זה בדיוק העניין , הלקוח ביקש משהו A וקיבל משהו B.
השכרתי מספיק רכבים בארץ ובעולם ואכן ישנם מקרים שביקשתי משהו אחד וקיבלתי משהו אחר, כל עוד זה לא היה קריטי החלקתי את זה , שלא לדבר שתמיד עשו הכל כדי לפצות אותי אם זה בGPS חינם או שובר לארוחת בוקר לדוגמא.
אבל!
הלקוח ביקש את הרכב הספציפי למטרה מסויימת והוא קיבל רכב לא מתאים , אם היית מזמין רכב למטרה מסויימת והיית מקבל משהו אחר, איך אתה היית מתנהג? ניקח לדוגמא את מעבר הדירה, הנפח הטענה של הדובלו גדול יותר, מה אז היית עושה?