Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[טמפרה 94' 1.6]לחץ אויר (או ואקום) ותקתוקים ממיכל הדלק. איפה הבעיה?


micam
שימו לב! השרשור הזה בן 7325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

אז ככה

זה מספר שבועות שלפעמים האוט מניע בלי בעיות ולפעמים האוטו מסרב להניע.

כשהוא מסרב להניע אז כשאני מסובב את המפתח בחצי סיבוב הראשון אני שומע רעש של תקתוקים ממיכל הדלק (כשיש רעש רגיל של דלק זורם האוטו מניע בלי בעיות).

 

באחת הפעמים לאחר שלא הצלחתי להניע מספר רב של פעמים החלטתי לפתוח את יכל הדלק. היה שם לחץ אויר חזק מאד (או ואקום) ודי הרבה אדי דלק יצאו. לאחר מכן האוטו הניע כמו גדול.

 

האם זה תקין? (הלחץ במיכל) וממה הוא נובע? האם יש בעיה במשאבת הדלק?

 

עד כמה שאני זוכר הבעיה היא רק בהנעות כשהמנוע הספיק להתחמם - אבל לא בטוח.

 

בתודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב כפי שהבחנתה הבעיה היא במשאבת הדלק תבדוק את הצנורות שיוצאות ממנה יכול להיות הם מזוהמים ויש להחליף אותם ותבדוק את תקינותה של המשאבה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אותי להבין איך נוצר הלחץ הזה בכלל .. (איך הדפיקות של המשאבה יוצרת לחץ?)

 

אני חשבתי שאולי בגלל שהקיץ הגיע אז הדלק שבמיכל מתפזר מהחום ולכן נוצר הלחץ ושאולי יש איזה שסתום שאמור לייצב את הלחץ (שסתום אצלי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזה אוטו מדובר?

יכול להיות שיש לו מסנן דלק שנמצא לפני המשאבה כמו למשל הרכב הצבאי האמר אם ככה יש לבדוק גם את מצב הפילטר שיכול לגרום למצב כזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיאט (רשום בחתימה)

 

אבל שוב.. איך נוצר הלחץ הזה? אני מבין שתיקתוקים מעידים על משאבה דפוקה. אבל כשאין לחץ אין תיקתוקים. מה גורם ללחץ? האם לא אמור להיות שסתום שיאפשר כניסה (או יציאה, אינני יודע)של אויר? הרי כשהמיכל מלא והמשאבה שואבת צריך איכשהו להכנס אויר למיכל לא?

 

והאם יכול להיות שבעיה כזו תגרום לצריכת דלק מוגברת מאד (מלאתי 100 שקל שנגמרו לחלוטין תוך יום )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאמת להגיד לך אני לא יודע מה קורה בפיאט כי לא יצא לי להתעסק איתו אבל אוויר לא אמור להיות במשאבת הדלק....

 

אז לא בטוח שהבנת אותי.........

 

אין לי מושג מה יש או מה אין במשאבת הדלק..

אני רק יודע שיש לחץ או ואקום אויר במיכל הדלק...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שאתה פורק לחץ הרכב מתניע בלי בעיה

ואם תשאיר את הפקק פתוח אז לא תיהיה בעיה

המשאבה מתקתקת אולי ממאמץ כשהיא יוצרת וואקום במיכל

תיבדוק חריר /צינורית השוואת לחצים הם אולי סתומים

בקשר לצריכת הדלק תיבדוק אולי הרכב באמת "שותה"

שקט, שש... לאט לאט!.. להירגע- הראלי השחורה :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...