Jump to content
  • VOYAH - מותג פרימיום חדש


    discoTD5

    מטרו מוטור המוכרת בעיקר כיבואנית מתחום הדו"ג, טרקטורונים ואופנועי ים, ממשיכה להרחיב את אחיזתה גם בתחום יבוא כלי רכב. הבוקר השיקה החברה בת"א את מותג VOYAH היוקרתי, המצטרף למותג ליפמוטור הבסיסי, ולקראת השקת מותג KARMA בעוד מספר חודשים.

     

    VOYAH שהושקה הבוקר היא חטיבת היוקרה של קונצרן DONGFENG אחד הגדולים בסין, המייצר כלי רכב בשיתוף היצרנים המובילים בעולם.

     

    1491942116_.thumb.jpg.13f98626b875bc716e19ae861b543cda.jpg

     

    VOYAH שנוסדה ב 2020 בעלת מיקוד ומטרה אירופאית מובהקת, ומכוונת לשוק הפרימיום כאשר הבוקר הושקה בישראל ה VOYAH FREE, ג'יפון מגודל למדי, בקטגורית D-SUV. היצרן מתכנן להשיק בקרוב גם את ה DREAM שיהיה מוביל נוסעים ייעודי, את ה PASSION רכב סדאן, ובעתיד הלא רחוק עוד שני דגמים.

     

    ה VOYAH FREE שהוצג הבוקר, הוא כאמור ג'יפון מגודל עם אורך כולל של מעל 4.9 מטר, ובסיס גלגלים של 2.96 מטר. ההנעה חשמלית מלאה עם שני מנועים המספקים יחד 489 כ"ס ו 73.4 קג"מ. הסוללה בקיבולת מרשימה של 106Kwh ויכולת טעינה איטית AC ומהירה DC עד 100KW.

     

    בעזרת כל הטוב הזה, התאוצה ל 100 קמ"ש אורכת 4.4 שניות זריזות מאוד.

     

    VOYAH.jpg.a7f68652bf2028c539018b78bc11d8a9.jpg

     

    מערכת המתלים מתכווננת, ומרווח הגחון משתנה בין 11.8 ס"מ ל 21.3 ס"מ, ויחד עם ההנעה הכפולה וההצהרות על יכולות שטח בסיסיות, אני מודה שאני מאוד מסוקרן איך המפלץ יתנהג בנחל נקרות.

     

    העיצוב החיצוני של ה VOYAH FREE מרשים מאוד, עם פסי לד משולבים בסמל המותג בחזית, יחידות תאורה מתוחכמות בחלק האחורי ועוד. פנים הרכב מרגיש איכותי מאוד בתצוגה הסטטית, עם מגוון פיצ'רים מרשים, כולל שלושה מסכים שונים בגודל 12.3'', מגוון תצוגות, אפשרות להנמכת המסכים לטובת התמקדות בכביש, אפשרות לראיית לילה מתקדמת, בקרת אקלים מפוצלת, שמשות אקוסטיות לטובת שקט בחלל הנוסעים, גג שמש פנורמי עם שקיפות משתנה, מספר תכניות עיסוי למושבים  הקדמיים וכד'. הבנתם. לא תסבלו כאן.

     

    Interior.jpg.1d3ecc5e614b51c58b8d0a05f5ef4992.jpg

     

    מערכת השמע של חברת Dynaudio האיכותית עם עשרה רמקולים, תאימות מלאה לאנדרואיד אוטו ואפלק קארפליי, שניהם בחיבור אלחוטי ועוד.

     

    ה VOYAH FREE נבחנה במבחן הריסוק הסיני ה C-Ncap וקיבלה חמישה כוכבים, ויחד עם מערכות בטיחות מקיפות היא מקבלת ציון 6 במפרט איבזור הבטיחות של משרד התחבורה.  

     

    במטרו מוטור לא מסתפקים ברכב עצמו ומעמידים לרשות הרוכשים מועדון Voyah Club עם איש קשר אישי, מוקד שירותי דרך, ועוד.

     

    מחיר ה VOYAH FREE עומד על 389,895 ₪, ומי שיזמין את הרכב עד ה 1.3.23 יקבל 10,000 ₪ הנחה. במחיר הזה מקבלים אחריות מקיפה לחמש שנים ללא הגבלת ק"מ, ואחריות של שמונה שנים לסוללה, גם היא ללא הגבלת ק"מ.

    בנוסף, הרוכשים נהנים מחבילת טיפולים לארבע שנים או 60,000 ק"מ, כלול במחיר.

     

    במטרו מוטור מצפים למכור מספר מאות מה VOYAH FREE ולא צופים שיתקלו בבעיות אספקה.

     

    לטובת הטיפולים אנשי מטרו מוטור נעזרים במוסכי חברת 'שלמה', כאשר נציג של מטרו יגיע ללקוח, יאסוף את הרכב ויחזיר אותו בסיום הטיפול.

     

    כרגיל, נמתין לקבלת הרכב למבחן על מנת לספר לכם איך הוא באמת.

     

    בשיתוף car-pad אתר הרכב של יואב פולס

     

    790142085_.jpg.ea3e4efad6fe4590725c58958e684fa2.jpg


    User Feedback

    Recommended Comments



    10,000 ש"ח הנחה? צופה נפילה של הרשת במזרח התיכון כולו בשל התנפלות על אתר החברה.🙃

    אבל יואב, ברצינות, מה זה? ראית את הרכב? קראת התרשמויות ממנו מחו"ל? הפוסט הזה נקרא כמו עיבוד קל ליח"צ של היבואן. מה מזה מגיע ממך? למשל -- זה שהיבואן צופה למכור מאות יחידות זה יפה. מה אתה חושב? המחיר נראה לך? השוק הישראלי נראה לך ישמח למודל הזה? למי זה מכוון, במה זה מתחרה? מלבד ש4.4 שניות הן "זריזות" (לעומת 4.4 שניות יגעות).

    אתה ממתג את עצמך בתור כותב עצמאי, לא תיבת תהודה של מחלקת השיווק של יבואן XYZ. במה מתבטאת העצמאות, הביקורתיות?

    אל תיקח את זה לא טוב אבל כרגע זה נראה כמו פירסומת בלי לשלם לפלטפורמה דמי פירסום. 

    • אהבתי 8
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 27 דקות, -UC- כתב:

    השימוש במונח "פרימיום" מאבד את זה מיום ליום... כולם נהיו "פרימיום"...
     

    זה כמו שכל מלון קטן קורא לעצמו מלון בוטיק

    • מצחיק 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 48 דקות, -UC- כתב:

    השימוש במונח "פרימיום" מאבד את זה מיום ליום... כולם נהיו "פרימיום"...
     

    מסכים, ובגלל זה, מקריאה של עיתונות הרכב העולמית, היא התחלקה לשניים:

    1. המיעוט, הפסיק להשתמש במילה הזאת כדי להגדיר רכבים.

    2. הרוב , הפך את מחיר הרכב כפרמטר לפרימיום או יוקרה. לפעמים אבסולוטית, כלומר רק הרכבים הבאמת יקרים כדוגמת מרצדס s קלאס ומעלה, ולפעמים לפי קטגוריה, כלומר, בכל קטגוריה ממחיר מסויים, רכב יקרא פרמיום.

    עריכה אחרונה על ידי utsur
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 4 שעות, -UC- כתב:

    השימוש במונח "פרימיום" מאבד את זה מיום ליום... כולם נהיו "פרימיום"...
     

    בתחום הרכב מקובל להגדיר פרימיום באמצעות איכות חומרים, אבזור\טכנולוגיה מתקדמים, איכות נסיעה יוצאת דופן (שקט, נוחות) וכמובן סיפור\מסורת מאחורי המותג.

    אז ברור שיצרן חדש (קל וחומר סיני) יתקשה לשכנע בסעיף הסיפור מאחורי המותג וכמובן שאין מסורת, אבל בכל השאר...מה חסר לך?

    • אהבתי 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    עם כל הכבוד לרשימה המפוארת של האבזור זה ממש לא מספיק כדי שהוא יהיה פרימיום. צריך לראות גם איך זה עובד על הכביש בעולם האמיתי.

    צריך להמתי ולראות אם זה באמת פרימיום או שזו דייהו סופר סלון מודרנית.

    • מצחיק 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    "פורום רכב כללי" : עוד יצרן סיני הגיע לארץ. טונגלחככחיק הסינית. חברת העל חלל שמייצרת כוכבי לכת החלה לשווק בישראל דרך חברת פלפאל חתוכה שעד כה התמקדה בתחום הכדורים וכעת עברה לתחום הרכבים. 

    תגובות: זה העתיד. אחלה רכבים. אולי אחלה רכב אבל לא פרימיום אמיתי.

     

    "פורום טכני אחזקה וטיפולים": ייעוץ לגבי צמיג: שלום. אני נוסע 300 ק"מ בשנתיים בקיץ שוקל לשים צמיג של לינגלונג.

    תגובות: בחיים לא! השתגעת?! זה החיבור בינך לכביש.

    • אהבתי 2
    • מצחיק 6
    • רעיון טוב! 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 10 שעות, אבנר.אלקיים כתב:

    10,000 ש"ח הנחה? צופה נפילה של הרשת במזרח התיכון כולו בשל התנפלות על אתר החברה.🙃

    אבל יואב, ברצינות, מה זה? ראית את הרכב? קראת התרשמויות ממנו מחו"ל? הפוסט הזה נקרא כמו עיבוד קל ליח"צ של היבואן. מה מזה מגיע ממך? למשל -- זה שהיבואן צופה למכור מאות יחידות זה יפה. מה אתה חושב? המחיר נראה לך? השוק הישראלי נראה לך ישמח למודל הזה? למי זה מכוון, במה זה מתחרה? מלבד ש4.4 שניות הן "זריזות" (לעומת 4.4 שניות יגעות).

    אתה ממתג את עצמך בתור כותב עצמאי, לא תיבת תהודה של מחלקת השיווק של יבואן XYZ. במה מתבטאת העצמאות, הביקורתיות?

    אל תיקח את זה לא טוב אבל כרגע זה נראה כמו פירסומת בלי לשלם לפלטפורמה דמי פירסום. 

    זה קטע, 

    רוב הזמן אני ממש מתבאס שהפסקתי לכתוב, ואז מדי פעם מגיעה הודעה כמו שלך ואני מבין שלמרות הכאב ועם כל הצער שבדבר, זאת הייתה החלטה נכונה. 

     

    בזמנו, כשהייתי כותב כתבות השקה וכותב את דעתי, היו יוצאים עליי כי "מאיפה אני יודע איך האוטו נוסע, הטעם שלי הוא הוא לא הטעם של השוק, שאני אולי חושב שהוחמרים נעימים ואיכותיים, אבל בוא נראה איך הם יחזיקו מעמד". היו אומרים לי שהתפקיד של כתב הוא לדווח. לא להתפלפל. לפחות לא באייטמים חדשותיים גרידא. במבחנים/ביקורת זה אחלה, שם המטרה היא חוות דעת. לא בחדשות.

     

    עכשיו בא מישהו וכותב אייטם חדשותי גרידא. אשכרה מדווח מהשטח. לוקח את כל המלל השיווקי של היחצ, מנקה אותו, ומגיש לך את העובדות, כל העובדות, ושום דבר מלבד בעובדות. במקרה דנן המלל בכלל לא נפתח ולא נקרא, אבל נזרום. וכל זה כדי שתוכל לקבל מידע נקי ומיהמן ולא יאכילו אותך לוקשים באולם התצוגה. לכאורה כמובן. יכול להיות שהם אומרים רק את האמת, אבל סביר להניח שלא, העבודה שלהם היא למכור, לא לתת לך תמונה אובייקטיבית. 

     

    הוא עושה את זה על חשבון הזמן הפנוי שלו, על חשבון הכסף שלו, אף אחד לא משלם לו על זה, בטח ובטח שלא אתה. אז מה דעתך על טיפה

    הערכה? לא אומר לשלוח לו צ'קים או אפילו לשים את האתר במועדפים, אבל סתם איזה "תודה. מה דעתך עליו? חושב שהוא יצליח? לדעתך יש משהו מאחורי הצרות בפרימיום או שזה סתם קשקוש"? אולי במקום לירוק לבנאדם בפרצוף, תנסה לקבל את אותו המידע בצורה מעט יותר נעימה, שאשכרה תגרום לאנשים לרצות להמשיך להשקיע כדי שיהיה לך מה לקרוא מעבר לכל עשרות ה"וולוגרים" שבאמת עושים קופי פייסט להודעות לעיתונות כדי שיוכלו להתפנות להפיק "תכנים" ששילמו עליהם כסף? 

    לפני 9 שעות, -UC- כתב:

    השימוש במונח "פרימיום" מאבד את זה מיום ליום... כולם נהיו "פרימיום"...

    אתה לא לגמרי טועה, אבל צריך לזכור (אם מסתכלים על סין) שיש שם לבד כמעט 190 מותגי רכב. הרוב המוחלט הוא עממי, אבל אלה מייצרים רכבים שבגלל תקנות הזיהום שהסיכוי שהם יוכלו לקבל תקינה אירופאית נמוך מאוד. המותגים/יצרנים המבוססים/עשירים הולכים לייצור של חשמליות, וכנראה נוקטים בשיטת ה"אם כבר, אז כבר" וכנראה רואים היגיון בייצור מכוניות יותר מאובזרות/איכותיות/גדולות/חזקות ומנסים להיכנס לשוק הפרימיום - בין היתר גם כי המרווחים שם גדולים יותר. 

     

    אז כן, כשיונדאי משיקה i20 או טויוטה מוציאה קורולה, והן מספרות לנו שהן מביאות טכנולוגיות/אבזור/נוחות מעולמות הפרימיום, זה לרוב קשקשת. אבל כשיש יצרן חדש שמחליט לייצר רכב חדש, הוא יכול לדחוף אותו לאיזו קטגוריה שבא לו. המצחיק הוא שכאשר פגאני, קוניגסג, סינגר, אריאל, רימאק או אחרות דורשות מיליוני דולרים על הדגם הראשון שלהם, אף אחד לא מניד עפעף - זה לגיטימי. מה הסינים פשעו שלא מגיע להם אפילו להיות מהספק לפני ששופטים? 

     

    לפני שעתיים, Nakamichi כתב:

    "פורום רכב כללי" : עוד יצרן סיני הגיע לארץ. טונגלחככחיק הסינית. חברת העל חלל שמייצרת כוכבי לכת החלה לשווק בישראל דרך חברת פלפאל חתוכה שעד כה התמקדה בתחום הכדורים וכעת עברה לתחום הרכבים. 

    תגובות: זה העתיד. אחלה רכבים. אולי אחלה רכב אבל לא פרימיום אמיתי.

     

    "פורום טכני אחזקה וטיפולים": ייעוץ לגבי צמיג: שלום. אני נוסע 300 ק"מ בשנתיים בקיץ שוקל לשים צמיג של לינגלונג.

    תגובות: בחיים לא! השתגעת?! זה החיבור בינך לכביש.

    כי אין הבדל בין רכב שאשכרה פיתחו ותכננו ונבחן בכמה וכמה מדינות ונמצא כשר וכשיר לבין צמיג שהגיע לכאן באיזו קומבינה ודוחפים אותו כי הוא זול. 

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    אותי מטריד נושא התחזוקה וחלקי חילוף.

    אצל יצרנים ותיקים יש גם גב חזק של המותג, גם חלפים תחליפים, לפעמים חלק מסויים אפילו נמצא במספר דגמים של היצרן וגם בגלל שנמכרו כמויות גדולות יש מפירוק.

    אצל יצרן קיקיוני שכזה כל חלק יהיה רק מהיבואן, בתקווה שהיצרן לא יעלם, חלקי אלקטרוניקה ומחשבים יהיו או בלתי ניתנים להשגה או יקרים באופן מחריד.

    לדעתי האישית הצנועה והלא מחייבת, הרכבים האלו יעלמו מהכביש תוך 10 שנים בגלל מחסור בחלפים או עלויות תחזוקה/תיקון הזויות.

    • רעיון טוב! 2
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני כשעה, פבל כתב:

    אבל צריך לזכור (אם מסתכלים על סין) שיש שם לבד כמעט 190 מותגי רכב.

    לא יודע אם מותר לי לענות אחרי ההאשמות בתחילת השירשור.

    אבל אוקיי, אם אתה מסתכל בתוך סין - זה בטוח פרימיום.

     

    לפני כשעה, פבל כתב:

    המצחיק הוא שכאשר פגאני, קוניגסג, סינגר, אריאל, רימאק או אחרות דורשות מיליוני דולרים על הדגם הראשון שלהם, אף אחד לא מניד עפעף - זה לגיטימי.

    באמת פבל?

    הרי זאת לא השוואה בכלל.

    כשאתה מראה לי שישבו מהנדסים, ששמו אותי בתור המשתמש בראש הדרישות מכול חלק ברכב, ואחר כך ישבו איטלקים ושיפשפו חתיכת מתכת ככה שהיא תיהיה יפיפה, כול זה כדי שה"שטאנגות" של הידית הילוכים שרואים יראו מדהים ויעשו בדיוק "קלאנג" כזה. אז כן - ברור לי מאיפה הדרישה.

    כשפועלים עובדים שעות כדי שהשזירה של חלקי הקרבון יתאימו אחד לשני והמעבר יהיה חלק - נראה לי שאני מבין למה האוטו שווה כסף.

    לגבי סינגר זה קצת יותר בעייתי, כי הם מתחילים כבר מפורשה, שהיא גם ככה פרימיום, ועל זה מוציאים את הכול ומכניסים את החלקים הכי טובים - לא מניד עפעף, זה אולטרא פרימיום.

    לגבי אריאל... אין פה קריאה לפרימיום, יותר לביצועים, ושם אין ספק שזאת מכונה משוגעת נכון?

     

    ואז אנחנו מגיעים לדגם "שפרוטי" של היצרן החדש "פיזדהלוך" מהקונצרן המוכר "סון חוי וצ'אי". פרימיום.

    מה פרימיום? 3 מסכים. מסאז בכיסאות. חלונות. מתלים מתכווננים - לפחות משהו.

    רכב שנראה גנרי. מה זה גנרי אבל. פנים? גנרי.

     

    ההרגשה היא שהם מריצים איזה AI שמפליץ החוצה דגמים, לא מכוערים מדי, לא יפים מדי, מאובזרים קצת. יש מערכת שמחליטה רנדומלית אם זה פרימיום או לא. ויאללה לייצר כמה אלפי חתיכות ולנסות למכור את זה במערב.

    ללא ספק בסין זה פרימיום. האם זה פרימיום במערב אירופה? בארה"ב? שאלה טוב, הניחוש שלי - לא.

     

     

     

    • אהבתי 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 3 שעות, פבל כתב:

    מה דעתך על טיפה

    הערכה?

    אבל יש הערכה. לא רק על הזמן והמאמץ אלא גם על, בדר כלל, הידע והעצמאות. בדיוק בגלל ההערכה יש ציפיות, ומותר להגיד למישהו שמעריכים, כשחושבים שלא יזיק לו לשמוע איך זה נקרא ע"י קורא שאליו הרשימה מכוונת. גם מי שמעריכים יכול לפספס. מבחינתי הרשימה לא היתה אפקטיבית בדיוק בגלל שהיא נשמעה כ"כ מתלהבת בלי שברור על בסיס מה -- לפחות בינתיים. 

     לא היתה כוונה לפגוע, ואני מתנצל אם פגעתי.

    גם אני כותב על חשבון זמני מבלי שמשלמים לי, כולנו כאן יצרנים ולא רק צרכנים.

    ואני מאוד מתגעגע לרשימות שלך פבל, לעומק הכתיבה, לציניות הלא -צפויה ולאיכפתיות. 

     

    עריכה אחרונה על ידי אבנר.אלקיים
    • רעיון טוב! 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים




    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...