Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 2 שנת 2011 ,140קמ ,רעידות די חזקות בהנעה וריח חריף מהאגזוז גם ...


tokame
שימו לב! השרשור הזה בן 864 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו כן רעש מהשסתומים שהתגבר.הרכב מטופל בזמן עם שמן מוטורקראפט מקורי. טורים תקינים. הרעידות נובעות מתושבת מנוע שהלכה? עשן מהאגזוז לא ראיתי שכחול /לבן ,גם לא שחור. 

שמן ומים אוכל קצת ,ממש בקטנה .מה יכולות להיות הסיבות לבעיות? אולי שרשרת טיימינג גם שצריכה מתיחה או טיפול/החלפה?

עריכה אחרונה על ידי tokame
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התושבות מנוע של הרכב הזה לא נוטות להאריך חיים מניסיון (פיאסטה עם אותם תושבות)

התושבת שהכי תעצבן אותך זה התושבת גיר התחתונה שדי זולה ומאוד נגישה להחלפה (2 ברגים נגישים ולוקח פחות מ2 דקות) רק תקנה מקורית/חברה טובה ולא סיני שאשכרה יחזיקו ולא אמור להיות יקר בכלל.

השניים העליונים תצטרך להרים מנוע שזה די מבאס אבל אם מפריע לך מאוד תוכל לעשות גם את זה.

 

לגבי הצריכת שמן, תגדיר טיפה כמה שמן ל1000 קילומטר לדעתך הרכב צורך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Shab00 כתב:

התושבות מנוע של הרכב הזה לא נוטות להאריך חיים מניסיון (פיאסטה עם אותם תושבות)

התושבת שהכי תעצבן אותך זה התושבת גיר התחתונה שדי זולה ומאוד נגישה להחלפה (2 ברגים נגישים ולוקח פחות מ2 דקות) רק תקנה מקורית/חברה טובה ולא סיני שאשכרה יחזיקו ולא אמור להיות יקר בכלל.

השניים העליונים תצטרך להרים מנוע שזה די מבאס אבל אם מפריע לך מאוד תוכל לעשות גם את זה.

 

לגבי הצריכת שמן, תגדיר טיפה כמה שמן ל1000 קילומטר לדעתך הרכב צורך?

שמן אני ממלא 100 עד 150 גרם 

לפני שעה, PAN כתב:

אולי קשור גם למצערת סתומה

 

מצערת נקיתי יסודי כולל שסתומים עם תכשיר ליקווי מולי לפני 3 חודשים. כמו כן את חיישן כמות האוויר עם ספריי ניקוי מגעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התוסף שמן של ליקווי מולי סמיך ויכול לבלבל את המנוע ולשנות את הטורים בעמידה עד שהשמן מתחמם.

בדקות הראשונות אחרי ההנעה תמיד יש ריח חזק של פליטה עד שהממיר מתחמם וזה עובר גם הצ'וק פתוח.

עריכה אחרונה על ידי dorban5
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, dorban5 כתב:

לא תוסף שמן , תכשיר לניקוי מצערת וסעפת יניקה , היה בזמנו ריח ממנו יומיים ראשונים ונעלם ,גם הרעש שסתומים נעלם אז ,אבל עברו כמה חודשים והכל חזר ,רעש שסתומים התגבר אפילו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, tokame כתב:

שמן מוטורקראפט מקורי.

השמן הזה הוא לא ״מקורי״

איכשהו יש איזה דעה להשתמש בשמן הזה למאזדות והיא לא נכונה.

מדובר בשמן חצי סינטטי, ויש תחליפים הרבה יותר טובים ומומלצים לרכב שלך, כדוגמת הקסטרול מגנטק A5

כמו שאמרו פה רעידות 99% שזה תושבות מנוע

עריכה אחרונה על ידי roy007
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטורקראפט זו חברה ויש להם גם שמנים סינטטים מלאים.

ואגב, מוטורקראפט זה הספק חלפים למאזדה ופורד של התקופה של המאזדה שלו ויש להם שמן כן מתאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 864 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...