Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו סניק RX4


david1771
שימו לב! השרשור הזה בן 2376 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שים לב!

 

אם אני לא טועה, במהלך החלפת הקלאטץ' הדגם הזה יש צורך לפרק את הגשר על מנת להוריד את הגיר.

זה מצריך התעסקות עם מכלולי ההגה.

 

קשה לי להאמין שבמקרה יום אחרי החלפת הקלאטץ יש שלולית מהמסרק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גם אם לא צריך להתעסק במכלולי הגה (בוא נגיד), אתה מתעסק שם בפרוק גיר, מה, אתה לא רואה שהכל מלא שמן מהנזילה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקשיב חבר, עד לפני שנה החזקתי אחת כזו.

עלות כל משולש (התפוח לא מתפרק בנפרד) היא כ 2000 ש"ח - אין חלפים חליפיים בפרונט.

חוץ מזה, רוב הרכיבים במנוע עצמו זהים לסניק 2.0.

יש רגישות ברכיב שמעביר את הכח לגלגלים האחוריים.

וגם חלקי פלסטיק שצמוד לפח הרכב לא ניתן להשיג.

לסבר לך את האוזניים:

עלות מכסה דלק 800 ש"ח (אין חליפי).

עלות 2 זרועות הרמה לתא מטען 600 ש"ח (לא מצאתי חליפי)

 

לי היה את דגם הדיזל ואכלתי מרורים ממנו (נזילות שמן, מים) למרות שהשקעתי בטיימיניג מקורי חדש ובמחזירי שמן.

הרכב לא החזיר חזרה אמינות בכלל.

 

רק רע !

 

שמע לי, תיפטר מהנבלה.

 

אני מכרתי את שלי עם גיר גמור ועם נזילות שמן ומים למוסכניק ב 2500 ש"ח.

הוא מספר לי שהוא השקיע עוד 6000 ש"ח רק על חלקים (הוא ביצע את העבודה).

 

מקווה שעזרתי במשהו, אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהבדיקה שאני עשיתי, אין באמת מק"ט מקורי לתפוח במשולש. אבל אפשר לפרק אותו. יש חלק כזה תחליפי.

זה מזכיר את עניין של תושבת מנוע תחתונה ב-206 שלי. אפשר להחליף רק את הבוקסה אבל אין מק"ט.

לעומת זאת יש רכבי PSA ששם המק"ט קיים והבוקסה מתאימה בקוטר.

 

הבדל בין הרכב הזה לסניק רגילה (לדוגמא) זה בנאבות וכמובן צלחות הבלם שהולכות עם 5 ברגים.

 

זה מצמצם קשות את המבחר בארץ ל-0 בחליפי.

 

אלעד

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2376 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...