Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי סיאט איביזה fr 2014.

שקלתי להחליף את הגאנטים הקיימים באחרים.

ראיתי איביזה אחת כזו וממש התרשמתי.

להלן הגאנט המיוחל:

683cfe11f9455277a8cb40ad6ae8d319.jpg

 

האם זה אותו הגאנט כמו שבתמונה הזו?

1daca38d6a5cf89dfe274ada8487ba13.jpg

 

אם כן, תהיתי מהו רוחב הגאנט והאם אוכל להשתמש בו לרכב שלי?

 

*אין לי מושג מה מידת הגאנטים ברכב שלי, חיפשתי בספר המיועד ברכב אבל לא מצאתי תשובה..

 

תודה לעוזרים.

פורסם (נערך)

מצאתי מספר רפרנסים על כך שמדובר בחישוקים מקוריים שהגיעו עם האיביזה FR ונושאים את השם Aera.

אם התמונה השניה שצירפת מייצגת חישוק שלטעמך אז מה זה משנה אם הוא זהה לזה שבתמונה הראשונה?

 

לפי הקטלוגים, ה-FR מגיע בארץ עם גלגל בגודל 215/45R16 והקופרה עם 215/40R17. המידה הגדולה יותר מאושרת גם עבור ה-FR (נדרש שינוי במכון רישוי).

 

תוספת:

המק"ט המקורי של החישוק הוא: 6J0601025F

המידה המקורית היא 7JX17H2 ET43 5X100

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

אני מוכר את שלי. ג'אנט 17" אורגינל וקליל במצב מעולה של קופרה 2011 ללא הצמיג

מצורף תמונה

GANT.jpg

 

אפשר לשלוח הודעה בפרטי ואחזור אליכם

פורסם

אף פעם לא ראיתי דגם כזה של איביזה עם הגאנטים האלו..

2 התמונות מייצגות את אותו הגאנט(אני חושב), פשוט רציתי לוודא אם שניהם זהים.

מה זאת אומרת שהFR מגיע בגודל המידה הגדולה? איזו מידה? כמה אינץ הגאנט?

 

הבנתי שבמכוני הרישוי אפשר להרחיב במידה אחת יותר מקסימום, זה נכון? והאם התהליך ארוך או שהוא מהיר?

 

שאלה אחרונה, מהי מידת הגאנט של החישוק שרשמת ומהי מידת הגאנט ברכב שלי?

פורסם
אף פעם לא ראיתי דגם כזה של איביזה עם הגאנטים האלו..

2 התמונות מייצגות את אותו הגאנט(אני חושב), פשוט רציתי לוודא אם שניהם זהים.

מה זאת אומרת שהFR מגיע בגודל המידה הגדולה? איזו מידה? כמה אינץ הגאנט?

 

הבנתי שבמכוני הרישוי אפשר להרחיב במידה אחת יותר מקסימום, זה נכון? והאם התהליך ארוך או שהוא מהיר?

 

שאלה אחרונה, מהי מידת הגאנט של החישוק שרשמת ומהי מידת הגאנט ברכב שלי?

 

אתה מדבר על הג׳אנט שלי שלא ראית דגם כזה של איביזה עם הגאנט הנ״ל?

זוהי מהדורה מוגבלת בצבע אפור עכבר (מוזמן לעשות בדק בית עם צ׳מפיון וסיאט עצמם) השאר הגיעו בצבע ניקל רגיל

הגאנט שאתה מדבר עליו לפי מה שאני יודע הגיע רק בדגם קופרה שנתונים 2010 עד 2013 במידה 17

בדגם fr הגאנט הוא שונה לגמרי ומגיע במידה 16״

ממליץ לך לרכוש רק אורגינל ולא חיקוי סיני ששוקל פי 2

 

אגב, ניתן להגדיל מידה ברישיון רכב אצל מכון רישוי וזה תהליך שלוקח כמה שניות בעלות של 30 ש״ח בערך

פורסם

רשמתי לך את המידה המדוייקת של החישוק בגודל "17.

 

אין קשר לכמה מידות מעלה אתה מגדיל אלא לגדלים המאושרים, ובמקרה זה מידה 215/40R17 היא המקסימלית המאושרת.

גש לכל מכון רישוי לאחר ההחלפה ופנה לבוחן שיאשר זאת במקום ע"ס תוכנת אוטודאטה בה הם משתמשים. לאחר תשלום של כ-30 ש"ח תקבל תדפיס אישור ובחידוש הרשיון הבא המידה כבר תהיה רשומה על גביו.

פורסם

תסתכל על הצמיג, יהיה רשום את המידה שלו וממנו ניתן להסיק את מידת החישוק (קוטר בלבד).

או לחילופין ברשיון, בהנחה שזה תואם לצמיג בפועל.

פורסם

אני מעדיף לא להגדיל מידות, פרט לזה שזה יפה זה לא יועיל לביצועי הרכב. אני לא מחפש את זה.

יש כאלו בקוטר 16"?

×
×
  • תוכן חדש...