Jump to content
  • ההאמר חוזר מהמתים


    yoav911gt2
     שיתוף
    עוקבים 0

    המותג האייקוני שנולד מדרישה אזרחית לכלי הרכב הצבאי המיתולוגי, ה-HMMWV (High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle) אותו אתם בטח מכירים אותו בכינוי החיבה שלו - Humvee, עושה קאמבק בתור תת מותג ייעודי לרכבי שטח חשמליים תחת מותג GMC של ג'נרל מוטורס.

    2022-gmc-hummer-ev-rear.thumb.jpg.f5061045308ef76ed17c4e603fe8f0df.jpg

     

     ההאמר החדש מציג עיצוב מודרני ועגלגל יותר בהשוואה להאמר 1H , אבל קווי הדמיון נשארו ברורים ולא ישאירו ספק כי מדובר ביורש לרכב השטח המוכר.

    פנסי לד קדמיים בצורת האות H אשר תוחמים פס לד ארוך המחולק לשבעה חלקים, כמחווה לגריל האייקוני המזוהה עם רכבי ההאמר לדורותיו. שם המותג מצוין

    בגאווה על פס הלד, כאשר כל אות נמצאת על חלק אחר.

     

    2022-gmc-hummer-ev-grille.thumb.jpg.077cbe5e9d5f1f902872a2d075506326.jpg

     

    ההאמר החשמלי יוצע כסטנדרט עם פנלי גג פריקים, הניתנים לאחסון בתור תא האחסון הקדמי במקום בו לרוב נמצא המנוע ברכבי בנזין. לחובבי השטח מציע ההאמר החדש

    מיגון גחון ובתי גלגלים מרווחים המאפשרים שימוש בצמיגי שטח ייעודיים בגודל 35 אינץ' אשר ישווקו כסטנדרט, עם אפשרות לעלות עד צמיגי 37 אינץ' - ממש כמו בהאמר הצבאי המקורי. בחלקו האחורי של

    ההאמר ניתן למצוא דלת תא מטען 'מולטי פונקציונלית' עם 6 אפשרויות מצבי שימוש שונים , אשר נלקחה היישר מה-GMC סיירה.

     

    2022-gmc-hummer-ev-bed.thumb.jpg.12bdf05056e27d545a32d10582a6445a.jpg

     

    ההאמר החדש מהווה תצוגת יכולת וכוונות מצד חברת האם GM, על כן הוא מציג שלל טכנולוגיות מתקדמות, כאשר רבות מהן פונות לקהל חובבי השטח. אחת מהמערכת

    היא מערכת מצלמות היקפיות המציגה עד כ-18 זוויות ראיה שונות וכוללת בנוסף גם מצלמות ייעודיות לנסיעת שטח הממוקמות בתחתית המרכב ומסייעות במיקום

    הגלגלים והתחמקות ממכשולים בנהיגה בשטח טכני. בנוסף, ישנה תצוגה ייעודית לנסיעת שטח המציגה לנהג את המומנט שהרכב מייצר , מצב נעילות הדיפרנציאל,

    לחץ אוויר בצמיגים, זוויות מרכב ועוד. עוד פרט מעניין ומעט ביזארי שניתן למצוא בהאמר הוא "מד דריפט", המציג את זווית ההחלקה המקסימאלית בו נמצא המפלץ המגודל.

     

    רשימת הטכנולוגיות ממשיכה עם היגוי לארבעת הגלגלים , כולל "מצב סרטן" (זה נשמע הרבה פחות גרוע באנגלית - Crab Mode) בו הרכב יכול לנוע במהירות נמוכה כאשר כל הגלגלים מכוונים לאותו הכיוון. מערכת מתלי אוויר

    אדפטיביים מאפשרת להרים את המרכב ב-5 אינצ'ים מ-12 עד ל-16 אינץ' (שהם 40.6 ס"מ!) ומאפשרת להאמר להתהדר ביכולת צליחת מכשולי מים בעומק של עד 82 ס"מ (או 71 ס"מ כשהבולמים בגובה הרגיל). היות וההאמר הוא לא רק חיית שטח, אלא נועד גם לכבישים סלולים ואף כבישים מהירים, הוחלט לכלול בו את מערכת הסופר קרוז המתקדמת של GM בגרסתה העדכנית ביותר. המערכת המתוחכמת מאפשרת שיוט חצי אוטונומי בכבישים מהירים, כולל מעבר נתיבים ועקיפה.

     

    2022-gmc-hummer-ev-interior.thumb.jpg.0209002745ca861f8d16ec5e1dccb5ad.jpg

     

    השקת ההאמר מתוכננת לסוף שנת 2021, כאשר גרסאות נוספות ימשיכו להיות מושקות עד סוף 2024. תחילה הוא יוצע בגרסה בעלת שלושה מנועים חשמליים עם הספק משוער של 1000 כ"ס ומומנט מפלצתי של 1589 קג"מ. הביצועים, כמצופה מנתוני המנוע צפויים להילקח מעולם רכבי העל, עם מיאוץ ל-60 מייל בשעה תוך "פחות מ-3 שניות", נתון מרשים ביותר עבור כל מכונית, כל שכן רכב שטח גדול וכבד. פיתוח הסוללות נעשה בשיתוף

    פעולה בין GM להונדה והסוללות החדשות צפויות להעניק להאמר טווח מכובד של כ-560 ק"מ בזכות קיבולת מפלצתית (מוטיב חוזר, ה"מפלצתיות" הזו) של 200 קילו-וואט שעה. בעזרת פיתוח חדש שמאפשר שינוי מצב הטעינה על ידי הסוללה ,ההאמר יוכל להטען ממגוון מטענים, כאשר החזק שבהם הוא מטען של 350 קילוואט, המאפשר להוסיף טווח של 160 ק"מ תוך 10 דקות בלבד.  

    לפי הצהרת GM, מחיר ההאמר בגרסת ההשקה צפוי להתחיל מ-112,595 דולר, כאשר הגרסאות שיושקו בהמשך יהיו זולות יותר, בהן גם גרסה בעלת שני מנועים בלבד ומחיריהן יגיעו למינימום של 80,000 דולר. מחיר דומה לזה של מרצדס GLS.

     

     

    1053249149_2022-gmc-hummer-ev-front(3).thumb.jpg.868f44056ba443c6420e470786793b45.jpg2022-gmc-hummer-ev-taillights.thumb.jpg.528ff1b90f54b7bc2904e64cfccb7008.jpg511499825_2022-gmc-hummer-ev-front(1).thumb.jpg.3e192f8d83339e17824f111297361a86.jpggmc-hummer-electric-pickup-truck-video-reveal.thumb.jpg.285af4aedbdfe83420ad2596c2972612.jpg

     

     

     

     שיתוף

    User Feedback

    Recommended Comments



    טסלה סייברטראק תעלה פחות מ 40000 $

    למי שלא מבין להם טסלה מפסידים כל כך הרבה כסף.

     

    להאמר יש תכנון עד 2024, כל שנה יוצא דגם יותר פשוט

    האחרון יעלה 79995, עדיין יותר מכפול מטסלה

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    קודם שטסלה תוציא בכלל את הסייברטראק הזה, או שתראה את הדגם הסופי שייוצר.

    ואז שיכריזו מה מקבלים בכלל ב 40K$

    ואז בוא נראה איך הרכבים בהתחלה יוצאים מהמפעל

    ורק אז אפשר להשוות.

     

    לעומת זאת, ל GM אני לא דואג.

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    אכן מפלצת מטורפת אבל המחיר הזה נותר לתהות מי קהל היעד? עד כמה חובבי שטח אכן ירכשו כזה ובפועל ירדו אתו לשטח?

     

    יש סיכוי שהם חוזרים על טעות העבר והרכב יהיה עוד צעצוע לעשירים בלבד ומאפיין ראפרים בעלי טעם רע במיוחד?

     

    ראו הסרטון שמבהיר את כוונתי:

    https://www.youtube.com/watch?v=Gkd6zyOzeOw

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    וואו, נראה מטורף. השקעה מאוד גדולה וזה נראה כי התמורה תהיה בהתאם. 

    אך אני מצטרף לדעת המגיבים, לדעתי אנשים שיקנו את האוטו הזה יעדיפו להשאיר אותו בכבישים נורמליים ולא לרדת איתו לשטח.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    אף אחד לא הולך לרדת לשטח עם רכב של 112,595 דולר עם מצברים שיכולים להתפוצץ אם הם חוטפים מכה מסלע. זה מחיר יותר גבוה ממרצדס s באמריקה, שתבינו מי הולך לקנות את זה.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים
    לפני 13 שעות, David32 כתב:

    קודם שטסלה תוציא בכלל את הסייברטראק הזה

    לגמרי. החשיפה הזאת מתחילה להיראות כמו פספוס הזדמנות עסקית מדרגה ראשונה -

    מעוררים את השוק, מעוררים תיאבון אצל הצרכנים ומעוררים את המתחרים לפעול - בלי מוצר שתופס את השטח.

     

    או בניסוח אחר - אילו באופן תיאורטי הסייברטראק היה מוצע למכירה ברגע זה,

    הוא היה נמכר לכל הלקוחות הפוטנציאליים - ולא היה נשאר מי שיקנה האמר (חוץ מאלה שמחליפים אוטו פעם בחודש כמו בנצי).

     

    בקיצור, טסלה יצרה פלח שוק חדש (לא משנה המחיר - העיקר שהמוצר הוא מסוג חדש, כמו להמציא חד-קרן) -

    אבל היא לא שם. הזוי משהו.

    עריכה אחרונה על ידי hans
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    האמר עם ביצועים של מכונית על לא היה בכרטיס בינגו שלי... זה בעיקר מראה בכמה gm מובילים על יצרניות היוקרה הגרמניות במכוניות חשמל

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    היה מפלצת יקרה ויהיה מפלצת יקרה - אבל לא מזהמת הפעם...
    קשה לי להאמין שיהיו הרבה שיקנו אותו, אבל בטח יימצאו המשוגעים הנכונים 

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים
    לפני 6 שעות, KOOKE כתב:

    אכן מפלצת מטורפת אבל המחיר הזה נותר לתהות מי קהל היעד? עד כמה חובבי שטח אכן ירכשו כזה ובפועל ירדו אתו לשטח?


    חובבי שטח? לרדת לשטח? מה מה? מה להם ולזה?

    עריכה אחרונה על ידי farkash7
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים
    לפני 7 שעות, KOOKE כתב:

    אכן מפלצת מטורפת אבל המחיר הזה נותר לתהות מי קהל היעד?

     

    אלה שקונים F350 או סילברדו עם כל התוספות ב80 אלף דולר.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים
    בתאריך 21.10.2020 בשעה 22:18, David32 כתב:

    קודם שטסלה תוציא בכלל את הסייברטראק הזה, או שתראה את הדגם הסופי שייוצר.

    ואז שיכריזו מה מקבלים בכלל ב 40K$

    ואז בוא נראה איך הרכבים בהתחלה יוצאים מהמפעל

    ורק אז אפשר להשוות.

     

    לעומת זאת, ל GM אני לא דואג.

     

    עם התוצאות בשטח אי אפשר להתווכח. הרכבים של טסלה הם פרימיום אחד אחד ואין לי שום ספק שגם הסייברטראק יהיה כזה.

     

    תכף יקפצו עליי וייצעקו על כל מיני פגמים בטסלות, אבל מה? פולקסווגן וטויוטה לא עושות ריקול כל שנתיים?

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לא.

    לפולקסוואגן אין פגמים כאלה בייצור.

    שלא נדבר על טויוטה שיעול הייצור שלהם ראוי להערצה וההשפעה שלהם על שיטות עבודה וייצור גם כן.

    אז לא.

    אני בטוח בזה שה ID3 של VW, מיוצרת הרבה יותר טוב מה 3 של טסלה בשנה הראשונה, ויש מצב שגם כיום.

     

    הרכבים של טסלה הם לא פרימיום אחד אחד. יש ספק גדול בכלל על אם ומתי נראה את הסייברטראק הזה ואיך הוא יראה.

     

    השנה 2020, לא 2017. אפשר להסתכל אחורה ולראות את כול השקרים של מאסק שלא התקיימו, אפשר לצפות בכול הבעיות שהיו.

    לא רשמתי שום דבר לא מבוסס בהודעה ההיא.

     

    ואני אפילו לא טסלה הייטר, פשוט צריך להסתכל מציאותית.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים



    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...