Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי אתמול בסוכנות לנסיעת מבחן בדייטסו סיריון, הרכב השאיר בי רושם חיובי.

אשמח לקבל ייעוץ לגבי הנקודות הבאות:

 

1. אשמח לשמוע על החסרונות של הרכב או כל סיבה אחרת למה כדאי לשקול רכב אחר (ואיזה).

עיקר הנסיעות הן בין-עירוניות (כ-40 ק"מ ביום), אך גם לטיולים (אילת, ירושלים, צפון).

2. מה עלות הטיפולים של הרכב? (בהנחה שהשימוש סביר). אני מבין שהאחריות לרכב לא מכסה טיפולים?

3. האם היתרון של ג'נטים ממגנזיום הוא המשקל? (וכיוצ"ב צריכת הדלק?) כמה זה משמעותי?

4. עד כמה תוספות איבזור שומרות ערך?

5. מתי בערך אמורים להתחיל לשווק את דגמי 2011? הבנתי שהרכב אמור להשתנות משמעותית.

6. האם חיישני רוורס באמת שימושיים? (חניה בת"א)

7. האם לצבע "מטאלי" יש יתרון כלשהו או שזה רק תירוץ לבקש יותר כסף? (אגב, לא רלוונטי בסיריון)

8. האם מישהו גבוה (איזור ה-1.95) יכול "לאשר" שהרכב נוח? (בישיבה ממושכת בנסיעה ארוכה).

 

תודה (בטח יהיו לי עוד שאלות בהמשך...)

קובי

פורסם

הסריון ממש לא חדשה ואמורה ליהיות מוחלפת בקרוב,בסגמנת הזה נכון להיום יש רכבים עדיפים כגון היונדאי I20 המאובזרת והפורד פייאסטה האיכותית.

פורסם

1. מיושן, מוחלף בקרוב, לא מומלץ, מכוניות אחרות עדיפות משמעותית. לא נעים בנסיעות ארוכות.

2. זולות. אחריות לא מכסה טיפולים שוטפים.

3. קצת משקל, קצת יופי, קצת בכמה דברים אחרים - לא משהו משמעותי.

4. הן לא, אלא רק אם הן עולות הרבה, ואז הן שומרות קצת.

5. ב-2011.

6. כן, אבל לא באמת נחוץ באוטו כזה קטן.

7. אין יתרון.

8. מרווח - כן. אבל המושבים לא נוחים לאורך זמן.

 

לסיכום - קנה רכב אחר (ספלאש, סוויפט, i20, i10...)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

8. האם מישהו גבוה (איזור ה-1.95) יכול "לאשר" שהרכב נוח? (בישיבה ממושכת בנסיעה ארוכה).

 

אני יכול לאשר.

 

וכל מילה של רוני - סוכר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לא בטוח שקודמיי אכן נהגו ברכב. לי היה סיריון חדשה במשך 3 שנים.

 

מסקנותיי: רכב זריז ונעים מאד לנסיעה עירונית. אבל אם המטרה נסיעות ארוכות: לא הכי נוח בעולם.

 

תנוחת נסיעה כיפית, גבוהה כמו בג'יפ.

 

חיסכון בדלק: סביר, לא יותר מכך.

 

לגבי מרווח פנימי: רכב ענק, פשוט ענק! אחד הרכבים המרווחים ביחס לממדיו החיצוניים.

 

מאד אמין, ומאד סחיר: מכרתי את שלי ( מודל 2006, פרטי, 45K KM) בתוך שעתיים...

 

ואכן, אם תחכה מספר חודשים, תגיע המחליפה, ואז גם המחיר של הסיריון הנוכחית יירד. אבל, למי יש סבלנות לחכות?

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

לנו יש סיריון במשפחה המורחבת.

הרכב אכן מרווח, אם כי לא הכי נוח, במיוחד לנסיעות ארוכות.

גיסי בחור גדול, 1.90, והוא יושב באופן מרווח.

עלויות הטיפולים, אם זה במוסכים המורשים, ואני מניח ששם תטפל עם רכב

חדש הן לא כאלה זולות, אך לא בשמיים.

הרכב אמין מאוד, ולדעתי חסכוני בדלק. סחירות אני לא יודע, כי לא ניסינו למכור,

אבל אני ראיתי שהלוחות דיי מוצפים. הבחור מעליי אומר שמכר במהירות, אז אני

לא אחלוק עליו.

לגבי התוספות, הן לא יוסיפו ערך לרכב, אלא רק יקלו בזמן המכירה.

חיישני רברס? אני אישית מתעצבן כל פעם שזה מצפצף לי, אבל זה יעיל, במיוחד לחניות

צפופות, ובזמנים שאתה לא ממש מרוכז בחניה...

אישתי לא מוותרת עליהם.

פורסם

זה גם הזמן להזכיר את הצפצוף המעצבן של הסיריון בכל פעם שמשלבים את התיבה להילוך אחורי, עם או בלי קשר לחיישני הרוורס. אם מישהו תופס את המהנדס היפני שחשב על הרעיון המעצבן הזה, שיתן לי קריאה בה"פ.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
לא בטוח שקודמיי אכן נהגו ברכב. לי היה סיריון חדשה במשך 3 שנים.

 

 

נהגתי גם נהגתי. לא שזה משנה את השורה התחתונה - כמשומשת - כן. כחדשה - לא.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הייתי בסוכנות דייהטסו ברחובות והסוכן אמר שהיא לא אמורה להיות מוחלפת.

 

מתי הסיריון אמורה להיות מוחלפת? וכיצד זה יכול להשפיע על מי שרוכש את דגם 2010 למשל היום?

פורסם

זה שאיש המכירות אמר, לא אומר שהוא אוביקטיבי.

הסיריון הנוכחית כבר קיבלה מתיחת פנים די מסיבית, שכוללת מנוע חדש, עיצוב פנימי ועיצוב חיצוני חדשים. אהה, שכחתי עוד כמה סנטימטרים אקסטרה באורך הכללי. כרגע הגרסא המשודרגת משווקת רק ביפן, סביר להניח שתוך כמה חודשים היא תגיע גם לאירופה ואז אלינו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אוקיי, אבל השאלה שלי היא במה הבאת המכונית החדשה לארץ מתבטאת אצל אלה שקונים את הרכב במודל הנוכחי שלו?

ראיתי בפורום הרבה אנשים שמציינים כנקודה שלילית ברכישה של סיריון חדשה מודל 2010 את העובדה שהיא מוחלפת בקרוב בדגם חדש יותר. במה זה מתבטא? האם תהיה ירידת ערך משמעותית לרכבים שנרכשים במודל הנוכחי?

פורסם

שאלה טובה.

יש מקרים בהם הדגם החדש הופך למוצלח יותר ומבוקש מאוד בשוק המשומשות, ואז קרנו של הדגם הישן יורד. יש מקרים בהם שני הדגמים חיים זה לצד זה בשלום ולא ניכרת ירידה משמעותית במחירים או בביקוש של הדגמים הישנים. ויש מקרים הפוכים, בהם דווקא הדגם החדש מקבל תדמית בעייתית ומחירו צונח. קשה לקבוע מראש מה תיהיה התוצאה, אפשר להמר.

 

אבל זה חוץ מהעובדה שקצת באסה לקנות רכב חדש ואחרי פחות משנה לגלות שהוא בעצם די ישן :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מניסיון שלי ושל חבריי, יש לנו כמה בעבודה מושכרות חדשות:

לטובה: הרכב מפתיע במרווח הפנימי שלו.

הרכב חסכוני מאוד אם נוסעים בו רגוע. המנוע אמין מאוד (עד כמה שניתן לומר לרכב בן שנה-שנתיים) וחזק יחסית.

יש לו תאוצה מצויינת מהמקום עד 50-60 קמ"ש.

הגיר "עצבני" , לטוב ולרע, גם ב 130 קמ"ש הוא נותן קיק.

לרעה:

לא נוח לנסיעות ארוכות.

הכל פלסטיקה מבפנים שאחרי כמה עשרות אלפי ק"מ מתחילה להתקרקש(עדיין אין לדעת מה יקרה עם השמש הישראלית למרות שזה רכב יפני).

כל עוד נוסעים רגוע,הרעש בסדר,ברגע שלוחצים קיקים, הטורים עולים והמנוע צורח בצורה שזה מציק לאוזניים.

גם מבחוץ יש חלקי פלסטיקה, שבולטים מהרכב,הפגושים מתרופפים, בעת שפשוף או נגיעה במדרכה,אתה מגרד את כל הפלסטיקה והכל מתחיל להיות רופף ומרשרש, כנ"ל בתחתית הרכב הכל מגיני פלסטיק שנוטים להתרופף ולנשור.

כל מה שנכתב הוא לפי דעתי, לא מחייב.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

tzvika-pick, אז אני מבין מהדברים שלך שבעצם רוב ההתנגדות לרכוש עכשיו את הסיריון מהחברה היא יותר בשל העובדה שזה מבאס לקנות רכב ולגלות בשנה הבאה שהוא דגם ישן, ושהעניין של ירידת הערך הוא העניין השולי?

 

אני שואל את זה כי כאן בפוסט הנוכחי אני רואה שsronis רשם שלא כדאי לקנות סיריון חדשה. האם זה בגלל הדגם החדש שעומד לצאת או בגלל דברים אחרים?

 

לי למשל היתה טויוטה יאריס ורסו משנת 2005 , דגם שבאותה שנה הפסיקו לייצר. לפני שבועיים היא הלכה לעולמה בתאונה, וקיבלתי עליה את מחיר המחירון שלה- 66K ש"ח. נפילת ערך לא משמעותית עבור רכב שנרכב בן 5 שנרכש אז ב105K ש"ח , למרות שכמדומני השנה שרכשתי אותו היתה השנה האחרונה שבה ייצרו את הדגם הזה.

×
×
  • תוכן חדש...