-
הודעות
935 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי audiR8
-
התלהבות מאוד מוגזמת. נמכרת באופן קבוע בזמן האחרון באמזון ב180 ש"ח כולל משלוח. קצת יותר מהיר ויותר מומלץ מגירבסט ועלי. https://www.amazon.com/gp/product/B01C89GCHU/ref=ox_sc_sfl_title_2?ie=UTF8&psc=1&smid=A7K6H818001EY
-
לא מסכים. יש לי גם X וגם S. יש הבדל משמעותי ב1080p. גם ברמת הגרפיקה וגם בקצב הפריימים. אולי זה רק אני, אבל ברוב המשחקים אני מעדיף 60fps ב1080p מאשר 30 ב4K.
-
אז לא קנית מאמזון. קנית ממוכר פרטי שעושה שימוש בפלטפורת המכירה של אמזון. אמזון עצמם לא משתמשים בUSPS ומטפלים בכל נושא המיסים מראש.
-
עשית קצת סלט. נכון, לאדם דתי אסור להינות מ'מעשה שבת', או מתוצר של חילול שבת. אבל זה נכון רק לתוצר ישיר. למשל אוכל שבושל בשבת. אין שום בעיה הלכתית לנסוע ביום חול באוטובוס שנסע בשבת. כיום יש כאלו שמחרימים חברות מחללות שבת, אבל זה לא קשור. שתיה מבקבוק (יין בלבד) שפתח אדם חילוני אסורה מסיבה אחרת לחלוטין. ע"פ ההלכה מי שלא שומר שבת כופר במעשה בראשית וממילא יינו יין נסך. זה דין ספציפי אך ורק ליין ולא קשור ישירות לחילול שבת.
-
אני מסתכל על זה בהיבט של 'הכלי המתאים למשימה', בהיעדר אנלוגיה טובה יותר. אפשר לצלוח את נס הרים עם מיקרה, ורחמנא ליצלן אפילו להינות מזה. אבל זה לא בדיוק הרכב שאתה רוצה לקחת לשם.
-
לטעמי זה לא עובד. נקודה. אור הרחיב את הדיון לקונסולות מול מחשב באופן כללי. ואני מסכים איתו - לרוב אעדיף לשחק באקסבוקס ולא במחשב למרות גרפיקה עדיפה. אבל - FPS בקונסולות זה פשוט לא עובד. דוגמא רלוונטית - Dishonored. לא הצלחתי לשחק יותר מ10 דקות באקסבוקס. הFOV הצר והשליטה הנוראית הפכו עבורי את המשחק ללא אפשרי. גם Doom מאבד את כל הכיף כשאתה צריך לחכות לג'ויסטיק שיעמוד בקצב במקום פשוט להעיף את העכבר לכיוון הגולגולת של התפלץ הקרוב ביותר. מצד שני, את The witcher 3 העדפתי לשחק באקסבוקס למרות גרפיקה נחותה וזמני טעינה מזעזעים בהשוואה למחשב. כי א. השליטה נוראית עם מקלדת ועכבר וב. יותר נוח לרבוץ מול הטלוויזיה במשחק שרוב הזמן לא דורש ריכוז מוחלט אלא שוטטות ואקספלורציה.
-
זה פח. אני לא מצליח לשחק את Wolfenstein באקסבוקס, למרות שקניתי אותם באחלה דיל - הראשון, ההרחבה שלו (The old blood) והשני במחיר הרגיל של השני בלבד. מצד שני, כל מה שהוא לא FPS אני משחק עם קונטרולר. גם במחשב.
-
משחק JUST DANCE- דורש קונסולה כלשהיא או שאפשר דרך חיישן תנועה כלשהוא ואפליקציה?
audiR8 פרסם הודעה בנושא של michaelbe6 בתוך אוף-טופיק
אין גרסה של המשחק (לפחות האיטרציה האחרונה שלו) עבור PC. לעומת זאת הוא קיים לכל קונסולה שהיא תחת השמש. החל מXbox ו-PS ועד Wii ו-Switch. כמו שאמרתי לך בשרשור הBF - המצלמה של הXbox ירדה מיצור ובכל מקרה דורשת גם מתאם יקר כדי להתחבר לדגמים האחרונים של הXbox. תוכל לחפש Xbox One מיד שניה עם קינקט, או אפילו Xbox 360 עם קינקט. גם PS (זמין גם ל3 וגם ל4) עם המצלמה הייעודית שלהם, שעדיין זמינה כמוצר מדף. -
יציגו את זה כהגנה על עסקים מקומיים, מקומות עבודה וכו'.
-
מקום לתבוע תמיד יש. השאלה אם התוצאה תהיה שווה את המאמץ. סכום הכיסוי המירבי בפוליסה המדוברת הוא 30K. וזה בהנחה וחברת הביטוח לא תמצא סעיפים שיצמצמו את הפיצוי (לא תמיד השבר נחשב כשבר, האשפוז לא תמיד נחשב כאשפוז וגו'). תביעה שתמשך מי-יודע-כמה שנים ותעלה לא מעט בהוצאות, פלוס העובדה שגם אחרי המאבק בית המשפט יקבע לכל היותר את סכום הפיצוי המקורי ואפילו פחות. וכל זה עבור ביטוח שנוכד מראש להוות תשלום מהיר ללא כאבי ראש (אלוהים עדי שיש לי מספיק כאלו. אני מתנהל מול ארבעה חברות ביטוח במקביל ומעדיף להתרסק שוב מאשר לדבר עם עוד אחת). נוסיף את העובדה שלי אין הקלטה של השיחה (כי כאמור הביטוח נרכש פרונטלית) ויש סיכוי שלא אקבל שקל.
-
התחלתי לברר מה ניתן לעשות בעניין, אבל בינתיים היום פורסמה הכתבה הזו: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5047220,00.html בדיוק אותו מקרה, בדיוק אותה שיטה, בדיוק אותה חברת ביטוח. אני תוהה אם בכלל יש טעם לנסות ולתבוע.
-
שים לב שמערכת ההפעלה מגיעה בסינית בלבד. יש צורך לפרמט את המחשב לפני השימוש ולקנות רשיון חדש. בנוסף - הראם מולחם ללוח האם. אי אפשר לשדרג בהמשך.
-
https://www.amazon.com/gp/product/B01C89GCHU/ref=ox_sc_sfl_title_2?ie=UTF8&psc=1&smid=A7K6H818001EY 180 ש"ח. אבל כוללת סוללה ולא קבל. לשיקולך.
-
מדהים. אני כ"כ רוצה לחזור לרכוב.
-
באג וKSP עלו הבוקר עם המבצעים שלהם.
-
רק קינקט או גם Xbox עצמו? בכל אופן, הקינקט (שכבר לא מיוצרת יותר) נמכרה ומתחברת ישירות רק לXbox One המקורי (שגם הוא ירד מייצור). עבור הS והX נדרש מתאם בתשלום נוסף. מדובר במוצר מיותר להפליא. אני יכול לספור על כף יד אחת כמה פעמים עשיתי בו שימוש או את מספר המשחקים שתומכים בשטות הזו.
-
Future proof הוא לא, כי לא מתוכננים משחקים אקסקלוסיביים לפרו. כל משחק שיצא לPS4 יעבוד על הPS4 הרגיל, הSlim והפרו. ההבדל הוא שעל הפרו המשחק יראה יותר טוב. עם הגדרות גרפיות גבוהות יותר, טקסטורות ברזולוציה גבוהה יותר ובחלק מהמשחקים גם רזולוציה גבוהה יותר מFullHD וFrame rate גבוה מ30FPS. בכל מקרה הדור הבא (PS5 אם תרצה) שיהיה פלטפורמה שונה לחלוטין מתוכנן ל2019.
-
יוצאת מחד-סטרי בכיוון ההפוך, עם טלפון צמוד לאוזן. למזלי אני מחכה לדבילים כאלו ומאט לפני צמתים כאלו במקום פשוט להכנס במחשבה שלא אמור להיות שם רכב.
-
לא דיברתי על התרגלות לשינויים. לא ניתחתי את אופן השימוש שלך במכשיר (לי אגב, אין קיצורים בכלל במסך הבית מלבד לחייגן ולאנשי הקשר. מסכי הבית עבורי מציגים מידע מווידג'טים). התייחסתי אך ורק לטענה שלך שMiUI קרוב לגרסה נקייה של אנדרואיד. היא לא, השינויים הם מקיפים מאוד. העיצוב, חווית השימוש, האופן בו פועלים וניגשים לתכונות המכשיר שונים לחלוטין. אולי אתה התרגלת מאוד מהר (וגם אני, עד שנתקלתי בשינוי שמבחינתי לא מקובל) אבל כשקניתי לאבא שלי 4X הייתי צריך ללמד אותו את השימוש במכשיר מהתחלה למרות ששלט לפני כן בLG G3 יפה מאוד.
-
אין לי מושג על מה אתה מדבר. חוויית משתמש הכי בסיסית שיש - איך מגיעים ליישומים שעל המכשיר (אין מגירת יישומים, הסרת יישום ממסך הבית מסירה אותו לחלוטין מהמכשיר), איך מתבצע ריכוז ההתראות (אפילו האייקונים שלהן לא מופיעים בשורת המצב כברירת מחדל, רק שלוש נקודות) וקיצורי הדרך. אפילו עיצוב האייקונים של כל האפליקציות משתנה ביחס לסטוק. ואני לא מדבר על שינויים עמוקים יותר כמו סגירת היישומים שציינתי קודם, ניהול משימות סופר אגרסיבי ושאר שינויים מתחת למכסה המנוע.
-
MiUI לא יכול להיות רחוק יותר מממשק נקי. ולא בטוח שמתרגלים להכל. אני צרבתי רום נקי אחרי שנים שלא הרגשתי צורך בזה. בעיקר כי עיצבן אותי שיש צורך לצאת מאפליקציה לפני שאפשר לסגור אותה - עניין שפתרו אי אז בגרסה 5.0.
-
פאג'רו ספורט הוא רכב עבודה עם מרכב שונה והדבר האחרון שאפשר לומר על האאוטלנדר הוא 'נוצר לאחרונה'.
-
תא הנוסעים נראה מאוד מיושן. ואני נוהג בדאסטר.
-
אני בדעה שגיטרה חשמלית היא החלק הכי פחות משפיע על הסאונד הסופי. בטח בציוד ביתי. למגבר איכותי (עדיפות למנורות. קיימים היום מגברי שפורפרות קטנטנים בהספקים נמוכים עם סאונד מעולה ובתקציב שפוי) יש השפעה מהותית הרבה יותר על הסאונד, על היכולת לבנות סאונד ועל ההנאה מהנגינה. אני ממליץ לקנות גיטרה בעיקר לפי נוחות והתאמה בגבולות התקציב ופחות לפי ה'סאונד'. בפרט כשאנחנו מדברים על סטראט ולס-פול שהן גיטרות מאוד וורסיטיליות מטבען.
-
הX חזק יותר, מה שמתבטא בהבדלים בביצועים, ברמת הפירוט של המשחקים וביכולות הגרפיות. מעבר לזה, מדובר באותה קונסולה בדיוק - כולל תאימות מלאה בתכנה, במשחקים, בשלטים ובציוד היקפי וכו'. לשתיהן אין פריצה ולא סביר שתהיה. ההפרש במחיר די משמעותי - כרגע יותר מפי שניים - ולכן אם אין 'צורך' מיוחד בX הOne S יבצע בדיוק אותו הדבר. התמיכה בשניים כאמור זהה. לי הייתה הזדמנות לשדרג בתוספת זניחה, אחרת לא הייתי טורח.
