Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל המבינים פה במחשבים, אינטרנט, מצלמות וכל החרא הזה שמסביב.

 

הביאו לי מצלמת אינטרנט מצחיקה כזאת..

 

עכשיו התקנתי את התוכנה netmeeting ואני רוצה לדבר עם חברה שלי דרך המצלמה.

 

איך אני מתחבר אליה? למי אני מחייג כאילו?

איך אני יודע את הכתובת IP שלי או שלה????

 

אין לי מושג בכל מה שקשור לזה.. אולי תעזרו לי?

 

יש עוד דרכים לדבר עם המצלמות האלה באינטרנט?

פורסם

זוהי הכתובת IP של המחשב ממנו נכנסו לאתר,שלך בקיצור.

את הכתובת הזאת תתן לחברה שלך כשתגיד לה לאן להתחבר,יותר מזה לצערי אני לא יכול לעזור לך משום שאינני בעל מצלמה ואני לא מכיר את NetMeeting.

 

נזכרתי עכשיו גם שישנו Plugin ל ICQ שמאפשר לך לתקשר עם האדם השני באמצעות מצלמה,לא יודע אם יש גם סאונד אבל יותר טוב מכלום.

כשחלון האיסיקיו פתוח:

services->add more features->icq video

מיותר לציין שהיא צריכה להוריד גם.

 

ישנה גם תכנה בשם eyeball chat שפועלת בצורה דומה לICQ עם שימוש במצלמה מובנה,למרות שלתוכנה יש בעיה כאשר ישנו כרטיס טלוויזיה מותקן במחשב ואין מצלמה,היא משתמשת בכרטיס טלויזיה כמצלמה (ככה קרה לי לפחות).

 

בהצלחה!

פורסם
זוהי הכתובת IP של המחשב ממנו נכנסו לאתר,שלך בקיצור.

את הכתובת הזאת תתן לחברה שלך כשתגיד לה לאן להתחבר,יותר מזה לצערי אני לא יכול לעזור לך משום שאינני בעל מצלמה ואני לא מכיר את NetMeeting.

 

נזכרתי עכשיו גם שישנו Plugin ל ICQ שמאפשר לך לתקשר עם האדם השני באמצעות מצלמה,לא יודע אם יש גם סאונד אבל יותר טוב מכלום.

כשחלון האיסיקיו פתוח:

services->add more features->icq video

מיותר לציין שהיא צריכה להוריד גם.

 

ישנה גם תכנה בשם eyeball chat שפועלת בצורה דומה לICQ עם שימוש במצלמה מובנה,למרות שלתוכנה יש בעיה כאשר ישנו כרטיס טלוויזיה מותקן במחשב ואין מצלמה,היא משתמשת בכרטיס טלויזיה כמצלמה (ככה קרה לי לפחות).

 

בהצלחה!

 

וואלה המון תודה אחי... אני אשתמש בזה...

פורסם

אני יוסיף....

 

כתובת IP משתנה עם כל פעם שאתה מתחבר לאינטרנט. ככה שכל פעם אתה צריך לכנס לאתר שהביאו לך, ולשלוח לחברה שלך כל פעם מחדש. יש עוד דרך לבדוק את IP כתובת אתה נכנס לנטמיטינג, לוחץ על help, בוחר שם את זה שהכי למטה, ואז נפתח לך חלון שבו למטה רשומה הכתובת IP הנוכחית שלך.

 

אני אישית משתמש ב- MSN Messenger כי הנטמיטינג לא עובד לי :(

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...