Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכפתור של ההתנעה, מדהים! רק זה שווה תג מחיר 700K:-)

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ואי אפשר בלי תמונה אחת של ג'ולייטה,

 

IMG_20150917_141523.jpg

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם
נכון לעכשיו השמועות מדברות על גרסת בסיס ב-30-33 אלף יורו. לי זה נראה אופטימי מדי, שכן באיטליה מקבלים ב-29500 יורו גרסא של הג'ולייטה שמאובזרת בדיוק בין טוריזמו (190000 ש"ח) לבין המילאנו (210000 ש"ח), היינו 200000 ש"ח לג'וליה 180 כ"ס ידנית. שוב - לי זה נראה אופטימי מדי, אבל הלוואי.

 

אולי זאת כל הגדולה של לתמחר את הדגם הראשון במחיר מצוץ מהאצבע ואחר כך הגרסאות הזולות יראו דיל קרוקודיל.

 

כי אם תוציא קודם גוליה ב-200 אלף ואז אחת ב-700 יגידו שהשתגעת.

אם תוציא אחת ב-700 ואז אחת ב-200 אנשים יקפצו על המציאה.

פורסם

ב-200 היא מציאה בלי קשר ל-700, כי לקבל מקבילה ל-320 במחיר נמוך מ-316 זו אכן מציאה. הבעיה היא שהמחיר הזה לא נראה לי מציאותי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
קצת קשה לי לראות אנשים מוציאים 700K על אלפא ג'וליה בארץ...

יש סיכוי שהיא תגרד את ה 500K מלמטה בארץ?

 

גם לי היה קשה לראות איך אנשים מוציאים 400K ש"ח על פיאט 500, אבל הנה הוציאו...

 

היבואן הזה דוגל לכאורה בשיטה של למכור מעט וביוקר - וזכותו כמובן. לעניות דעתי הלקוחות שרוכשים את המכוניות הללו לא עושים זאת מתוך הפעלת היגיון, אלא מתוך רצון ותשוקה עזה למותג - למי שיצא פעם להתאהב בבחורה יודע שכשמתאהבים שוכחים את הכל מסביב, וכך לדעתי גם הרוכשים הפוטנציאליים במחיר הזה.

 

ע"פ ניסיון העבר אפשר להתנחם בעובדה שמי שירכוש בסופו של דבר את המכוניות הללו יזכה לשלל בקבוקי בירה בחגים בדואר שליחים, ואז יהיה אפשר לצלם ולהשוויץ בפורום.

פורסם

מבעד לשנאה שלך ליבואן שלא הסתדרת אתו על מחיר אתה ממשיך ומתעלם מהעובדה שגם בהערכה אופטימית - התמחור כאן נקבע על ידי היצרן. מחיר דגם הבסיס של התלתן הוא 347606 ש"ח לפי שער היורו של היום. מסים מכפילים את המחיר - הנה הגענו ל-700000 ש"ח. איפה כאן חמדנות היבואן?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)
גם לי היה קשה לראות איך אנשים מוציאים 400K ש"ח על פיאט 500, אבל הנה הוציאו...

 

היבואן הזה דוגל לכאורה בשיטה של למכור מעט וביוקר - וזכותו כמובן. לעניות דעתי הלקוחות שרוכשים את המכוניות הללו לא עושים זאת מתוך הפעלת היגיון, אלא מתוך רצון ותשוקה עזה למותג - למי שיצא פעם להתאהב בבחורה יודע שכשמתאהבים שוכחים את הכל מסביב, וכך לדעתי גם הרוכשים הפוטנציאליים במחיר הזה.

 

ע"פ ניסיון העבר אפשר להתנחם בעובדה שמי שירכוש בסופו של דבר את המכוניות הללו יזכה לשלל בקבוקי בירה בחגים בדואר שליחים, ואז יהיה אפשר לצלם ולהשוויץ בפורום.

 

אני לא מסכים עם זה שאין הגיון בכלל, נכון שרוב ההגיון נעלם אבל חלק ממנו עדיין קיים.

ואני יכול להגיד לך שעד שישבתי במרצדס C63 AMG באולם תצוגה כל מה שרציתי היה M4, אחרי שישבתי במרצדס אמרתי לעצמי שאם הייתי יכול למתוח את התקציב שלי בעוד 250K מה שהייתי לוקח הביתה זה את המרצדס ולא אכפת כמה ה BMW יותר דינמית... וזה החלק שבו ההגיון עף החוצה המרצדס פשוט מרגישה מבפנים כל כך יותר יוקרתית ומיוחדת מ ה BMW...

בכל מקרה

אם אני הייתי היום מחפש להוציא 700K על רכב האלפא אפילו לא הייתה נכנסת לי לרשימה...

לעומת זאת אם היא הייתה מתומחרת בסביבות ה 500K אז כבר הייתה נוצרת פה אופציה מאוד מעניינת...

ובמידה והיא באמת תתומחר ב 700K המספרים ידברו בעד עצמם ולדעתי הרכב פשוט לא ימכר...

בסופו של יום אם הייתי יכול להוציא 700K כרגע על רכב כנראה שהייתי סוגר על המרצדס, למרות שאני מאמין שה BMW ספורטיבית יותר וזה רק בגלל שהגיון קצת נעלם והדגש הוא רק על קצת כי למרות שאני אומר שלדעתי המרצדס תהיה קצת פחות ספורטיבית מה BMW עדיין ברור לי שמדובר ברכב מהנה ביותר לנהיגה זאת אומרת שלמרות שהייתי מוכן לעשות פשרה הפשרה לא גדולה מידי...

וזה לדעתי לא המצב באלפא, עיצוב הפנים ונראה שגם איכות החומרים והמתגים שייכים לסגמט אחר לגמריי...

לסיכום מבחינתי כרגע נחכה ל M2...

והמרצדס בעזרת השם אולי בסיבוב הבא...

עריכה אחרונה על ידי misgavv
פורסם (נערך)
מבעד לשנאה שלך ליבואן שלא הסתדרת אתו על מחיר אתה ממשיך ומתעלם מהעובדה שגם בהערכה אופטימית - התמחור כאן נקבע על ידי היצרן. מחיר דגם הבסיס של התלתן הוא 347606 ש"ח לפי שער היורו של היום. מסים מכפילים את המחיר - הנה הגענו ל-700000 ש"ח. איפה כאן חמדנות היבואן?

 

אדוני העו"ד: במקום שתשב מול המסך והמקלדת אני מציע שתלמד את הפרטים קודם.

לא היתה שום בעיה של מחיר והוא היה מוסכם מטעם שני הצדדים. אם הייתי מחליט לשתף אותך בפרטי המקרה, הייתי דואג כבר לפני למעלה משנה וחצי לפתוח שרשור עם צילומי מסך של הודעות SMS ומעלה ליוטיוב הקלטות של שיחות שעוד יש לי ותאמין לי שזה היה גורר דיון ענק - אבל מתוך כבוד ליבואן הזה (כן - כתבתי את המילה: כבוד) ומכיוון שאני מכיר אנשים שעובדים שם (ואגב - אנשים זהב), לא מעוניין לעשות בלאגן ולא להכפיש שם של אף אחד.

מדובר במחלוקת עסקית שיכולה לקרות לכל אחד, ושוב: לא תדע את פרטי המקרה אף פעם מהצד שלי, נקודה. הניסיונות שלך לדובב אותי פעם אחר פעם לא יסייעו לך, ולהבא אתעלם לחלוטין מההערות שלך בנושא.

 

לעניין: אם היית בקיא בתחום הרכב (עושה רושם שלא), היית יודע שהמחיר שקובע היצרן לא רלוונטי כלל וכלל ליבואנים המקומיים בארץ, שמצידם מקבלים הנחות מפליגות ואף הזויות דווקא בגלל המיסים המקומיים שלנו. היצרנים מעניקים את ההנחה כתלות במספר כלי הרכב שהיבואן מתחייב למכור פר משלוח/רבעון/שנה, וככל שהכמות גדולה יותר כך ההנחה תהיה גדולה יותר. כאמור - אין שום קשר בין המחיר הרשמי של היצרן לבין המחיר שהיבואן המקומי משלם.

 

גילוי נאות: קרוב משפחה עובד כמנהל מכירות ארצי אצל אחד היבואנים הגדולים ויש דברים שאיני יכול לכתוב מפאת סודות מסחריים וכ'.

 

לעניות דעתי היבואן הזה נוקט בשיטה של למכור מעט וביוקר - אם לשפוט ע"פ העבר. רוב מחירי כלי הרכב שלו גבוהים מהמתחרים וזה הקשה עליו למכור. דוגמאות: בראבו, פונטו אבארט, סדיצ'י ועוד - ולכן יש סיכוי לא מבוטל שנראה "שידור חוזר" גם הפעם.

גם היום כשאני שואל אנשים הם טוענים שמכוניות פיאט ואלפא מחלידות, לא אמינות, מתחממות בעליות ועוד כל מיני סיפורים הזויים. בלוי יצחק המחיר יורד משמעותית ואם היבואן הזה רוצה למכור בכמויות סטייל ימי האונו והפונטו דור ראשון - הוא חייב להוריד את המחיר ולהעלות את רמת האבזור. סקרי האמינות השונים שמתפרסמים בעולם מעת לעת מראים שקונצרן פיאט נמצא בתחתית הרשימה בעקביות - ומדובר בתוצאות מבישות ומעליבות, ובטח ובטח זה לא מסייע ליבואן למכור פה, שכן אתרי הרכב המקומיים מצטטים את הדברים וכותבים על זה כתבות.

 

מסע ההכפשה לכאורה על קונצרן VAG בנוסח גירי DSG דפוקים ומנועי TSI משנים 2010-2013 לא אמינים לא עושים רושם על הציבור הישראלי והעולמי, שבעקביות רוכש את המכוניות הללו בהמוניו (באופן יחסי) - ואני מציע שקונצרן פיאט ילמד מהגרמני המקביל לו, ואולי גם מיונדאי-קיה.

 

שוב: הג'וליה תצליח אך ורק אם ישכילו למכור אותה במחיר נמוך מהמתחרים. כל תמחור שווה למתחרים או גבוה מהם שווה כקליפת השום, ובמקרה הטוב יימכרו כמה מכוניות לחובבי המותג + כמה בקבוקי בירה בתא המטען ובדואר שליחים.

עריכה אחרונה על ידי stio
פורסם

ועליית הטונים היא בדיוק הזמן הנכון לסגור 3 עמודים של ספקולציות מחיר על רכב שעוד לא נמכר בשום מקום בעולם והאם הרכב הזה הוא עיסקה כדאית מול ה M3 בזמן שאף אחד בעולם עדיין לא נהג עליו.

 

אי לכך ובהתאם לזאת ובאיחור של שלושה עמודים, ננעל!

 

ייפתח שוב כשהיבואן יפרסם מחיר רשמי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...