Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. שלום לכולם, אני מתלבט בין 2 הרכבים למטרות רכישה. 2 הרכבים מגיעים ברמת אבזור "ליסינג" ,במונדאו מדובר במנוע 2000 טורבו עם 203 כ"ס אשמח לעצתכם
  2. ברור שקראתי (-: חשבתי שמס אשכנזים זה מה שאנחנו משלמים במוסך או בטסט שואל בגדול אם יש טיפ או משהו שתחת לחץ יכול לעזור
  3. חייב לתת מילה טובה, אני מתלבט לגביי רכב שרון מתמחה בטיפול שלו. התקשרתי אליו , הקדיש לי מספר דקות ארוכות שבהן חפרתי לו ושאלתי אותו שאלות. ענה באדיבות רבה , אין לי ספק שלאחר הקניה אני אטפל אצלו למרות המרחק ממני למוסך
  4. חה חה חה איזה צחוקים RTFM שאלתי על כללי אצבע, לבדוק לדוגמא שהידוק הוא נכון לא כל שאלה צריך להפוך לבדיחה
  5. רכב במצב מעולה , 50 אלף ק"מ בלבד. מטופל אך ורק במוסך מורשה , טסט עד ספטמבר 2016 עליה לכביש אוקטובר 2010 52000 שקל - מחירון ישראל 0547462008
  6. סלקל , עוד לא נולד (חודש תשיעי). (-:
  7. בקשר לחגירה נכונה , איך אני יכול לדעת שהכל תקין? האם יש כללי אצבע בדגש על מיקום המושב, זויות הכיסא, זוית החלק התחתון וכו'?
  8. אשמח לדיל טוב על בייבי סנס
  9. זה נותן לכם לשלם עם כרטיס אשראי ישראלי? יש לי כרטיס בינלאומי אבל אני מקבל סירוב
  10. דיסקו, עברתי שוב על ההודעה שלי ולא ראיתי שביקשתי או דרשתי אישור שלי על כל פוסט , מוזר... גם לא אמרתי כלום אם זה מצא חן בעייני או לא , הע(א)רתי לגביי המתנה שקיבלת וגילוי נאות שאולי יש צורך . אם הייתי מקבל טיול חינם כולל טיסה ולינה למפעל של משה ובניו , הייתי רושם את ההערה כאשר הייתי כותב חוות דעת על אחד ממוצריו של משה ובניו בדיוק כפי שעושים כתבי רכב כאשר הם מתארחים במפעל הרכב בעת כתיבת חוות דעת.
  11. דיסקו, אין קשר בין משנה או לא. מין הראוי שכאשר אתה מגיב בטופיק שעוסק בקאיה כדאי שתבהיר זאת, אורח שנכנס לבדוק לגביי הקאיה לא חוקר כל אחד שרשם תגובה ולכן יש סיכוי טוב שלא יידע על הביקור לדוגמא, אולי הוא יימצא את מה שרשמת על הביקור מאוד מעניין? אולי הוא יבין שיש לך הרבה סוגי רכבים של המותג ולכן אתה בעל ניסיון? לא על כל בקשה או הערה צריך להעלות להתקפה דיסקו
  12. דיסקו מין הראוי שתרשום גילוי נאות שאתה סוג של נציג קאיה בפורום והם שלחו אותך לטיול במפעל שלהם .
  13. היה בבעלותכם רכב שכזה?
  14. היי, קיבלתי הצעה יחסית אטרקטיבית על הרכב. עשיתי מספר נסיעות מבחן ומאוד אהבתי אבל אני מעט חושש מהשם הרע שיש לרכב. האם השם הרע יצא בגלל דגם ה1600 או שיש גם בעיות בדגם ה2000?
  15. שלום לכולם, ב1.1.16 נכנסת לתוקף הרפורמה של הביטוח הסיעודי כלומר מי שמבוטח דרך הסדר של מקום העבודה "מאבד" את החלק הסיעודי של הביטוח ועליו לעשות ביטוח בנפרד. האם אתם מתכוונים לעשות ביטוח סיעודי בנפרד? יש לציין שקופות החולים במסגרת הביטוח שלהם נותנות 5 שנים כיסוי ביטוחי שלאחר מכן אתה לבד.
  16. לא מצוין בקבלה אם הגבלת , אתה יכול לבקש ממנהל התחנה שיפתח קריאה לתמיכה שלו והם בודקים בלוגים של המשאבה
  17. באיזה שלב דני דין מגיע ורושם חובבנות, זה לא ביטחותי וכו'?
  18. משלוח לשיפיאטו היה בחינם בגלל הבלאק פריידי , משם לארץ 14 דולר. מידות 1.65 lbs (0.75 kg) 19"×13"×3" (47×33×8 cm)
  19. http://www.backcountry.com/ הזמנתי מהם בבלאק פריידי דרך שיפאיטו , מאוד מרוצה.
  20. סבתא רחוקה שבארה"ב , לא קרן השתלמות , הסכום בטוח
  21. אז איפה המכירה? באמזון?
  22. בהחלט איפה ישה נעלם?
  23. בפעם האחרונה שעברנו לקחו כמה גרושים על העברת שם החשבון , למיטב הבנתי העלות חיבור היא בקניית בית חדש . אבל בכל מקרה נבדוק
  24. הדירה נבדקה ע״י בעל מקצוע שמצא אותה תקינה, כרגע אין כוונה לשפץ וכן אנחנו לוקחים איתנו גופי תאורה , הם כמעט חדשים ואני פשוט אשים את הישנים במקום בכל מקרה השארתי 15 להובלה ושאר ירקות
×
×
  • תוכן חדש...