Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם זה שהמאוורר עובד הרבה זה אומר שהמנוע מתחמם יותר


בנימין 2
 שיתוף

פוסטים מומלצים

הרכב שלי פוקוס 2012,  (ידני)בתקופה האחרונה הרבה פעמים המאוורר עובד חזק זאת אומרת שיש רעש חזק של המאוורר והרבה פעמים . ואפי' במנוע מכובה, ואני יודע שככה זה בפוקוס שעובד קצת גם אחרי שמכבים מנוע, אבל זה עובד הרבה ואפי' אחרי כמה דק' אם פתחתי את האוטו זה נדלק שוב. בקיצור זה ברמה חריגה.

השאלה האם זה אומר שהמנוע מתחיל לכיוון הסוף.  חשוב לציין שאני מעביד אותו קשה, טורים 4/5 זה ברגיל.  וגם שהוא כבר עם 200,000. אבל מטופל טוב.

עריכה אחרונה על ידי בנימין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"מעביד אותו קשה, טורים 4/5 זה ברגיל" ברגע שאתה בתנועה זה לא כלכך משנה כי יש מספיק אוויר שעובר ברדיאטור לקירור, הבעיה מתחילה ברגע שאתה עוצר וכל החום פשוט נח שם.

אני מציעה לך לבדוק את מערכת הקירור עם אתה מתכוון להחזיק את האוטו, ומנסיון אישי אחרי שהחלפתי רדיאוטור מקורי באוטו עם 170K הוא התחיל לעבוד יותר קריר ברגיל ולהפעיל מאוורר.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות

כשכתבתי מים התכוונתי נוזל קירור שיש מספיק.

לגבי החלפה לא ידוע לי על החלפה מאז שהוא אצלי 20,000 ק"מ.  מה כדאי להחליף נוזל כל תקופה ?

ולגבי מה  שכתב viper83 לבדוק מערכת קירור, אם אני הולך למוסך הוא יכול לבדוק מה מצב המערכת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, בנימין 2 כתב:

חיובי. מד לא זז, ומים יש מספיק

אז הכל בסדר גמור.

כחלק מהעבודה של המנוע הוא לא נשאר בטמפ' קבועה. @Buki נתן הסבר מאד מפרט באחד השרשורים הקודמים עם נושא דומה.

אם אין איבוד של נוזל קירור ("מים") ומד חום המנוע בטווח התקין הכל מצוין.

 

לגבי החלפת נוזל הקירור, פתח את ספר הרכב בפרק אחזקה, וראה מה רשום שם.

POLO 1.4 2001 > SPARK 1.0 2014 > 108 1.2 2016

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שעורר אותי לחשוב שיש בעיה זה שחל שינוי פעם זה לא היה, ולמרות שהמנוע תמיד לא היה בטמפרטורה קבועה. וגם שאני לא שומע רכבים סביבי שהמאוורר צועק

בקיצור האם זה שהמאוורר עובד הרבה במהירות הגבוהה יותר מהרגיל זה מצביע על בעיה

עריכה אחרונה על ידי בנימין 2
תוספת הסבר
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב המכוניות גם מזגן הרכב מפעיל את מאורר הרדיאטור

כולל במהירות הגבוהה שלו, כך שיתכן שלחץ גז מזגן גבוה עדיין מפעיל המאורר.

יתכן גם שהמאורר פגום ומרעיש יתר על המידה ולכן אתה שומע אותו חזק יותר.

בברכה  -  רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, רפי לין כתב:

ברוב המכוניות גם מזגן הרכב מפעיל את מאורר הרדיאטור

כולל במהירות הגבוהה שלו, כך שיתכן שלחץ גז מזגן גבוה עדיין מפעיל המאורר.

יתכן גם שהמאורר פגום ומרעיש יתר על המידה ולכן אתה שומע אותו חזק יותר.

בברכה  -  רפי לין

האם התכוונת שיכול להיות שיש בעיה של לחץ בגז מזגן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...