Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם :)

 

הגיעה שעתי לעשות טיפול ראשון [15000] לאוטו שלי :) סיאט איביזה מודל 2012!

 

כמובן שאני רוצה לעשות טיפול לאוטו בסוכנות מורשה!

 

אני גר באיזור השרון.. אני רוצה להתיעץ איתם איפה הכי זול לעשות או שכל המוסכים המורשים באותם מחירים?

 

והבנתי שטיפול ראשון כולל החלפת שמן,ופילטר שמן ובדיקה כללית של הרכב.. יש עוד משהו שאני צריך לדעת??

 

תודה מראש למגיבים :)

  • ספונסר פורום
פורסם

אכן הטיפול הראשון הוא לרוב טיפול קטן שכולל את כל מה שכתבת ובנוסף גם עדכוני תוכנה וביצוע ריקולים יזומים (במידה ויש).

המחיר הבסיסי זהה בכל מוסכי הרשת אך חלק מהמוסכים מעניקים הנחה על המחיר הבסיסי כך שבפועל אתה משלם פחות.

מוסך מורשה סיאט טוב באזורך הוא מרכז שירות מוטור-אפ, שהוא מוסך ותיק ברשת המוסכים של סיאט (כ-15 שנים), הוגן ומקצועי.

 

כמו כן, ברעננה יש מוסך מורשה נוסף, ג.ג.ג שמו, אך טרם יצא לי לבקר בו כך שאין לי מושג לגבי טיבו.

×
×
  • תוכן חדש...