Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. המצב לא יותר טוב בבאדג'ט , לקחתי לבדיקה מאזדה 6 עם ק"מ מאוד מאוד נמוך. בבדיקה מצאו שיש תיקון מאוד גדול במשקוף דלת נהג , חזרתי חזרה לסניף עם הרכב. מנהל הסניף הראה לי תמונות של המכה, מדובר על מכה קטנה ביותר על סף השריטה אבל הפחח היה עצל כנראה ודפק שם כמות מטורפת של חומר. לא רציתי לקחת סיכון שלא אוכל למכור את הרכב ולכן וויתרתי
  2. בהחלט עובדת , התקנתי היום לחבר
  3. קיבלת תגובה יפה, אני מקווה שבאמת יהיה שיפור ושהלקח נלמד (גם למען גברת כהן מחדרה שאין לה אינטרנט) מעניין אותי לדעת מכל אלה שהגיבו פה, האם בפעם הבאה שתחפשו רכב תכנסו לאולם תצוגה של לובינסקי?
  4. IsraelR

    סובב מותג - פיג'ו - 208GTI

    האם לדעתכם ה208 תהיה שוברת הללבות הבאה , סטייל הקליאו בתחילת שנות ה2000?
  5. לדעתי חלק גדול מהבעיה היא אנחנו הלקוחות . לא קיבלת שירות טוב , פשוט אל תקנה . תעבור את הכביש ותלך למתחרה Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. שירות טוב צריך לדעת לתת. אם לא טוב לך השכר או התנאים לך תחפש עבודה אחרת. נקודה! עבדתי במהלך הלימודים לתואר בהרבה מאוד עבודות שהן מינימום, באף אחת מהן לא זלזלתי. אני מקבל שכר על עבודה ולא על להגיד הבוס שלי חוזר עוד שבוע נדבר אז או לזרוק זין ולהתעצבן כי משלמים שכר מינימום. תפסיקו להגן על עובדים כאלה , בגלל זה רמת השירות בארץ היא ככה.
  7. מעניין אם חזרו לפותח השרשור
  8. היי, בהמשך לטופיק הנ"ל http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?585627-%D7%9E%D7%99-%D7%9E%D7%94%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%97%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%9B%D7%99-%D7%9C%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%AA-%D7%91%D7%9C%D7%AA%D7%AA-%D7%99%D7%9E%D7%99-%D7%9E%D7%97%D7%9C%D7%94-%D7%91%D7%9C%D7%99-%D7%9C%D7%97%D7%A4%D7%A9-%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%A9%D7%A7%D7%A8-%D7%9C%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%90&highlight=%D7%9E%D7%97%D7%9C%D7%94 מחלוקת ביני לבין חבר מהעבודה, היה לנו אירוע חברה על חשבון יום העבודה, באירוע הראו לנו תוצאות,מכירות נאומים ,ארוחת צהריים ואז הופעה או בקייצור "אירוע חברה" חבר לעבודה חתך לאחר ארוחת הצהריים למרות שזהו לכאורה יום עבודה מלא ומשלמים לנו. לטענתו טען שזה לא באמת עבודה כי בסך הכל מדובר על נאומים ארוחה והופעה. מדובר פה אכן על תחום אפור כי אין לנו תפוקה ביום הזה אבל מצד שני זה עדיין יום עבודה שמשלמים לנו עליו. מה דעתכם?
  9. מצטרף , איפה ניתן לקנות פולו ממותג במחיר טוב?
  10. מה התקן המומלץ לנוזל בלינקר של סובארו אימפרזה 94?
  11. למה אתה סגור דווקא על שניהם? יש עוד מספר רכבים שעולים על שניהם בכמה רמות במיוחד על הi35
  12. אצלי באוטו יש תמיד משדר מורס מוכן לפעולה , לך תדע מתי לא יהיה אינטרנט
  13. הקפצה קלה, האם העצה של ישה תקפה גם לזוג שמעוניין לפחות כרגע לחסוך רק את הקצבת ילדים (150 ש"ח)?
  14. איך הגעת למסקנה הזאת?
  15. מקפיץ מחפש כרית כזאת לסקודה אוקטביה 2016
  16. לאון חבל על המאמץ שלך, כפי שאחד מהמגיבים רשם הוא היה שם על מנת לבצע מספר מבחנים ברכבי היבואן צפה לתגובות מאוד אוהדות ליבואן , עיין ערך יבואן קאיה,סוויץ,שלמה סיקסט וכדומה כמובן הכל לכאורה , ט.ל.ח , זוהי דעתי בלבד וכו'
  17. תוכל לפרט?
  18. אם זה לא טיול לדרום קוריאה מתנת יבואן רכבים , אל תפתחו בכלל פוסט
  19. יופי של דוגמא , ממש קשורה לטופיק. אני דיברתי על השירות שנתנו לו.
  20. פנס אחורי של סוזוקי סוויפט 08-11 , סדק קטן ביותר , בקושי נגלה לעין . ייזרק מחר בערב. איסוף מנתניה/יהוד
  21. לפני מספר שבועות התלבטתי לגבי רכישה של רכב , התקשרתי לאלדן וביקשתי לשכור את אותו הרכב לסופש . הדגשתי מספר פעמים שאני רוצה את הסוג הספציפי . נחש מה? הגעתי בבוקר והרכב שרציתי היה . בלי צעקות , בלי ויכוחים . הוא פשוט היה
  22. מחפש משטח קירור טוב למחשב נייד שעובד קשה ומגיע לטמפרטורות גבוהות
  23. זה בדיוק העניין , הלקוח ביקש משהו A וקיבל משהו B. השכרתי מספיק רכבים בארץ ובעולם ואכן ישנם מקרים שביקשתי משהו אחד וקיבלתי משהו אחר, כל עוד זה לא היה קריטי החלקתי את זה , שלא לדבר שתמיד עשו הכל כדי לפצות אותי אם זה בGPS חינם או שובר לארוחת בוקר לדוגמא. אבל! הלקוח ביקש את הרכב הספציפי למטרה מסויימת והוא קיבל רכב לא מתאים , אם היית מזמין רכב למטרה מסויימת והיית מקבל משהו אחר, איך אתה היית מתנהג? ניקח לדוגמא את מעבר הדירה, הנפח הטענה של הדובלו גדול יותר, מה אז היית עושה?
  24. לפי ההגנה על שלמה סיקסט פה מכמה חברים מאוד ותיקים בפורום , כנראה שלמה סיקסט הוא מפרסם מאוד גדול בפורום לא פחות מקאיה או לובינסקי. לקוח ביקש A קיבל B , לא ביקש על הדרך, לא אמר ברגע האחרון. הוא ביקש במפורש דובלו. בנוסף, הלקוח בזבז שעה בגלל ה"טעות" הזאת, מי משלם לו על השעה הזאת? ואם הוא שכר מישהו שיעזור לו להוביל , האם עליו לשלם לו על השעה?
  25. גם בהיבט של האמינות?
×
×
  • תוכן חדש...