Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסט לרכב במכון רישוי : תהיות לגבי גובה רכב וקוטר מערכת פליטה


שימו לב! השרשור הזה בן 3050 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן

עבר קצת זמן מאז שכתבתי לאחרונה

אני מחפש כבר תקופה תשובה לשאלות שעלו לי לאחר טסט לרכב שאפילו הבוחנים לא עונים לי על השאלות

וכל מה שהם רוצים זה אישור מוסך מורשה יבואן שככה הרכב אמור להיות (מה שאין סיכוי לקבל)

 

טוב אני אפרט טיפה כדי שהסיפור יהיה מובן

 

יש לי סיאט לאון 2005 (הדגם של הטורבו)

ברכב יש לי הנמכה של KW מונמך 30 ממ.

יש צנרת לרכב אך עם ממיר ודוד אחורי מקורי וכמובן שיש גם דוד אמצעי מותאם אישית (קוטר הצנרת שונה מהטורבו לדוד האחורי) הרכב שקט ונושא הרעש לא מהווה בעיה כי אין רעש חריג.

 

כבר שנה שנייה שאני עושה טסט באותו מכון טסטים באזור מגוריי

ומכשילים אותי על גובה נמוך של הרכב , מי נתן למכון הטסטים את הסמכות להחליט איזה גובה כל רכב אמור להיות ומאיפה להם לדעת מה גובהו של כל רכב, יש להם בכלל מאגר נתונים לדבר הזה?

יש לקוילאוברים תו תקן עולמי ומסמכים שאת מכון הטסטים זה מעניין כקליפת השום.

 

דבר שני הכשילו אותי על מערכת פליטה לא מתאימה..

איך בדיוק הבוחן מחליט ? בגלל שהצנרת עצמה מנירוסטה זה נראה לו מוזר? כאמור הכל מקורי שם חוץ מהצנרת עצמה , הממיר והדוד האחורי אפילו עם חותמת של פלוצוואגן..

וכמובן שהרכב עובר פליטה ע"פ התקנים של המכון.

 

 

האם אני באמת פושע ופשוט הרכב שלי לא חוקי?

איך מתנהלים מול דבר כזה?

לא רוצה לעשות קומבינות , רוצה לעבור טסט חוקי ובלי משחקים

 

אשמח לתשובה מבעלי נסיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלל אין לבצע שינויים ברכב,כל שינוי שכזה הוא עבירה על החוק.

ובכנות מלאה,אתה מייחס לטסט חשיבות גדולה מידי,אני נוטה להאמין שאתה יודע מה מצב הרכב שלך יותר מכל בוחן כזה או אחר במכון.

הסיבה היחידה לטסטים בארץ זה בשביל שיהיה למשרד התחבורה תירוץ לקחת כ"כ הרבה כסף כל שנה ועל שום דבר.

רכבים עם ליקויים מפה ועד מאדים עוברים טסטים באין מפריע בכל דקה.

אני לא רוצה לשדל אף אחד לעבור על החוק, אבל ארמוז שיש דרכים אחרות לעבור טסטים.

במיוחד שלכל מכון יש את הקריזות שלו, אין באמת אכיפה זהה בכל המכונים, זה נתון לפירוש של כל בוחן זוטר במכון.

 

 

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לא יודע לגבי מערכות פליטה, אבל אף פעם לא שמעתי שיש תקנות בנוגע לגובה הרכב.

4 שנים עם קויילאוברים הייתי עובר טסטים בלי בעיה, הרכב היה נמוך יותר מ30 מ"מ מהמקור ולא היו מסתכלים על זה בכלל. מבחינתם זה בולם וקפיץ תחליפי.

הטענה שאסור לעשות שינויים ברכב היא סתומה ומאפשרת להם להחליט "ליפול" עליך מתי שמתחשק להם. אחרת היה אסור להשתמש בחלקים תחליפיים, לקנות ג'אנטים אפטרמרקט, להתקין פנסי ערפל, מצבר ג'ל, להחליף ווישרים לסיליקון...

אין לי מושג מה עושים במקרה שלך והאם הדרך היחידה לעבור טסט היא להחליף את הצנרת ולהחזיר את הקפיצים והבולמים המקוריים לטסט החוזר. מה שכן, אל תחזור יותר למקום הזה ועדיף שתזהיר אחרים מפניו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם הרכב קרוב ל-6 שנים זה הטסט הרביעי שאני עושה עם הצנרת והקוילאוברים.. ושנה שלישית שאני עושה במכון הטסטים הספציפי הזה.

בטסטים עד לפני שנתיים לא היו לי בעיות בכלל

לכן מעניין אותי אם שינו תקנות או שסתם המקום הזה החליט לעשות לי חיים קשים והאם זה ככה בכל מכוני הטסט

 

לצורך העניין מה ההבדל בין בולם תחליפי לבין קוילאוברים ? יש תקן יש ייבוא סדיר, באמת שאני לא רואה את הבעיה.

 

יש בפורום כמה בוחנים.. מעניין מה דעתם על הנושא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום שינוי, זה לא היה חוקי מעולם.

המכון הספציפי הזה עושה לך חיים קשים.

כנראה שהם רואים קוילאוברים בצבעים בוהקים וזה מפריע להם בעין.

יש הבדל גדול בין בולם תחליפי לקוילאובר,הקוילאובר הרבה יותר איכותי ב99 אחוז מהמקרים.

וגם בדיוק בגלל זה קניתי קיט בולמים וקפיצים של פורד רייסינג שנראים זהה 1:1 למקוריים רק קצרים יותר.

אם זה לא רחוק כדאי שתחזור למכון טסטים הקודם.

הישועה לא תגיע מקומץ הבוחנים בפורום, שאת דעותיהם כבר למדתי להכיר.

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בעיה לגשת למכון אחר יש 3 מכונים באזור שלי

השאלה היא אם אפשר לגשת למקום אחר והם לא יתייחסו ל"כשלים" מהמכון האחר כי הרי זה מופיע בטופס שלהם.

 

ולא התכוונתי להבדלים באיכות של הבולמים אלה מבחינת התקנים

כי כמו שכבר ציינו

אם אני שם גאנט אחר לרכב , זה גם שינוי גם אם לא שיניתי מידות אז למה על זה לא מכשילים? שיכשילו גם על זה עם כל הגאנטים הסינים עם תקן שקר כלשהו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אם נכשלת במכון מסויים אתה חייב לחזור אליו כדי לעבור אחרי שסידרת את הליקויים.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
אכן צריך לחכות חודש.

יש דרך לאשר את הקוילאוברים בשביל שלא ישגעו אותי כל שנה או שזה מקרה אבוד?

ללכת למכון אחר בפעם הבאה. אם מכאן לא תצמח הישועה, יש גם פורום לרכבי VAG. חצי מהם מונמכים ומשופרים בכל מיני שטויות. אני מאמין ששם יכוונו אותך למכון נורמלי באזור מגוריך שמבין משהו מהחיים שלו.

 

פשוט פיגור. אם היית חותך את הקפיץ בשביל הנמכה כמו איזה פפואס, הם לא היו אומרים כלום. אבל עם קויילאובר בתקן אירופאי שמיוצר עבור הרכב הם נופלים עליך, כי הוא נראה שונה מהקפיץ והבולם הרגיל.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-200 שקל פה זה לא הנושא.. זה כסף קטן

אותי מעניין יותר הנושא הפתוח של שוק החלפים או האפטרמרקט

אם יש אישורים להכל שמתאים לרכב וכו׳ וקיבלו תקינה.

למה אסור לי להרכיב ולגשת לטסט ולעבור כמו כל רכב משפחטומתי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כי אין הסדרה בחוק של עניין החלפים התחליפיים וכל בוחן יכול להכשיל ולהעביר לפי מצב הרוח על דברים כאלה בגלל הניסוח הדפוק של תקנת "שינוי מבנה".

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3050 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...