Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שזה לא מומלץ ולא הכי בריא.. אבל בכול זאת יש עצות למינהם?

איך לשמור עליו ולתחזק אותו בהתאם?

תוסף מסוים? טיפולים כלשהם כל חודש?

כמה שפחות לשחק עם הגיר?

וכאלה שהאוטו יחזיק מעמד...

הבנתי שיש שחיקה ובלאי וכאלה

אבל מה אפשר לעשות כדי למזער ת'נזקים?

הרכב המדובר הוא

סובארו ג'אסטי 93 אוטומטית... נ"מ 1200

תודה למייעצים...

פורסם
אני יודע שזה לא מומלץ ולא הכי בריא.. אבל בכול זאת יש עצות למינהם?

איך לשמור עליו ולתחזק אותו בהתאם?

תוסף מסוים? טיפולים כלשהם כל חודש?

כמה שפחות לשחק עם הגיר?

וכאלה שהאוטו יחזיק מעמד...

הבנתי שיש שחיקה ובלאי וכאלה

אבל מה אפשר לעשות כדי למזער ת'נזקים?

הרכב המדובר הוא

סובארו ג'אסטי 93 אוטומטית... נ"מ 1200

תודה למייעצים...

הנזק העיקרי הוא בעיקר למתנע, אם בכלל.

בחלוקת עיתונים אתה לא נוסע 2 מטר, מדומם מנוע ומחלק. אתה יוצא עם חבילה של 20-30 עיתונים על היד ומחלק בכמה בתים.

אם אתה מחלק ברחוב של בתים פרטיים (ז"א בסגנון קליעה למטרה) יהיה לך יותר קשה לזרוק מתוך הרכב עיתון ולקלוע במדוייק...

 

בנוגע לטיפולים שגרתיים, פשוט להחמיר (להחליף שמן בתדירות גבוה יותר למשל).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מנסיון, גם החלפת הבלמים תהיה תכופה יותר, וצריכת הדלק תהיה זוועתית (בעת החלוקה)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

1) עד כמה שלפעמים כואב הלב (והכיס) על צריכת דלק ועל בלאי של הרכב, לעלולם אל תצא לחלק את העיתונים ותשאיר בינתיים את הרכב מונע...

 

אם יגנבו לך את הרכב זה פשוט לא יהיה שווה את זה, גם מבחינת עלות וגם מבחינת עוגמת נפש.

 

אם בכל זאת אתה מתעקש להשאיר את הרכב מונע, לפחות קח מפתח נוסף. תשאיר את המפתח בסוויצ' כשהרכב מונע, ועם המפתח השני תנעל את הדלתות (הכי יעיל עם נעילה מרכזית).

כמו שכבר אמרתי, יש סכנה שיגנבו לך את הרכב, גם אם נעלת, כל מה שצריך זה לשבור חלון להכנס ולנסוע...

 

בהצלחה.

 

2) נדמה לי שכבר כתבו על זה משהו פה, אל תעצור ליד כל בית\בניין ותחלק לו עיתון. תעצור בכל רחוב בנקודה אחת ותחלק משם ברגל לכל הרחוב. אם יש אפשרות לעצור בצומת זה עוד יותר טוב ומשם תחלק לכל הרחובות שמגיעים לצומת. זה קצת יותר עבודה אבל מניסיון שלי, הזמן שזה לוקח הוא אותו הדבר.

 

3) את העיתונים שאתה שם ברכב, שים במושב שליד הנהג, כך תוכל לקחת אותם עם היציאה מהרכב ולא תצטרך בכל עצירה לפתוח דלת-לסגור דלת מאחורה. תתפלא כמה חיסכון בכמות פתיחה-סגירה יכולה לתרום למצב הרכב וכמובן למורל שלך ולהרגשה שאתה שומר על הרכב כמה שניתן.

 

4) כשאתה יוצא לעבודה בלילה (שעה 3? 4?) המנוע קר והטמפרטורה בחוץ קפואה. השתדל לחכות מספר דקות בחנייה עם מנוע מונע ו"לחמם את המנוע" לפני שאתה מתחיל בנסיעה לעבודה. מנוע חם ומשומן בריא יותר לרכב וגם חוסך דלק.

 

5)כמו שאמרו פה כבר, אל תניע כשצרכני החשמל עובדים.

 

6)כשאתה עוצר בשולי הכביש, הפעל נורות אזהרה (4 וינקרים). בלילה, ובעיקר בחורף, רוב הרכבים (והנהגים) סובלים מבעיית האדים על החלון, ראייה לקויה בעקבות החושך, עירנות לקויה בעקבות העייפות, ותחושת שווא שהם לבד על הכביש בשעות הקטנות של הלילה. כדאי שתפעיל נורות אלו כי בדומה לסעיף 1 , נזק כתוצאה מתאונה יעלה לך הרבה יותר מהמשכורת הזעומה שמקבלים בחלוקת עיתונים והמון עוגמת נפש, טרטורים וכו'.

פורסם
1) עד כמה שלפעמים כואב הלב (והכיס) על צריכת דלק ועל בלאי של הרכב, לעלולם אל תצא לחלק את העיתונים ותשאיר בינתיים את הרכב מונע...

 

אם יגנבו לך את הרכב זה פשוט לא יהיה שווה את זה, גם מבחינת עלות וגם מבחינת עוגמת נפש.

יש לזה פתרון. (רק אם אתה לא מתעצל).

נועל הגה או ידית הילוכים.

תנעל את ההגה או הידית עם מנעול ייעודי, וכך לא תצטרך לדומם מנוע ליד כל בית.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

פתרונות אלו הם כמו הפיתרון שנתתי עם המפתח הנוסף, אך לדעתי כל הפתרונות הללו אינם ריאלים. בחלוקת עיתונים בד"כ הזמן קצר והמלאכה מרובה, כמובן שאם הוא נפל על קו חלוקה קצר, ויש לו זמן לבצע את הדברים הללו אז כמובן שכדאי

פורסם
יש לך אפשרות נוספת לחסוך התנעות,דרדר את הרכב היכן שיש ירידות..

אבל לא בירידות חדות מדיי.

חלילה וחס ! מגבר הבלם אינו עובד והתוצאה אובדן בלמים.

פורסם

בקיצור, עזבו אתכם משטויות; פשוט לדומם מנוע ולהתניע שוב כשצריך, מקסימום יהיה קצת בלאי על המתנע... עדיף על פני גניבת הרכב.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לחבר שלי היתה עבודה דומה... לחלק לחמניות בבוקר...

כשהוא ראה שזה נהיה "רציני" הוא הפסיק לנסוע עם האוטו והוציא רישיון לאופנוע, קנה פיאג'ו C עם סלסלה כמו שיש לאופניים של סבתא שלי...

אין מה להשוות....

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אני מחלק עיתונים כבר שלוש שנים, זה אחלה כסף, אבל כמו שאמרו אני מחליף שמן ופילטר שמן כל 7 או 8 אלף קילומטר, אני עוצר גם בעזרת ההילוכים (ידני) ויש לי הרבה בתים צמודים, בתיפ פרטיים בסגנון קליעה למטרה, ברקסים אני מחליף פעם בשנה גם אם לא צריך, ות'אמת שנשאר עוד "בשר" בהם.

 

כדאי גם לשמור על מערכת ההגה, לא לסובב בכוח שנכנסים לחניות או משהו, כי זה בתדירוץ יותר גבוהה.

ועדיף לכבות ולהתניע שצריך מאשר להשאיר אוטו דולק.

אני משאיר דולק שאני יוצא מהרכב לפעמים, אני מחלק בבנימינה, שם אין גנבים:-)

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
אני מחלק עיתונים כבר שלוש שנים, זה אחלה כסף, אבל כמו שאמרו אני מחליף שמן ופילטר שמן כל 7 או 8 אלף קילומטר, אני עוצר גם בעזרת ההילוכים (ידני) ויש לי הרבה בתים צמודים, בתיפ פרטיים בסגנון קליעה למטרה, ברקסים אני מחליף פעם בשנה גם אם לא צריך, ות'אמת שנשאר עוד "בשר" בהם.

 

כדאי גם לשמור על מערכת ההגה, לא לסובב בכוח שנכנסים לחניות או משהו, כי זה בתדירוץ יותר גבוהה.

ועדיף לכבות ולהתניע שצריך מאשר להשאיר אוטו דולק.

אני משאיר דולק שאני יוצא מהרכב לפעמים, אני מחלק בבנימינה, שם אין גנבים:-)

 

אין דבר כזה אין גנבים...הם בכל מקום.

פורסם
1) עד כמה שלפעמים כואב הלב (והכיס) על צריכת דלק ועל בלאי של הרכב, לעלולם אל תצא לחלק את העיתונים ותשאיר בינתיים את הרכב מונע...

 

אם יגנבו לך את הרכב זה פשוט לא יהיה שווה את זה, גם מבחינת עלות וגם מבחינת עוגמת נפש.

 

אם בכל זאת אתה מתעקש להשאיר את הרכב מונע, לפחות קח מפתח נוסף. תשאיר את המפתח בסוויצ' כשהרכב מונע, ועם המפתח השני תנעל את הדלתות (הכי יעיל עם נעילה מרכזית).

כמו שכבר אמרתי, יש סכנה שיגנבו לך את הרכב, גם אם נעלת, כל מה שצריך זה לשבור חלון להכנס ולנסוע...

 

בהצלחה.

 

2) נדמה לי שכבר כתבו על זה משהו פה, אל תעצור ליד כל בית\בניין ותחלק לו עיתון. תעצור בכל רחוב בנקודה אחת ותחלק משם ברגל לכל הרחוב. אם יש אפשרות לעצור בצומת זה עוד יותר טוב ומשם תחלק לכל הרחובות שמגיעים לצומת. זה קצת יותר עבודה אבל מניסיון שלי, הזמן שזה לוקח הוא אותו הדבר.

 

3) את העיתונים שאתה שם ברכב, שים במושב שליד הנהג, כך תוכל לקחת אותם עם היציאה מהרכב ולא תצטרך בכל עצירה לפתוח דלת-לסגור דלת מאחורה. תתפלא כמה חיסכון בכמות פתיחה-סגירה יכולה לתרום למצב הרכב וכמובן למורל שלך ולהרגשה שאתה שומר על הרכב כמה שניתן.

 

4) כשאתה יוצא לעבודה בלילה (שעה 3? 4?) המנוע קר והטמפרטורה בחוץ קפואה. השתדל לחכות מספר דקות בחנייה עם מנוע מונע ו"לחמם את המנוע" לפני שאתה מתחיל בנסיעה לעבודה. מנוע חם ומשומן בריא יותר לרכב וגם חוסך דלק.

 

5)כמו שאמרו פה כבר, אל תניע כשצרכני החשמל עובדים.

 

6)כשאתה עוצר בשולי הכביש, הפעל נורות אזהרה (4 וינקרים). בלילה, ובעיקר בחורף, רוב הרכבים (והנהגים) סובלים מבעיית האדים על החלון, ראייה לקויה בעקבות החושך, עירנות לקויה בעקבות העייפות, ותחושת שווא שהם לבד על הכביש בשעות הקטנות של הלילה. כדאי שתפעיל נורות אלו כי בדומה לסעיף 1 , נזק כתוצאה מתאונה יעלה לך הרבה יותר מהמשכורת הזעומה שמקבלים בחלוקת עיתונים והמון עוגמת נפש, טרטורים וכו'.

..שש העצות הנכונות ביותר בשירשור לדעתי? נהג לפיהם, ותצא מרוצה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...