Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעבר מנתיב ימני לשמאלי .


שימו לב! השרשור הזה בן 4163 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אפשר לסכם את זה כך ? :

 

13545296087389.png

 

תאורטית כן. אבל קח בחשבון שהכביש זה לא תיאוריה. בכביש יש הרבה יותר גוונים ואשמה תורמת יכולה לשנות את פני התמונה ללא הכר.

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התגובה שלי הייתה בשביל הדיון.

 

אכן כביש הוא מקום מורכב, כמו שכבר נאמר הרבה פעמים שעדיף להיות חכם ולא צודק.

 

לפחות אני מנסה ליישם זאת.

 

אני חושב גם שבנסיעה, עם כל אחד היה פשוט מנסה ליישם את החוקים גם אם הם נראים לו וגם אם לא.

 

הכביש היה יותר בטוח ונעים לנסיעה לכל אחד.

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אני חושב גם שבנסיעה, עם כל אחד היה פשוט מנסה ליישם את החוקים גם אם הם נראים לו וגם אם לא.

 

הכביש היה יותר בטוח ונעים לנסיעה לכל אחד.

רק באוטופיה (לא אתיופיה...) זה יכול לקרות. אצלנו, תמיד יהיה א', שיידחף, כי-הוא-לא-ייתן-למשאית-לעכב-אותו.

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה עם בצומת יש שני נתיבים או יותר?

 

כאשר אתה נמצא בנתיב שלך, ולא סוטה עם הרכב לנתיב הסמוך.

ברגע שנהג יוצא לעקיפה הוא צריך לבצע חישוב של הרכב שמגיע.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר אתה נמצא בנתיב שלך, ולא סוטה עם הרכב לנתיב הסמוך.

ברגע שנהג יוצא לעקיפה הוא צריך לבצע חישוב של הרכב שמגיע.

 

 

 

ל'

 

הכוונה הייתה שני נתיבים או יותר באותו כיוון נסיעה. אז מותר ע"פ החוק לעקוף בצומת ואז גם אין צורך לבצע חישוב של הרכב המגיע.

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב תודה לכל המגיבים , כן א' לא נתן למשאית לעקב אותו אבל מצד למה בעצם לא לתת לא' להשתלב ?

 

א' לא ביצע שום ברקס לנהגת אחרי שהוא נכנס הוא פשוט נכנס אחרי האוטו שלפניו מצד שני הנהגת החליטה שלא מקובל שא' יסע לפניה למרות שהוא ביצע עקיפה סבירה ולא גם לה לעצור אלא היא זאת שנתנה גז ולכן ההצטרכה לעצור .

 

לכן מכל המגיבים הטיעון שאסור לעקוף בצומת - שנינו נסענו בצומת לשני נתיבים .. ישר .. ולא נחתכה לפמיה שמאל או ימין ..

לכן א' מצד אחד פעם הבאה לא ישתלב מלפני נהגות שפוגע להם באגו לתת לאוטו אחר להשתלב . . מצד שני במקרה וזה קרה והיא נכנסה בא' מאחור האשמה לדעת א' תיפול עליה כי א' כן לקח מרחק סביר להיכנס לנתיב והיא יכלה לא לשנות את מהירות נסעיתה אם הייתה פעולת בשכל ולא עם האגו ( במקרה שהתאונה קרתה מאחורה כפי שסיכמו )

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4163 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...