, נוחות, בטיחות וכו'... המחירים של רכב משומש בשנים האלו הוא גם די זול יחסית לרכב כזה (35 אלף +-) מישהו יכול לפרט לי מה בדיוק היו הבעיות ברכבים לפני 'התיקונים' של 2011?
  10. Rotem Shmueli

    חברי CF עם מדבקות

    התוכנית מתחילה להשתבש.. ------- אגב, ראיתי שיש גם שלטי 'נהג חדש'. לא היה לי שלט של נהג חדש אז לקחתי שלט שרשום עליו 'נהגת חדשה' והוספתי סלאשים נהג\ת חדש\ה חח איך אני משיג שלט נהג חדש של CF?
  11. תגיד את זה לגיסתי שמנסה למכור ניסאן ג'וק שמור מאוד כחדש ב-10,000 מתחת למחירון.
  12. אני חייב לשאול - נתקלתי בביטוי הזה כבר בעבר, מה הכוונה רכב ספרטני?
  13. מדברים על רכב חסכוני וזול, למה לא מדברים על סוזוקי אלטו? סתם מתוך סקרנות...
  14. מקווה שזה ישמח אתכם
  15. אני מתחבר דרך פייסבוק וכל כמה זמן שאני מרענן אני צריך להתחבר מחדש וזה לא משאיר אותי מחובר. יש פיתרון לזה?
  16. מישהו יכול להסביר לי טיפה על ההבדל? במה זה מתבטא ואיך זה משפיע על צריכת הדלק או על דברים אחרים?
  17. ביקשתי אבל זה לא נשלח ואין לי פקס בבית.... קיצר סיפור.. אם מותר אז חבל לי על המאמץ. תודה רבה על התשובה.
  18. עד היום היה להורים שלי ביטוח מגיל 30 ומעלה והיום שינינו ל-21 ומעלה כדי שאני אוכל לנהוג ברכב. במערכת שלהם זה שונה אך הם ישלחו לנו את הטפסים של הביטוח בדואר. האם אני יכול לנהוג גם ללא הטפסים החדשים (עד שהם יגיעו)?
  19. ממש התלהבתי על הרכב הזה ואני גם לא הטיפוס כמו הרבה צעירים שמעדיפים רכבים בעיצוב ספורטיבי. אני מעדיף משהו אלגנט ואפילו משפחתי שיתאים לי לשנים הבאות.. אגב, האם אפשר לדעת מתי תהיה ירידת מחירים לרכב הזה? הרי כל שנה המחיר יורד, אז מתי תהיה ירידה משמעותית אם אפשרי לחזות דבר כזה?
  20. קיבלתי רישיון ממש לא מזמן וחשבתי שבבוא הזמן (תוך שנה מהיום) אני אקנה את הרכב הראשון והעיניים שלי נלכדו על שברולט קרוז 2011. המחירים כיום הם כ-50 אלף ש"ח ורציתי לדעת מה דעתכם על הרכב... אני שומע הרבה קולות מכל הכיוונים ואני לא יודע על מה לסמוך... ובנוסף אולי לאנשים שמכירים, האם טיפולים ברכב כזה עולים בצורה משמעותית הרבה יותר יקר מאשר טיפולים ברכבים אחרים? כי גם על זה שמעתי דברים..
×
×
  • תוכן חדש...