Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חשד לצריכת דלק גבוהה בסיטרואן c4 e hdi. מבקש להשוות עם בעלי רכב דומה


יונתן12345
שימו לב! השרשור הזה בן 1109 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום, קניתי לפני כשלושה שבועות סיטרואן c4 e hdi 112hp עם תיבת הילוכים רובוטית 6 הילוכים. בציר 2013.

הנסיעה שלי הן ברובן בין עירוניות מאוד רגועות 90-105 קמש. כשאני אומר ברובן בין עירוניות זה אומר כ90% מהזמן אני בכבישים מהירים. אני נוסע ברכב די בעדינות ואני מקבל צריכה די קבועה של 18.8 קמ לליטר לפי בדיקה מדויקת במשאבה (מחשב הדרך מראה 19.6 קמ לליטר). אני יודע שלרובכם זאת צריכה מצוינת אבל שמעתי מאנשים שמקבלים צריכה של 1/22 והן לא נוסעים עדין כמוני. 

רציתי לוודא שמה ששמעתי נכון ולשמוע מבעלי רכבים דומים לשלי מה הצריכת דלק שלהם כדי לדעת אם יש סיבה להתחיל לבחון את העניין. תודה לעונים

IMG_20210330_162326.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, יונתן12345 כתב:

הנסיעה שלי הן ברובן בין עירוניות מאוד רגועות 90-105 קמש. כשאני אומר ברובן בין עירוניות זה אומר כ90% מהזמן אני בכבישים מהירים. אני נוסע ברכב די בעדינות ואני מקבל צריכה די קבועה של 18.8 קמ לליטר לפי בדיקה מדויקת במשאבה (מחשב הדרך מראה 19.6 קמ לליטר).

קודם כל תתחדש.

אצלי המחשב מראה באיזור ה1/22, בפועל הצריכה נעה סביבות 1/20 בתקופה החמה (עם מזגן) לאיזור 1/22 בתקופות שלא דורשות מזגן.

גם הנסיעות שלי כוללות רוב של תוואי בינעירוני, קשה לי להעריך באחוזים כי זה משתנה כל הזמן. לרוב בכבישים מהירים אני נוסע 115-120 עם ספיד לימיטר דלוק.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, Igalz כתב:

קודם כל תתחדש.

אצלי המחשב מראה באיזור ה1/22, בפועל הצריכה נעה סביבות 1/20 בתקופה החמה (עם מזגן) לאיזור 1/22 בתקופות שלא דורשות מזגן.

גם הנסיעות שלי כוללות רוב של תוואי בינעירוני, קשה לי להעריך באחוזים כי זה משתנה כל הזמן. לרוב בכבישים מהירים אני נוסע 115-120 עם ספיד לימיטר דלוק.

מעניין מה שאתה אומר.. אם ככה, כנראה שיש איזו שהיא בעיה. המנוע עובד מאוד חלק בגלל זה זה קצת מוזר לי.. תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מיד יש להאשים את הרכב, כי קצת קשה להשוות שני רכבים שונים, שנוסעים על ידי נהג שונה ובמקומות שונים. 

יגאל גם מתדלק בתחנת דלק דלוקס...! (בדיחה פנימית למי שעוקב). 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, danniel כתב:

יגאל גם מתדלק בתחנת דלק דלוקס...! (בדיחה פנימית למי שעוקב). 

תדלק, בעבר. היום יגאל כבר לא גר ברחובות וקצת רחוק לו לסוע מעומר עד בילו בשביל כמה טיפות סולר מובחר.

 

אבל צחוק בצד, אני נוהג לתדלק בתחנות בצד הזול מאוד של הסקאלה, דוגמת סדש נמל אשדוד, דלק שלו בקרית אתא, פז מרכז מורים בב״ש, ועובדתית בצועי הרכב וצריכת הדלק מצויינים. תסיקו מזה איזה מסקנות שתרצו.

לפני 3 שעות, יונתן12345 כתב:

מעניין מה שאתה אומר

תתחיל מבדיקה של לחץ אויר בצמיגים. אני מנפח טיפה מעל מה שהיצרן דורש, 2.5 באר מקדימה, 2.4 מאחורה (תא המטען שלי תמיד עמוס בכלים)

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שבדקתי לחץ אויר והוא תקין. גם בנסיעה לאילת וחזרה באותם תנאים שציינתי עם שני נוסעים ולא המון ציוד הצריכה היתה אותו דבר.. אני עושה כ3200 קמ בחודש מאוד הייתי רוצה 1/22 , באסה😥

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקנה קקטוס דיזל ידנית.

אחי נוסע על אחת כזו, ובמוד "סבתא" גם מוציא ממנה 1:27 לפי מחשב דרך. שאני נוהג עליה. הצריכה עולה

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.4.2021 בשעה 20:28, Igalz כתב:

לרוב בכבישים מהירים אני נוסע 115-120 עם ספיד לימיטר דלוק.

תיזהר עם השימוש בספיד לימיטר. יום אחד תצטרך כמה קמ"שים בעקיפה והם לא יהיו שם. עדיף להשתמש עם קרוז קונטרול כדי לשמור במגבלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ZiggyMan כתב:

תיזהר עם השימוש בספיד לימיטר. יום אחד תצטרך כמה קמ"שים בעקיפה והם לא יהיו שם. עדיף להשתמש עם קרוז קונטרול כדי לשמור במגבלות.

מודה שלא לגמרי הבנתי את קו המחשבה שלך..

כיצד התפעול של קרוז קונטרול בזמן עקיפה שונה מספיד לימיטר?

בשניהם צריך לנתק אותם יזום\להכניס דוושה עד הסוף\לתת כמה ++ במחשב.

 

אני בדעה שספיד לימיטר בטיחותי יותר כיוון שהוא שומר את הרגל שלך על הדוושה, מה שגורם לך להיות מוכן יותר למקרים ותגובות.

ספיד לימיטר מאפשר נהיגה חלקה יותר, כי אם יש רכב לפני אני יכול פשוט להרים חלקית את הרגל מדוושת הגז, לשלוט על המהירות שלי עם הדוושה, וכאשר המכשול נשאר מאחור זורק את הרגל על הדוושה וממשיך בנסיעה כרגיל.

 

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצורך הדיון, בשביל להאיץ כשהרכב על קרוז קונטורל לא צריך לתת גז עד הסוף, מספיקה לחיצה חלקית בשביל להאיץ מעבר למהירות שהוגדרה, זה ההבדל לעומת ספיד לימיטר. 

 

חוץ מזה לא רואה שום בעיה להשתמש בלימיטר. 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, Buki כתב:

לצורך הדיון, בשביל להאיץ כשהרכב על קרוז קונטורל לא צריך לתת גז עד הסוף, מספיקה לחיצה חלקית בשביל להאיץ מעבר למהירות שהוגדרה, זה ההבדל לעומת ספיד לימיטר. 

אני מוכן לבדוק שוב, אבל מזכרוני אצלי זה לא עובד כך.

אצלי צריך לתת גז עד הסוף בדיוק כמו עם ספיד לימיטר

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה עובד בדיוק כמו שבוקי רשם.

אני גם מעדיף להשתמש בבקרת שיוט. נותן לרגל לנוח. 

 

כדי להאט אני פשוט לוחץ על הביטול של הבקרת שיוט ומחזיר שאני רוצה להאיץ בחזרה (מאיץ גם עם הבקרת שיוט בלחיצה על ה-"+").

 

אם צריך לבלום, בולם 

 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, Igalz כתב:

מודה שלא לגמרי הבנתי את קו המחשבה שלך..

כיצד התפעול של קרוז קונטרול בזמן עקיפה שונה מספיד לימיטר?

בשניהם צריך לנתק אותם יזום\להכניס דוושה עד הסוף\לתת כמה ++ במחשב.

בקרוז קונטרול האצה עם דוושת הגז לא מבטלת אותו. (רק בלימה מבטלת)
בלימיטר רק ניתוק יזום, ולפעמים זה יכול להפתיע בקטע קריטי של עקיפה. מקרה אמיתי. זה כי בניגוד לקרוז, אתה כאילו נוהג רגיל, שוכח מהעניין, ופתאום אין לך האצה.
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, ZiggyMan כתב:

בלימיטר רק ניתוק יזום

זה לא נכון, לחיצה מלאה על דוושת הגז משהה את הלימיטר עד שהמהירות יורדת חזרה מתחת לערך שהוגדר.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1109 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...