Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שדרוג מקרבורטור אחד ל2 בסובארו


udiben86
שימו לב! השרשור הזה בן 4473 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אכן ישפיע משמעותית על ביצועי המנוע, אך מה עם שאר הדברים שמסביב? האם זהו השיפור היחידי ברכב? כמו כן צריך לשנות את הפילטר אויר וזה ייצור בעיות בטסט שייראו שיש משהו חריג...קח בחשבון.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שממש לא הבנתי, זה איך הם בטסט יודעים כל דגם מנוע אם יש לו 2 קרבורטורים , או אחד? הרי בסובארו היו תחת הדגם מנוע EA71 שני קרבורטורים.

 

וגם אם אני לא טועה תחת הדגם EA81.

 

ויש את אותו דגם מנוע, רק עם סעפת הזרקה,

 

הרי זה לא רשום להם על המנוע או משהו כזה.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם לא יודעים, אבל הם רגילים לראות מנוע של סובארו בתצורה סטנדרטית וכל דבר חריג ,הם עלולים ליצור בעיות.

אם אתה שם קרבורטור כפול , אם אתה קונה את זה כקיט מאיביי, זה מגיע עם פילטר פתוח מרובע במקום בית הפילטר המקורי,ואם תתקין כזה דבר , בכל פתיחת מכסה ישר זה קופץ לך לעיניים, אין מצב שלא ישאלו.

אם תהיה חכם,אתה תפעיל קצת יצירתיות ותשנה את הקופסא שתשב ותתאים לקרבורטור הכפול, תעיף את הפילטר שיושב שם ותשים במקומו פילטר פתוח INBOX (הקופסא המקורית נשארת), ואז אף אחד לא יודע כלום.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

קודם כל צריכת הדלק של הרכב תעלה משמעותית.

כמובן שיהיה שיפור בביצועי המנוע אך יש לבדוק את מצבו לפני ביצוע ההוספה של הקרבורטור.

 

אייל מסובארו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כעיקרון הקרבורטור של סובארו הוא לא רע, הבעיה היא שהמנוע הוא לא מנוע חזק, אם הספק המנוע סביר , אז יכול להיות ששיפוץ קרבורטור , החלפת פלאגים, חוטי הצתה אם צריך, ניקוי מכסה מפלג, ניקוי מגעי חשמל של המצבר , אולי גם החלפת סליל הצתה (אם מדובר על הצתה אלקטרונית)

בקיצור יש לך הרבה לבדוק,

בכל מקרה אם אתה רוצה לקבל אנדיקציה קצת יותר רצינית, וזה באמת מעניין אותך

אז תבצע בדיקת קומפרסיה (שכוללת פירוק פלאגים)

אבל נראה לי שהלכתי קצת רחוק מידי...

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה רוצה להחליף ל- 2 קרבורטורים אתה צריך להחליף סעפת יניקה

מה שאני מציע לך להחליף מנוע ל-1800 עם 2 קרבורטורים היה לי על באגי

אומנם זה לא מנוע של אופנוע אבל לא רע בכלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4473 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...